Goed planquote:
T'is goed met jou.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed plan
Nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:18 schreef O-Ren het volgende:
Zo toe aan de zomer![]()
Heerlijk naar het strand
Terrasje pikken![]()
Waar gaan de gijsjes dit jaar naar toe op vakantie?
In april een lang weekend naar Zuid-Frankrijk en in mei twee weken naar Californië.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:18 schreef O-Ren het volgende:
Ohw nee hoor, ik vond het alleen weer eens tijd om te zeggen dat Strol niet grappig is als ie persoonlijke grappen maaktquote:
Nee logischquote:
Heerlijk Strolquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
In april een lang weekend naar Zuid-Frankrijk en in mei twee weken naar Californië.
Ik wil in september eigenlijk ook nog weg maar ik weet nog niet waarheen, ben nog aan het kijken of er in de Djoser-gids wat leuks staat.
gebruik dan een PI gijsquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer gedaan
Ik word er een beetje moe van dat ik de enige ben die moet nadenken als hij een harde grap of opmerking maakt aangezien het dan wel als serieus wordt opgevat.
Gijs, mond.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gebruik dan een PI gijsof kon je dat nou niet op je werk??
en ja ... ach Roy hè![]()
wat? pijpen?quote:
Heb je zo lang zitten poepenquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:34 schreef mr_Brown het volgende:
ohwe zitten alweer op een nieuwe pagina
Nee, op mijn werk zit ik in de tekstmode en kan ik geen PI-en gebruiken...quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:33 schreef mr_Brown het volgende:
gebruik dan een PI gijsof kon je dat nou niet op je werk??
Waar ergens in Zuid-Frankrijk? Cote d'Azur of meer rin het binnenland?quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:33 schreef O-Ren het volgende:
Heerlijk Strol![]()
Misschien dat wij ook in aug. of sept naar Zuid Frankrijk gaan
Ja dat is een goedequote:Op donderdag 2 maart 2006 10:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waar ergens in Zuid-Frankrijk? Cote d'Azur of meer rin het binnenland?
quote:
Is Brown daar niet een paar jaar geleden naartoe geweest? Ik kan me herinneren dat ik hem toen nog allerlei tips had gegeven?quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:37 schreef O-Ren het volgende:
Ja dat is een goede![]()
In de buurt van St Maxime geloof ik.
Vriendin van mij haar schoonouders hebben daar een huisje![]()
Vakantiequote:Op donderdag 2 maart 2006 10:18 schreef O-Ren het volgende:
Wij hebben in mei nog een week vrijquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:41 schreef Strolie75 het volgende:
Vakantie + pasgeboren kind gaan niet echt samen geloof ik.
die struik deed dat ook altijd... van die opmerkingen zonder PI, dan had je geen idee hoe je het moest interpreteren.... nadeel van digitaal communiceren gijs... komt heel snel bot overquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, op mijn werk zit ik in de tekstmode en kan ik geen PI-en gebruiken...
Ow, ligt het daaraan?![]()
ja klopt pik.... zijn daar 2 jaar geleden ook geweest idd.... mooi gebiedquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is Brown daar niet een paar jaar geleden naartoe geweest? Ik kan me herinneren dat ik hem toen nog allerlei tips had gegeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |