Dat is idd waarquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:18 schreef Bastard het volgende:
Is toch fietsmuziek?
Lekker wat gabber er op zetten,.. ruffneck, neophyte, rotterdam terror corps dan
Ga je wel lekker fietsen
quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:25 schreef Magneet het volgende:
pff ik ken echt de namen niet van de nummers die we hadden bij het spinnen
ik wil een beetje leuke nrs vanavond jaquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:23 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Dat is idd waar
Dan fiets je lekker maar omdat ik iedere week 2 uur geef
moet ik wel een beetje afwisseling hebben voor mezelf zeg maar
2 weken geleden alleen maar op Tiesto gefietsook heerlijk hoor
is al weer ff geleden, sportschool bij mij in de buurt doet het nu ook dus denk dat ik het weer ga doenquote:
fietsen krengquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik wil een beetje leuke nrs vanavond ja![]()
Niet meerquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:08 schreef O-Ren het volgende:
Strol jij spint toch ook?
nog een ideetje?
Ze haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat dat soort muziekquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:31 schreef Magneet het volgende:
O-Ren laat die neger eens wat albums van metallica downloaden, heb ooit een keer een les gehad met alleen maar Metallica dat was best gaaf
Op zich is het wel lekker als je opgefokt bent tijdens het spinnen!quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:43 schreef mr_Brown het volgende:
Ze haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat dat soort muziek![]()
Die spoiler kijken van jouquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:51 schreef Chocobo het volgende:
Daag mensenHele dag geklust en heb me net getrakteerd op een level 1 movie van Ghost Recon...
DE TEEEEERING wat is dat heftig zeg
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ze haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat dat soort muziek![]()
Pjee!quote:
Jep.quote:
Oh pleaaase... zeg dat je een goeie foto van Roy hebt in zn carnavalsoutfitquote:
Als hij ze niet heeft heeft Lexie ze welquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh pleaaase... zeg dat je een goeie foto van Roy hebt in zn carnavalsoutfit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |