ik heb daar echt zoooo'n respect voor gijsquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:43 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat ik vroeg kan/moet beginnne. Ben meestal tussen 15,30 en 16.00 uur naar huis
quote:
Nee, ik niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik heb daar echt zoooo'n respect voor gijselke dag om 6 uur beginnen
![]()
gijs.... dat hele talpa is toch een lachertje manquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:10 schreef Chocobo het volgende:Nieuwe Talpa-serie 'Lotte' ook slecht bekeken
Ja het valt me op dat ik sinds Expeditie Robinson niet meer kijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs.... dat hele talpa is toch een lachertje man![]()
dat is volgens mij ook het enige programma wat je daar gekeken hebt....quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja het valt me op dat ik sinds Expeditie Robinson niet meer kijk
Die hebben ze denk ik alquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:46 schreef Magneet het volgende:
Struiknu mag het grote namen verzinnen gaan gebeuren
de kleine van mijn broer werd 5 weken et vroeg geboren toen moesten ze nog heel snel ff beslissen welke naam het werdquote:
Heeft ze tijd om te lezen dan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:58 schreef Magneet het volgende:
Boek: Je baby's eerste jaar voor dummies
Review heeft Miranda gemaakt, best een ok boek alhoewel sommige dingen die erin staat een beetje ouderwets zijn of iig achterhaald
Hebben we alquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:46 schreef Magneet het volgende:
Struiknu mag het grote namen verzinnen gaan gebeuren
Maar geen tijd om te ontbijtenquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:42 schreef Quinny het volgende:
spiderman lamp
Negertje hier een kikke lamp voor je kamertje
Je moet even naar beneden scrollen en daar even verder kijkenquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:51 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]PIRATES OF THE CARIBBEAN TABLE LAMP ?
He, wat een geroddel zeg.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:51 schreef Magneet het volgende:
[..]
doet ze toch al haast nooiten ze kon vaak lezen als ze ons ventje toch aan het voeden is
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:56 schreef Quinny het volgende:
[..]
Je moet even naar beneden scrollen en daar even verder kijken
Maar ben jij een negertje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |