quote:Gebouwd met een achtergrond van 50 jaar race-ervaring, 3 Le Mans-titels, 35 overwinningen en 4 kampioenschaptitels.
De gloednieuwe Corvette C6.R-raceauto is technisch gezien de meest geavanceerde sportauto die Corvette ooit heeft gebouwd. Net als zijn voorganger, de C5-R, dient het productiemodel als basis voor de raceauto. De auto maakt gebruik van dezelfde chassisbalken, die volgens een hydroformproces zijn gefabriceerd.
De C6-productieversie is voorzien van een aantal zaken die
voor een lage luchtweerstandcoëfficiënt zorgen, zoals een slanke carrosserie en vlakke koplampen. Dat maakte het voor de ingenieurs gemakkelijk om de auto tot een aërodynamische raceauto om te bouwen. Door de toevoeging van een voor- en een achterspoiler kreeg de C6 al direct een betere verhouding tussen neerwaartse druk en luchtweerstand dan de C5-R had.
Door een combinatie van dynamische computerstudies en tests op racecircuits ontstond een aërodynamisch uitgebalanceerd eindresultaat. Hierdoor kan de auto goed getuned worden voor de Le Mans-races, waar een lage luchtweerstand zeer belangrijk is, terwijl de auto toch de hoge downforce heeft die voor de autosport nu eenmaal onontbeerlijk is.
Zo'n stoffendak is, lawaaierig, koud en inbraak gevoeligquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik hoef geen cabrio meer zeker niet met stoffen dak.
echt onzin in nederland
iddquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:54 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti moppert
PICSS!!!1111one one one
Mijn type 1 had al een gevoerd dakquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo'n stoffendak is, lawaaierig, koud en inbraak gevoeligtenzij je een dikke Audi, Merc, BMW, Jaguar, oid hebt, met zo'n 3 dubbel gevoerd dak.
@Alfisti, ik snap niet dat ze bij EPS dan niet gezegd hebben: lever ons 1 demper die we mogen slopen en diegene krijgt dan gratis een nieuwe van RVS, dat is een stuk goedkoper als die uren ontwikkeling.
ja doh, elke raceauto heeft een zieke uitlaat brulquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:59 schreef Hugster het volgende:
C6 R heeft echt een ziekelijke uitlaatbrul
http://video.google.com/videoplay?docid=-9064968388709644242&q=c6r
http://video.google.com/videoplay?docid=-1815833799553802365&q=c6r
Deze pik je er echt tussenuit, ook op de baan. Ik heb ze meerdere malen irl mogen horenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja doh, elke raceauto heeft een zieke uitlaat brul
Denk dat dat finacieel ook niet veel zin heeft, ieder materiaal heeft ook weer zijn eigen eigenschappen........ 400 euro voor een klein schalig product blijft redelijk vind ik, als je kijken wat een Sebring en remus kost en dat deze binnen een paar jaar weg rot.....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
@Alfisti, ik snap niet dat ze bij EPS dan niet gezegd hebben: lever ons 1 demper die we mogen slopen en diegene krijgt dan gratis een nieuwe van RVS, dat is een stuk goedkoper als die uren ontwikkeling.
C5R heb ik een seizoen in gereden bij GTRquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Deze pik je er echt tussenuit, ook op de baan. Ik heb ze meerdere malen irl mogen horenOok C5-R's.
Zo hard, zo diep
da's een computerspelletjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
C5R heb ik een seizoen in gereden bij GTRTis wel een kutbak moet ik zeggen...
maar alle V8's met een open uitlaat systeem klinken zo..
Er zit echt wel een verschil tussen gevoerd en gevoerd hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mijn type 1 had al een gevoerd dakQua temperatuur maakte het gaat fuck uit.
Denk zelfs dat het warmte beter binnen hield...
Geluid is inderdaad gewoon kutEn op de snelweg wil je niet open rijden, zeker niet als je lenzen hebt.
Ja, dat bedacht ik me ook net, RVS klinkt meestal al warmer als gewoon staal.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:02 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Denk dat dat finacieel ook niet veel zin heeft, ieder materiaal heeft ook weer zijn eigen eigenschappen........ 400 euro voor een klein schalig product blijft redelijk vind ik, als je kijken wat een Sebring en remus kost en dat deze binnen een paar jaar weg rot.....
ligt eerder aan de nokkenassen die ze erin pleurenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
C5R heb ik een seizoen in gereden bij GTRTis wel een kutbak moet ik zeggen...
maar alle V8's met een open uitlaat systeem klinken zo..
C5 Rquote:
Weet je hoe die geluiden lijkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
da's een computerspelletje![]()
En nee, ze klinken niet allemaal zo.
Mja, laat ik het zo zeggen elke Race V8 klinkt zo diep...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:13 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ligt eerder aan de nokkenassen die ze erin pleuren![]()
al een tijdje weerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
C5 Rook bij Monaco aan de Maas geweest?
Ik ook met Herm en Sjoe
En TF, rijbewijs nou al weer terug?
het echie is ALTIJD beterquote:
Mooi!quote:
Balkonplaatsen, achter de hoofd/eretribune, incl gratis optreden van Demon Hill+band na afloopquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
C5 Rook bij Monaco aan de Maas geweest?
Ik ook met Herm en Sjoe
En TF, rijbewijs nou al weer terug?
dAmon Hill neem ik aanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:27 schreef lipje het volgende:
[..]
Balkonplaatsen, achter de hoofd/eretribune, incl gratis optreden van Demon Hill+band na afloop![]()
leer eens praten jijquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:30 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
GTR is kei realistic dus ook het geluid nondeju![]()
Damon ja...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
dAmon Hill neem ik aan
Wij liepen maar wat rond, kijken waar er plaats wasHet langst daar bij het scheepsbouwmuseum gestaan op de hoek.
sterktequote:
Ja natuurlijk klinkt het echt beterquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
het echie is ALTIJD beter
ga jij maar eens wat vaker langs de baan staan luisteren als je de C5 en 6 R's doodnormaal vind kliniken voor race V8 begrippen
beide minder bruut dan de Corvettequote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja natuurlijk klinkt het echt beter![]()
Saleen S7
http://video.google.com/videoplay?docid=5539543997473609774&q=Saleen
"precies" hetzelfde geluid
Laat ik het zo zeggen....
De amerikaanse race V8's klinken allemaal vrijwel hetzelfde
Hier nog een Porsche 928 (ook een V8)
tegen een Viper GTR met een amerikaanse 8.0 V10...
http://video.google.com/videoplay?docid=-4211155778690778093&q=viper
Klinkt ook zo zwaar als een V8
feliciquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:50 schreef M5 het volgende:
* terug uit A'dam is
en..... aangenomen bij de Luchtmacht
alleen nog ff wachten op welke datum ik moet beginnenaugustus of oktober.
quote:
je slaat de spyker op z'n kopquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:55 schreef M5 het volgende:
omg, wat is die Spyker D12 Peking-to-Paris lelijk![]()
![]()
Ben jij ooit je rijbewijs kwijtgeraakt door...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:57 schreef Richboy het volgende:
Het is en blijft een Corvette
ThaFreak, mooi dat je je papiertje weer terug hebt! Wat zei het OM??
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Ben jij ooit je rijbewijs kwijtgeraakt door...
foto's uit printen en door de brievenbus duwen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:11 schreef PeuRac het volgende:
LOL, donderdag moet ik naar Emmen, ik heb t adres van FWNK nog, iemand een leuk iedeetje?
foto uitprinten op A0 met link eronder en dan in z'n tuin zettenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:11 schreef PeuRac het volgende:
LOL, donderdag moet ik naar Emmen, ik heb t adres van FWNK nog, iemand een leuk iedeetje?
Hoe ga ik dat meenemen zonder dat het opvalt bij m'n client, ik moet erheen met chauffeuren.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:42 schreef vlad het volgende:
[..]
foto uitprinten op A0 met link eronder en dan in z'n tuin zetten![]()
vraag dan niet naar iets wat je niet kunt waarmakenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe ga ik dat meenemen zonder dat het opvalt bij m'n client, ik moet erheen met chauffeuren.
Heb daarna trouwens 1u de tijd om naar Amersfoort te komen...
regen reeds gehad. Hagel nog nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:56 schreef M5 het volgende:
[..]
hier een tijdje terug ook, daarna hagel en regen.
Wat niet is kan nog komen, zie ook een paar post terug van mij.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:00 schreef lipje het volgende:
feli M5
geen Noordoostpolder dus voor jou
Zie Signature.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:57 schreef Richboy het volgende:
Trouwens, M5, heb je al een V5?
Financien zijn bijna rond, en heb er een op 't hoog die een beetje hier in de buurt staat. Nog ff door sparen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:05 schreef Richboy het volgende:
[..]
Heb je er 1 op het oog? Of nu de financien rond en actief op zoek?
waar zat je psies dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:08 schreef M5 het volgende:
[..]
A'dam was weer leuk.
Teminste, die paar straten die ik gezien heb dan
jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zijn toch velgen van audi of ni?
ik heb zo'n gevoel dat ik hem ook ga missenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:36 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zie trouwens dat 850 of vanacht of morgen gaat vallendan ben ik er niet
![]()
A3 gaat wel lukken, ook groot genoeg toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:56 schreef vlad het volgende:
[..]
vraag dan niet naar iets wat je niet kunt waarmaken![]()
Mail em dan naar jezelf, dan heb je em op je werk ook paraatquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb zo'n gevoel dat ik hem ook ga missen![]()
marine kazerne in't centrum, naast het scheepvaart museum.quote:
oh daar, is best goed beveiligd volgens mijquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:58 schreef M5 het volgende:
[..]
marine kazerne in't centrum, naast het scheepvaart museum.
voor de 3e en gelukkig laatste keer.
mjah heb het te druk morgen op me werkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mail em dan naar jezelf, dan heb je em op je werk ook paraat![]()
Of naar mij, ben morgen ochtend toch vrij
Dat is ook nog een optie, maar die zuipt wel erg en de 2.3 V5 20-klepper veel minder. Als er nu nog normale V6 velgen onderzaten of RS4 velgen had het een kansje gemaakt. ook is de kofferbak nog kleiner dan in een VW Poloquote:
best wel ja. daar kun je rustig pitten zonder dat je bang hoeft te zijn dat ze je auto van het terrein af jatten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
oh daar, is best goed beveiligd volgens mij![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Lange zware dag achter de rug.. maar wel 150 foto's gemaakt
wel een week lang last van mn ogen gehad daarna trouwens.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
mn record was 500 foto's op 1 dag. En dat was analoog.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Lange zware dag achter de rug.. maar wel 150 foto's gemaakt
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wel een week lang last van mn ogen gehad daarna trouwens.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
500 maar? tss........ amateurquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Daar gaan we vanavond, vannacht en morgen achter komen. Maar de voertuigen zijn puik zat in ieder geval.quote:
"Goh, hoe lang ben jij wel niet op vakantie geweest man!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:15 schreef M5 het volgende:
[..]![]()
![]()
sickfoto-afdruk-bedrijf was wel blij met je zeker?
Spettcolo sportivo 2005 zaterdag: 1219quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Rib uit mn lijfWat is jou dagrecord dan?
vorige vakantie schoot ik er ook dik 500, digitaal, over 20 dagen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"Goh, hoe lang ben jij wel niet op vakantie geweest man!"
"Dagtochtje...."
"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
Nee, Analoog heb ik het over, in 2005 was je al digitaal...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:24 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Spettcolo sportivo 2005 zaterdag: 1219
Spettcolo sportivo 2005 zondag: 958
Middag fotograferen voor de brandweer: 568
enz enz......
![]()
Dit?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:23 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb in oostenrijk trouwens ook nog hele aparte wagens/apparaten gezien
Analoogquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, Analoog heb ik het over, in 2005 was je al digitaal...
Die dingen zijn wel gaaf. daar kun je nog eens stijle hellingen mee nemen zonder problemen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dit?
[afbeelding]
Die worden in ons dorp omgebouwd tot rietoogstmachines,door één van de 5 bedrijven die hier zit
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij bent begonnen met een digitale camera?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:37 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
2 megapixel camera, geen optische zoom, bijna 1400 euro
Nee, ik ben niet in de buurt van de piste geweestquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dit?
[afbeelding]
Die worden in ons dorp omgebouwd tot rietoogstmachines,door één van de 5 bedrijven die hier zit
En ideaal om riet te oogsten blijkbaarquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:37 schreef M5 het volgende:
[..]
Die dingen zijn wel gaaf. daar kun je nog eens stijle hellingen mee nemen zonder problemen.
Ik heb een occasion EOS500 gehad, na 6 maanden weer verkocht zonder ook maar 1 foto gemaakt te hebbenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd.
Dan heb je nooit ervaren hoe het is om op 1 dag 15 rolletjes te wisselnEn dat telt dus niet
Ik vind dat je prachitge tekeningen maakt, maar ik heb liever alleen een BMF logotje, ook omdat iedereen weer voor een andere discipline lid is. de pierengravers, vishengels en truckers zullen deze minder boeiend vinden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:12 schreef Devilnl het volgende:
Mogguh!..
Alexxxxx eensch met poll aanmaken @ BMF?
anyways. ff showpikkie zijn.
[afbeelding]
origineel:
http://www.bouwmachineforum.nl/forum/files/komatsu-wa-600.jpg =]
begint er al op te lijken. toch?¿![]()
---
nu de andere 1000+ lijntjes![]()
Mijn EOS 3000 is nu afgelost, nadat hij duizenden foto's trouwe dienst heeft egdaan. Die kan over 50 jaar in het mnuseum ter ere van mijn persoonquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:40 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik heb een occasion EOS500 gehad, na 6 maanden weer verkocht zonder ook maar 1 foto gemaakt te hebben
Riet staat toch op drassige ondergrond? Dan zakt het ding niet weg door z'n rupsbanden of molt hij niet de hele ondergrond. Komt door een laag gewicht per cm2 Best slim.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En ideaal om riet te oogsten blijkbaar
Hoe bevalt de 300D nu je er mee gewerkt hebt?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn EOS 3000 is nu afgelost, nadat hij duizenden foto's trouwe dienst heeft egdaan. Die kan over 50 jaar in het mnuseum ter ere van mijn persoon
'teertquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:50 schreef M5 het volgende:
* terug uit A'dam is
en..... aangenomen bij de Luchtmacht
alleen nog ff wachten op welke datum ik moet beginnenaugustus of oktober.
Mja, ik ben er morgen ook weinig.... en donderdag ookquote:
Ik weet het. Helaas is de ombouwplek niet meer publiek toegankelijk, dus ik heb er geen foto's vanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:43 schreef M5 het volgende:
[..]
Riet staat toch op drassige ondergrond? Dan zakt het ding niet weg door z'n rupsbanden of molt hij niet de hele ondergrond. Komt door een laag gewicht per cm2 Best slim.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd.
Dan heb je nooit ervaren hoe het is om op 1 dag 15 rolletjes te wisselnEn dat telt dus niet
Ik kwam vandaag een prototype van ene bus tegen (ben bij een busfabriek langsgeweest, reed ineens een proto van het erf af) Ik snel de cvamera opstareten en hem op de foto ztten.. had ik m niet eerst half toen heel ingedrukt, dus gene foto gemaaktquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:50 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hoe bevalt de 300D nu je er mee gewerkt hebt?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:53 schreef hermandeperman het volgende:
Even iedereen afschrikken met een KUT-TVP
[afbeelding]
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Staat er echt "ROT OP HOND" op je voorhoofd?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:53 schreef hermandeperman het volgende:
Even iedereen afschrikken met een KUT-TVP
[afbeelding]
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nee ophokkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Staat er echt "ROT OP HOND" op je voorhoofd?
had er dan:quote:
Ik was als kipquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
had er dan:
neuken ??
opgeschreven![]()
meeeeer foto'squote:
thnx, maar het is nog wel eventuele baan, als ik voor de start van m'n opleiding nog iets leukers tegen kom en daar aangenomen wordt is het jammer maar helaas voor de luchtmacht.quote:
Nee, vertel...?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die neuken ook hoor. Hebben ze jou nooit verteld over eieren en kuikentjes en zo?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dit was de enige waar ik nog enigzinds nuchter op stond
Maar ja, je hebt er zelf om gevraagd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
gaafquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Z'n broertje is een stuk groter, voor de rest precies hetzelfde...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Die dwerg lijkt op Sandra's broer, maar dan de helft kleiner
Ik ben onweerstaanbaarquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:12 schreef M5 het volgende:
[..]
gaaf
die laatste heeft er wel zin in geloof ik
Da's haar imagequote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:13 schreef M5 het volgende:
[..]
die blonde een paar foto's eerder heeft anders nog niet eens een glimlach op d'r gezicht
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Z'n broertje is een stuk groter, voor de rest precies hetzelfde...
dr zit een beatle bijquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:16 schreef Googolplexian het volgende:hallo allen alhier deze mooie avond
ah, das een betere foto's. gewoon zo gek als een deur dusquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Da's haar image
[afbeelding]
In het echt ben ik niet zo leip hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:16 schreef Googolplexian het volgende:hallo allen alhier deze mooie avond
zie je toch directquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent echt een van de weinigen die het ziet
Inderdaadquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:16 schreef M5 het volgende:
[..]
ah, das een betere foto's. gewoon zo gek als een deur dus
Jij bent ook meer van dat tijdperkquote:
Mooi.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, dan is het geen familie waar ik geen weet van heb dus.
Ik geloof er geen flikker van, zatte aapquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In het echt ben ik niet zo leip hoor
Wazig ding iddquote:
leuk ideequote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij bent ook meer van dat tijdperk![]()
Maar tja, is gekomen omdat hij echt 3 maanden niet naar de kapper was geweest en echt zo'n beatle kapsel had toen, dus toen kwam dit idee
ligt het aan mij of gaan de toekomstige auto's meer en meer op elkaar lijken?quote:
Ik ben dan ook niet van plan jou te gaan overtuigenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:19 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik geloof er geen flikker van, zatte aap
windtunnels blazen de individualiteit erafquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
ligt het aan mij of gaan de toekomstige auto's meer en meer op elkaar lijken?
Smaken verschillen gelukkigquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
mijn stoel wordt anders gladder en gladder![]()
Dan meot je hem uit de tuin halen, het sneeuwt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
mijn stoel wordt anders gladder en gladder![]()
1.9 dieseltje is niet afdoende?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:25 schreef Hugster het volgende:
Geile Saab, mits zeer heftig motorblok
best jammer, alhoewel je oldtimers wel steeds meer gaan waarderenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
windtunnels blazen de individualiteit eraf
Ik vind alle Saabs vanaf de wat gestroomlijndere modellen mooi. Klasse-bakken. De oude Saabs vind ik echter lelijk als de nacht ... zonder stijlquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Smaken verschillen gelukkig![]()
Maar ik ben meer van de huidige Saab's, die kunnen jou dan waarschijnlijk niet bekoren
nu en over 5j?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:25 schreef M5 het volgende:
ik zie nog genoeg verschil tussen de nieuwe auto's.
En alternatieve energie blaast dadelijk de old-timer van de weg afquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
best jammer, alhoewel je oldtimers wel steeds meer gaan waarderen
Oude Saabs vind ik juist echt superquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:26 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik vind alle Saabs vanaf de wat gestroomlijndere modellen mooi. Klasse-bakken. De oude Saabs vind ik echter lelijk als de nacht ... zonder stijl
rooie dieselquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:27 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En alternatieve energie blaast dadelijk de old-timer van de weg af
mijn idee, alhoewel de vroege 900's mij ook niet echt kunnen bekorenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:26 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik vind alle Saabs vanaf de wat gestroomlijndere modellen mooi. Klasse-bakken. De oude Saabs vind ik echter lelijk als de nacht ... zonder stijl
dat kun je van de auto's van vroeger ook allemaal zeggen, 't blijft toch altijd een bepaald concept (coupé, sedan, hatchback, etc.) Tussen merken onderling zit nog genoeg verschil imo. over 5 jaar zal dat niet veel anders zijn. Ik heb nog niemand horen zeggen dat een BMW op een Lexus lijkt, of een Volkswagen op een Honda.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
nu en over 5j?
Allemaal met eenzelfde voor- en achterkant
Vind ik ook, 9-5's zijn echt mooie stijlvolle wagens.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Juist ... prachtige wagen, toch?
je hebt echter wel mensen horen zeggen dat een Punto op een Aston lijkt etcquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:30 schreef M5 het volgende:
[..]
dat kun je van de auto's van vroeger ook allemaal zeggen, 't blijft toch altijd een bepaald concept (coupé, sedan, hatchback, etc.) Tussen merken onderling zit nog genoeg verschil imo. over 5 jaar zal dat niet veel anders zijn. Ik heb nog niemand horen zeggen dat een BMW op een Lexus lijkt, of een Volkswagen op een Honda.
als je op 1 detail van de auto gaat letten misschien, maar toen ik een aantal weken terug een boot vol Grande Punto's zag staan dacht ik niet: he, dat lijkt wel een Aston Martin. Ik zie de eventuele overeenkomsten in de grill/neus wel, maar zet ze naast elkaar en bekijk in real-life, van plaatjes kun je weinig zien.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
je hebt echter wel mensen horen zeggen dat een Punto op een Aston lijkt etc
de 9-3 station? ja als ze er nu eens normale achterlichten in hadden gezet.. zo is't idd geen porum.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:32 schreef BoJo het volgende:
ik vind die nieuwe Saab station echt lelijk![]()
Toch moet je het met me eens zijn dat de vorm van een auto steeds algemener wordt. Gelukkig is er weer een stroming ontstaan waarin merken zich weer proberen te profileren met hun design (Civicquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:33 schreef M5 het volgende:
[..]
als je op 1 detail van de auto gaat letten misschien, maar toen ik een aantal weken terug een boot vol Grande Punto's zag staan dacht ik niet: he, dat lijkt wel een Aston Martin. Ik zie de eventuele overeenkomsten in de grill/neus wel, maar zet ze naast elkaar en bekijk in real-life, van plaatjes kun je weinig zien.
Het gaat altijd in grote lijnen een bepaalde richting op. was in de jaren 80 alles vierkant, in de jaren 90 werd het rond, nu moet alles strak. is gewoon de trend. Maar elk merk heeft imo nog wel z'n eigen identiteit. Als is het bij sommige merken van het zelfde concern een beetje verwaterd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:36 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Toch moet je het met me eens zijn dat de vorm van een auto steeds algemener wordt. Gelukkig is er weer een stroming ontstaan waarin merken zich weer proberen te profileren met hun design (Civic) ... dat ben ik dan weer met jou eens... Maar kijk naar de auto's van, pak 'm hard beet, 10 jaar geleden
Alles leek op elkaar.
Onbegonnen werk he?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet van plan jou te gaan overtuigen[afbeelding]
true, truequote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:39 schreef M5 het volgende:
[..]
Het gaat altijd in grote lijnen een bepaalde richting op. was in de jaren 80 alles vierkant, in de jaren 90 werd het rond, nu moet alles strak. is gewoon de trend. Maar elk merk heeft imo nog wel z'n eigen identiteit. Als is het bij sommige merken van het zelfde concern een beetje verwaterd.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:33 schreef Alfisti het volgende:
Booooooooooo-jooooooooooooooooooooooo
als het een focus,slopel ofzo was geweest dan was het wellicht wel te pruimen geweest maar voor een Saabquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:35 schreef M5 het volgende:
[..]
de 9-3 station? ja als ze er nu eens normale achterlichten in hadden gezet.. zo is't idd geen porum.
plaatje
quote:
is het die rietske of renske van afgelopen zaterdag?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:51 schreef PeuRac het volgende:
Hoi![]()
zit ik met iemand op msn te lullen dat ze haar aan relatie moet werken, zit ze te vragen of ze het met mij beter krijgt
Ik zou niet een merk weten waar het wel bij zou staan, d'r zit gewoon geen kleur in, met grijs metallic gaat het nog, inverglijk met blauw. Wat was er mis met de rode lampen vraag ik me nog steeds afquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
als het een focus,slopel ofzo was geweest dan was het wellicht wel te pruimen geweest maar voor een Saab![]()
Ben gewoon eerlijk en zeg: Vast nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:51 schreef PeuRac het volgende:
Hoi![]()
zit ik met iemand op msn te lullen dat ze haar aan relatie moet werken, zit ze te vragen of ze het met mij beter krijgt
Hij rijdt wel lekker en in irl in het blauw zijn die lichten niet eens zo heel lelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
als het een focus,slopel ofzo was geweest dan was het wellicht wel te pruimen geweest maar voor een Saab![]()
al die troep lijkt allemaal op elkaar. Zo.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:30 schreef M5 het volgende:
[..]
dat kun je van de auto's van vroeger ook allemaal zeggen, 't blijft toch altijd een bepaald concept (coupé, sedan, hatchback, etc.) Tussen merken onderling zit nog genoeg verschil imo. over 5 jaar zal dat niet veel anders zijn. Ik heb nog niemand horen zeggen dat een BMW op een Lexus lijkt, of een Volkswagen op een Honda.
trouwjurk?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
barstende koppijn. En liggen d is het erger als zittend, dus hier ben ik weerSandra is bezig met een verrassing (ik vermoed de trouwjurk) dus ik mag niet in de huiskamer zitten
Wie bedoel je, Rinske? Met dr vriendje uit de balkan? Nee zij is het zeker nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
is het die rietske of renske van afgelopen zaterdag?![]()
lekker kort door de bocht gezien wel, allemaal 4 wielen, allemaal auto's.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
al die troep lijkt allemaal op elkaar. Zo.
Sex is goed voor de hoofdpijnquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
barstende koppijn. En liggen d is het erger als zittend, dus hier ben ik weerSandra is bezig met een verrassing (ik vermoed de trouwjurk) dus ik mag niet in de huiskamer zitten
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie bedoel je, Rinske? Met dr vriendje uit de balkan? Nee zij is het zeker niet![]()
Zoietsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben gewoon eerlijk en zeg: Vast niet
quote:
quote:Ga je er over op houden als je zoek gereden word (in een rechte lijn) ?
door mijn uber 850?
Edit: Was de helft vergeten
Dat is al bijna 2 jaar geledenquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]moet wat he
[..]
HELP! een rechtuit-brander
![]()
Jawel 1) eigen ervaring 2) onderzoek heeft dat bewezenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:57 schreef Richboy het volgende:
[..]
Nee, en als je een fatsoenlijke vriendin had, had je dat geweten.
Roemenië volgens mij (dat is zeker weer net geen balkanquote:
Ik ken er wel zoeen, echt ideale vriendien: Niet bellen als je niks te zeggen hebt, een dagje niet bellen is geen ramp. Des te meer sex standjes, des te beter, sleur komt er niet in. Elke dag/weekend hetzelfde doen is er ook niet bij.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:01 schreef BaraCuda het volgende:
En vervolgends begint ze weer tegen je te kleppen en krijg je vanzelf weer koppijn![]()
Ik ben nog geen wijf tegen gekomen die gewoon der harses kan houden
Ik houd wel van rust
Goed excussquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, als de jurk af is gaan we trouwen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:05 schreef PeuRac het volgende:
een dagje niet bellen is geen ramp.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:07 schreef Bosbeetle het volgende:
848 nm blauw dus ???? of bedoel je Nm
Ik ken er die 6x per dag bellen en als je een dag niet belt of bereikbaar bent zijn ze 1) helemaal in pakniek en als dat over is 2) totaal pissed.quote:
te laatquote:
meldtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:01 schreef BaraCuda het volgende:
En vervolgends begint ze weer tegen je te kleppen en krijg je vanzelf weer koppijn![]()
Ik ben nog geen wijf tegen gekomen die gewoon der harses kan houden
Ik houd wel van rust
Mensen wara je niet mee neukt moet je sowieso niet vaker dan 1 keer in de week bellen. klaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ken er die 6x per dag bellen en als je een dag niet belt of bereikbaar bent zijn ze 1) helemaal in pakniek en als dat over is 2) totaal pissed.
Dat geldt trouwens voor de meesten die ik ken.
Die zijn echt zeldzaam volgends mijquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ken er wel zoeen, echt ideale vriendien: Niet bellen als je niks te zeggen hebt, een dagje niet bellen is geen ramp. Des te meer sex standjes, des te beter, sleur komt er niet in. Elke dag/weekend hetzelfde doen is er ook niet bij.
Helaas al voorzien
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mensen wara je niet mee neukt moet je sowieso niet vaker dan 1 keer in de week bellen. klaar.
Volgens mij had bara het over iemand die je wel neuktquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mensen wara je niet mee neukt moet je sowieso niet vaker dan 1 keer in de week bellen. klaar.
Ja volgens mij ook, maar ik zoek tot ik haar vind gewoon verder. Hopen dat ik niet te lang droog hoef te staan tussendoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die zijn echt zeldzaam volgends mij
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij had bara het over iemand die je wel neukt
Sommige collega's bel ik meerdere keren op een dagquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Preciesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n klepmuts?
Zelfde met bellen voor mij:')
to the point en geen gezever![]()
Ik bel mensen echt alleen als het moet, meestal voor mn werk of als er wat moet worden geregeld. Maar nutteloze gesprekken ben ik echt allergisch voor, dan let ik echt niet meer op wat er wordt gezegd maar doe ik ondertussen andere dingenquote:
Je ziet gewoon dat de tekenaars van het ene merk zijn of haar kunsten heeft ontleend aan een ander merk. Hierdoor komt het op mij over dat je steeds vaker eenzelfde soort auto's krijgt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:39 schreef M5 het volgende:
[..]
Het gaat altijd in grote lijnen een bepaalde richting op. was in de jaren 80 alles vierkant, in de jaren 90 werd het rond, nu moet alles strak. is gewoon de trend. Maar elk merk heeft imo nog wel z'n eigen identiteit. Als is het bij sommige merken van het zelfde concern een beetje verwaterd.
juist nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n klepmuts?
Zelfde met bellen voor mij:')
to the point en geen gezever![]()
Ja, maar neit voor je lol toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Sommige collega's bel ik meerdere keren op een dag![]()
Heb je foon nietquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
juist niet
Ik hou wel van wat ouwehoeren op zn tijd, maar liever heb ik toch een gesprek met wat meer diepgang etc. Uren lullen over niets zie ik de lol niet van in.
*nadenktquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://www.cbs.nlquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:16 schreef Richboy het volgende:
[..]
Bron? link? enige andere betrouwbare bron??
stoeme oekel, je had nu je nummer moeten mailenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:19 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti bedenkt een nieuwe lul smoes
Precies, dan had je nu mukie der rug kunnen inzepenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
stoeme oekel, je had nu je nummer moeten mailen
geen zeep aan mijn lijfquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Precies, dan had je nu mukie der rug kunnen inzepen![]()
Dat van die lampen kan ik wel een beetje met je eens zijn, maar de grill niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
Je ziet gewoon dat de tekenaars van het ene merk zijn of haar kunsten heeft ontleend aan een ander merk. Hierdoor komt het op mij over dat je steeds vaker eenzelfde soort auto's krijgt.
Ja ok, als je naast elkaar zet is er altijd wel iets anders, maar over het algemeen genomen zijn de lampen en gril steeds meer hetzelfde, hetzij dan wel of niet uitgerekt
Dat kun je heel vreemd opvattenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh......
Dan had je Mukie der rug kunnen bewateren
ieuwquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh......
Dan had je Mukie der rug kunnen bewateren
juistumquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:23 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat van die lampen kan ik wel een beetje met je eens zijn, maar de grill niet.
Maar over stijl en smaak valt al bijna niet te discussieren
Ik zat nog te denken om het er bij te typenquote:
zie je... we kunnen hetquote:
ben allang klaar mênquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zat nog te denken om het er bij te typenNee geen pissex
Weet je wa douch maar lekker alleen![]()
![]()
en als US mod verwachten we daar nu dus foto's van.... Ik maka bij alles wat ik doe foto's van vehikels, dus ik verwacht van jou dat je hetzelfde doet, maar dan met foto's van jezelf.quote:
legerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:29 schreef M5 het volgende:
nu dit topic nog vol, kan m'n taakbalk nog leger [afbeelding]
Subtielquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en als US mod verwachten we daar nu dus foto's van.... Ik maka bij alles wat ik doe foto's van vehikels, dus ik verwacht van jou dat je hetzelfde doet, maar dan met foto's van jezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |