iemand die BSc is spreek je niet zo aan, dat doe je maar bij je kleine neefje of zoquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:11 schreef HeatWave het volgende:
Zeg ventje, kan je even normaal doen met je grote bek??
http://forum.fok.nl/user/active/119078quote:
Al was je het hele fucking alfabet, JIJ begint met schelden.....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:12 schreef McCarthy het volgende:
[..]
iemand die BSc is spreek je niet zo aan, dat doe je maar bij je kleine neefje of zo
[..]
http://forum.fok.nl/user/active/119078
waar dan
Het staat in SEX...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Al was je het hele fucking alfabet, JIJ begint met schelden.....
En hij staat als 3de topic in je AT toen ik klikte..
Das jouw probleem dan. Feit is dat je topic er nog gewoon is, en dat je ook GEWOON kan vragen hoe het zit ipv met Eikels te beginnen terwijl je 100% ongelijk hebt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:15 schreef McCarthy het volgende:
niet als IK klik, Systeem/Netwerkbeheerder die je bent
Dan moet ie helemaal zijn kop houden dus.. die ban zal wel niet voor niets zijn.. als ik zijn toon zo hoor..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het staat in SEX...
En daar kan McCarthy voorlopig niet in...
geen idee, maar wat hebben wij in GC er mee te maken?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:33 schreef jpg97 het volgende:
waarom mag ik niet klagen over mijn kat?
Gatverdamme!Geen eetlust meer!
my bad solliequote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen idee, maar wat hebben wij in GC er mee te maken?
Ik zie niksquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:29 schreef Brentmeister het volgende:
Ik weet niet waar men hier mee bezig is, maar het heeft iig niets met het topic te maken![]()
Bellen met LowCall
Ik kreeg net via e-mail ook al de tip dat we eerst toestemming moesten vragen. Wij waren hiervan niet op de hoogte. Excuses daarvoor.quote:ook voor dit topic de vraag: is hier toestemming voor gevraagd via forum@fok.nl ?
Wil ik eerst weten voor hij weer open gaat. Je kunt eventueel reageren in het feedbacktopic bovenin deze topiclijst
Mailen naar forum@fok.nlquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:34 schreef Bik het volgende:
[..]
Ik kreeg net via e-mail ook al de tip dat we eerst toestemming moesten vragen. Wij waren hiervan niet op de hoogte. Excuses daarvoor.
Hoe krijgen we hiervoor toestemming?
Done!quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:16 schreef Jaguarized het volgende:
[SC] De Lounge #66
Kan iemand daar 66 van maken?
Ik kon hem niet vinden in het de vorige delen.quote:
Crew toch ook?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:41 schreef Bupatih het volgende:
Heeft Brennie ooit meer awards uitgereikt dan de User-awards?
Iemand anders had ze gepostquote:
Ja, dat weet ik dus niet!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Iemand anders had ze gepost
Want brennie had het druk ofiets.
Twee crewleden hebben geteld en topic geopend.
Je had toch ook prijs?![]()
[FOK! awards 2005] Uitslagen Categorie Crewquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus niet!
Ik dacht dat Nickthedick dat andere award-topic had geopend, maar ik zie in zijn history ook geen topic daarover.
Oh, in dat bovenste topic had ik dus al wél gepost.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[FOK! awards 2005] Uitslagen Categorie Crew
http://forum.fok.nl/topic/776303/5/51
Die moet je nog even tellen denk ikquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, in dat bovenste topic had ik dus al wél gepost.
Maar dan rest bij mij nog steeds de vraag waar de rest van de uitslagen blijven?('Profiel' en 'Forum' bijvoorbeeld...)
Ja, lap zeg!!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die moet je nog even tellen denk ik
En alsjeblieft![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 16:53 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Vergroten van je lul
We hebben de TS wijs gemaakt dat ie zojuist Fok! verneukt had en dat de politie nu komt!!
Daar ben je blauw voorquote:Op maandag 20 maart 2006 23:34 schreef Skaai het volgende:
Sorry Godlike, dat ik door je slotje heen heb gepost
Weggehaald.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:25 schreef Sylvana het volgende:
Lente!
zulke reacties stel ik niet echt op prijs
Ik eisquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:06 schreef Asskicker14 het volgende:
YouTubeIdol.com
Ik snap niet waarom mijn topic is gesloten. Godlike02 zei dat ik het maar in het 'Check het filmpje' topic moest plaatsen. Terwijl een dergelijke topic als Google Idol niet gesloten worden.
Gelijke monnikken, gelijke kappen lijkt me dan?
Je gaat toch ook geen FIFA 2006 topic sluiten omdat er al een Pro Evolution Soccer 5 topic bestaat om als voorbeeld te nemen. Ik eis dan ook dat mijn topic weer heropend moet worden.
Een lemming? Niets lemming.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik eis![]()
Filmpjes horen normaal altijd in dat topic.
Link dropping doen we ook niet aan
En het is eigenlijk gewoon een lemming en daar doen we ook al niet aan.
En de andere heb ik nog niet bekeken dus wie weet gaat daar ook een hangslot omheen (misschien ook niet)
Ik heb hem toch naar Almere gezetquote:Op woensdag 22 maart 2006 08:15 schreef webspider het volgende:
De TT van Fok!Stok mag wel weer eens aangepast worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |