quote:
Je eerste??quote:Op maandag 13 februari 2006 20:02 schreef Ke2v2in het volgende:
Ik ben vooral nog "bang" en "angstig"![]()
Ze voelt wel een hard bolletje in haar buik zegt ze, ik voel niks, maar dat zal wel ana mijn liggenquote:Heeft ze het kindje al wel gevoeld??
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:28 schreef Kbot2000 het volgende:
mmm, er borrelt een nieuw topicje boven nu, iets over de papa's tijdens de zwangerschap... even op kauwen nog..
Volgende week zou je het moeten kunnen voelen, is mij ook gelukt..quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:27 schreef Ke2v2in het volgende:
[..]
Ze voelt wel een hard bolletje in haar buik zegt ze, ik voel niks, maar dat zal wel ana mijn liggen![]()
Hij zit eraan te komen hoor...quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Klinkt goed! Is toch iets heel anders denk ik, zoals jullie er naar kijken en het ervaren.
Jullie hebben vast weer andere 'kleine lettertjes' over het hoofd gezien dan de vrouwen bijvoorbeeld.
Leuk man.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:42 schreef Kbot2000 het volgende:
Hoe kijken jullie ernaar/tegenaan??
Ik persoonlijk vind het geweldig om je kind al te kunnen zien. Het maakt het wat tastbaarder. Je vrouw is zwanger en jij loopt er eigenlijk maar een beetje bij zo van 'ja leuk, ik word papa' maar een echt gevoel heb je er nog niet bij....
En dan een echo, je ziet het hartje, je ziet een vormpje, of bij een latere echo een baby..![]()
EN je beseft je ineens... IK WORD PAPA VAN DAT KINDJE!!
Tastbaar, net zoals je hand op de buik en je kind voelen, alvast eigen worden met je kind.
Afgelopen zaterdag heb ik visueel 'kennis' gemaakt met ons kindje, vorige week al gevoeld op de buik.. Echt heel fijn...
Ik kijk overal naar uit maar op de luiers moet ik me nu toch langzaam aan toch geestelijk gaan voorbereiden. Als het net zo gaat meuren als papa wordt het nog wat.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:44 schreef Kbot2000 het volgende:
Bij Belana ligt de placenta (je schreef het goed) ook aan de voorkant, maar ik heb hem gelukkig al wel gevoeld..
Die tijd vliegt voorbij hoor.... voor je het weet is het zover en ben je druk met flessen geven en luiers verschonen..
Daarom wilde ik juist een 3D echo. Ik had net wat jij had, ik voelde me een beetje een buitenstaander ondanks dat mijn vrouw me overal bij betrekt. Zij ervaart alles en ik kan het alleen maar aannemen. Maar sinds ik de echo heb gezien werd alles opeens realistisch voor me en vanaf die tijd heb ik echt het gevoel dat ik vader word.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:11 schreef Kbot2000 het volgende:
Is wel fijn he, als dat onwerkelijke eraf is? Het maakt het ook meteen al een beetje van jou dan... Althans zo voel ik het..
Wij hebben bewust geen 3d echo gedaan, er moet toch nog iets een verrassing blijven, maar ja, hij was eigenwijs en gaf helemaal niets prijswe hebben wel een paar 3D fotootjes van de benen en voeten..
![]()
Bijna 19 weken nu.. half juli verwachten we de nieuwkomer..quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:29 schreef cheqy het volgende:
[..]
Hoe ver is jouw vrouw/vriendin eigenlijk?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |