Kijk, daar kan ik wat meequote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:09 schreef -aad- het volgende:
Ik ben er wel bekend mee, maar ik kan er voor de rest niet veel over zeggen. Ze zitten op het Telfort netwerk. Ik heb nu Tele2 via Telfort en af en toe heb ik wel eens dat het bereik niet super is, maar over het algemeen wel te doen.
Binnenkort stap ik over naar Simyo, vergelijkbare aanbieder, maar dan op het netwerk van KPN (KPN dochter). Op de site van simyo staat ook een vergelijkingsvakje, daar kan je de andere goedkope (prepayed-) aanbieders ook vinden.
Dat is het ook. Het draait namelijk puur om het bellen/smsen. Je krijgt geen telefoon, er is geen abbonnement en je regelt alles op internet. Komt dus weinig bij kijken.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:57 schreef B_BOY het volgende:
het klinkt egt low budget.
Dat zijn idd dingen die ik dus ook wil gaan doen aangezien ik nu een nokia 6630 heb met Orange prepaid wat erg duur is. Dan is dit wel aantrekkelijk dusquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:59 schreef Palomar het volgende:
E-mail checken of internetten (met opera java browser). Niet zo extreem veel hoor, maar met mn prepaid-kaartje kostte me dat al snel een paar euro per sessie. Met lowcall is het extreem goedkoper.
GPRS activeren kost overigens wel eenmalig 8 euro oid (staat ook wel op hun site bij vraag en antwoord).
Hmm, dat is jammer. Ik twijfel namelijk aan de kwaliteit van het netwerk bij LowCall.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:17 schreef Palomar het volgende:
GPRS kan niet met Simyo.
Kwam er ook net achter dat m'n vader Telfort heeft, en die heeft hier nog nooit problemen ermee gehad. Ik denk dus dat ik voor LowCall ga, ook omdat ze GPRS diensten aanbieden. En ze zijn zelfs goedkoper dan Simyo.quote:Klanten bellen met debitel via de netwerken van Vodafone, KPN en Telfort.
Dat gaat dus over debitel in het algemeen. Lowcall is alleen via telfort.quote:Over debitel
debitel Nederland B.V., opgericht in 1993 en onderdeel van debitel AG, is met 1,3 miljoen mobiele bellers de grootste onafhankelijke mobiele telecomaanbieder in Nederland. Klanten bellen met debitel via de netwerken van Vodafone, KPN en Telfort. debitel biedt mobiele telecomdiensten en mobiele internetdiensten voor de consumenten en zakelijke markt. debitel Nederland B.V. heeft 400 medewerkers bij het hoofdkantoor in Hoofddorp en bij de 34 eigen debitel winkels.
Oh, ik zie nu pas dat dat over Debitel in het algemeen gaatquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:12 schreef Palomar het volgende:
Waar zie je staan dat ze ook via KPN en Vodafone opereren? Ik zie alleen nog maar telfort staan op hun site...
[edit]
Ik zie het al. Dit staat in een algemeen stukje: ( https://www.lowcall.nl/lowcall?waxtrapp=jxbxwCsHyRpWbDKqCxCkD )
[..]
Dat gaat dus over debitel in het algemeen. Lowcall is alleen via telfort.
Ik neem aan dat je gewoon via de website het saldo en verbruik kan opvragen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:20 schreef Brentmeister het volgende:
Inmiddels is mijn aanvraag voor GRPS ook verwerkt. Ik moet nu m'n telefoon nog zo instellen dat het werkt. Dit is me nog niet gelukt. Verder gaat het bellen en sms'en prima, nog geen problemen met bereik gehad. Weet iemand hier misschien ook of het mogelijk is om op te vragen hoeveel je al gebeld en gesmst hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |