Politiebusjes houden volgens mij nooit iemand aan... Ik rij er in ieder geval gewoon voorbij....quote:Op zondag 19 februari 2006 23:23 schreef 1299 het volgende:
Ik heb overigens ook nog een keer een politiebusje ingehaald met 180 ofzo.. heb toen maar mijn lampen uitgedaan en gas bijgegevenHeb ik ook nooit meer wat van gehoord dus het zal wel geholpen hebben.
Zal wel kunnen maar ik nam liever geen risicoquote:Op zondag 19 februari 2006 23:34 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Politiebusjes houden volgens mij nooit iemand aan... Ik rij er in ieder geval gewoon voorbij....
Dat is weleens zo geweest. Een oud collega van mij is de eerste in NL geweest waarvan ze de auto in beslag genomen hebben en vernietigd. Maar enige tijd later heeft iemand op dat gebied een rechtzaak gewonnen, door de overheid op te laten draaien voor de kosten. Sindsdien nemen ze nooit je voertuig af, tenzij gestolen of je hebt enorme schulden oid,.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:18 schreef StefanP het volgende:
Hoe zit dat nou met auto's in beslag nemen, of zijn dat spookverhalen? Ik ken niemand die ooit zijn auto is kwijtgeraakt.
Heel verstandig ook om met 180 km/h je lampen uit te zetten jaquote:Op zondag 19 februari 2006 23:23 schreef 1299 het volgende:
Ik heb overigens ook nog een keer een politiebusje ingehaald met 180 ofzo.. heb toen maar mijn lampen uitgedaan en gas bijgegevenHeb ik ook nooit meer wat van gehoord dus het zal wel geholpen hebben.
Ze nemen je auto in beslag op het moment dat ze je rijbewijs willen vorderen, maar je die niet bij je hebt. Je krijgt hem dan echter de volgende dag terug als je naar het depot komt met je rijbewijs...quote:Op maandag 20 februari 2006 20:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ze kunnen 'm wel in beslag nemen als jij bijvoorbeeld je rijbewijs niet bij je hebt en niemand kunt bereiken om 't wel te brengen.
Een kennis van me heeft 't ook gehad, al weet ik niet meer precies hoe het zat. Die hadden ze al op een trajectmeting kunnen pakken voor iets meer dan 40 te hard, tot ie met 140 de werkzaamheden in reed. Hebben ze 'm daar op de eerste 200 meter gepakt -> rijbewijs inleveren. Z'n auto heeft 'ie op dat moment ook in moeten leveren, kon 'ie twee maanden later pas ophalen. Maar waarom precies, dat is mij nog steeds een raadsel.
Mwa, niet met de stepjes aan de grond denk ik...quote:
Sorry, maar dat is voor mij dus echt leedvermaak ditquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:09 schreef ThaFreak het volgende:
antwoord van officier:
rijbewijs direct terug![]()
![]()
![]()
![]()
maaaaaaaar:
een boete van 1750¤
+
1 jaar voorwaardelijk, mits gepakt binnen dat jaar min 6 maanden kwijt + nieuw examen![]()
en ik mag nu een boete van 1750¤ betalen
Fucked by authorityquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:09 schreef ThaFreak het volgende:
1 jaar voorwaardelijk, mits gepakt binnen dat jaar min 6 maanden kwijt + nieuw examen![]()
en ik mag nu een boete van 1750¤ betalen
Sorry hoor, maar ik vind dat dus echt geen "fucked" by, je loopt gewoon het risico als je zo hard rijdt, simpel!quote:
maar heb me rijbewijs wel direct terug en daar ging het me om, boete boeit me in dat opzich nietquote:
mooi toch, heb ik iemand ook nog een goede lachpartij bezorgtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is voor mij dus echt leedvermaak dithihi
quote:
vooral als je hem eigenlijk niet kunt missen voor werk en dergelijkequote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:15 schreef Klonk het volgende:
in vergelijking met je roze papiertje is het idd maar ''een boete''
Vraagje he: vindt je het nou niet ontzettend stom dat je zo hard reed?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vooral als je hem eigenlijk niet kunt missen voor werk en dergelijke![]()
Vraagje, heb je een rijbewijs? Of heb je wel eens in een auto gereden met meer als 100pk?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vraagje he: vindt je het nou niet ontzettend stom dat je zo hard reed?
tja wat is stom, een auto lokt soms wel uit en ik leef er graag op los!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Of dat helpt je verlichting uit te zetten, je kenteken plaat licht toch op in het donker als hun koplampen er op schijnen.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:26 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Heel verstandig ook om met 180 km/h je lampen uit te zetten ja.
Heb zelf nog nooit een boete gehad.
hoe snel ging jequote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:04 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Ja...![]()
4 maanden kwijt... is nu een jaar geleden... boete nog onbekend, moet ook nog voorkomen.
Wat had je gedaan dan ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:09 schreef ThaFreak het volgende:
antwoord van officier:
rijbewijs direct terug![]()
![]()
![]()
![]()
maaaaaaaar:
een boete van 1750¤
+
politie uitgedaagt voor een snelweg sprintjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:13 schreef yup het volgende:
[..]
Wat had je gedaan dan ?
Shit man 1750 euri fucked up dude voor je![]()
![]()
![]()
![]()
90 km/h te hard.. op 'n 80 weg.quote:
Op wat voor weg was dat dan >quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
politie uitgedaagt voor een snelweg sprintje![]()
zaten in een sub gtt achter me en leek erop dat ze wel wouden spelen!
had eerst in de 6 gas gegeven en ze gingen mee, dus toen terug naar de 140 terug ditmaal terug naar de 4 en vol het gas in.....top van 240 oid gehaald en een gemiddelde van 186km/u kwam eruit!
Hee egquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:10 schreef yup het volgende:
[..]
Op wat voor weg was dat dan >
Voor 86 te hard (op een 100 weg) lijkt me 1750 euro toch bizar veel![]()
OF was het op zo een 70 weg ofzo ?
Vraagje he: hoe kun je nou zo'n oud wijf wezen! Sjezus zegquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
snelweg, maar heb al 2 keer eerder 30+ gehad dus, wat dus wordt bijgehouden!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:10 schreef yup het volgende:
[..]
Op wat voor weg was dat dan >
Voor 86 te hard (op een 100 weg) lijkt me 1750 euro toch bizar veel![]()
OF was het op zo een 70 weg ofzo ?
Op de snelweg is het 40+ en punt dr af. Dus als ik 4 km/h langzamer had gereden had ik geen punt kwijt geweestquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:41 schreef ijsmeis het volgende:
Nog nooit.
Wel gedacht dat ik een keer een punt kwijt was. Iemand achter me zat flink te bumperkleven waarna ik het gaspedaal wat harder induwde en dus reed ik iets van 160 op de snelweg. (30 te hard en dus een punt kwijt).
Toen eindelijk naar rechts waarna de bumperklever mij dus inhaalde. Bleek het dus een politiewagen te zijn. Maar de meneer reed gelukkig door.
Ik weet het, goed topic hequote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:25 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik zag op MF dat je al wat vrienden gemaakt had
Klote zegquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
snelweg, maar heb al 2 keer eerder 30+ gehad dus, wat dus wordt bijgehouden!
brief gestuurd en letterlijk gesmeekt om me rijbewijs zsm terug te kunnen krijgen, normaal was ik hem dus een tijdje langer kwijt geweest vandaar de flinke boete en voorwaardelijk!
Ik wou effe kijke wat voor acties het zou opleveren. Wel hypocriet van sommige mensen, alsof die gasten zo heilig zijn :/quote:
Weer iemand die hapt, is het nou zo moeilijk om NIET te happen ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, en? Verwacht je nu een medaille ofzo?
Hard rijden is ZO makkelijk. Je aan de regels houden is daarentegen een stuk moeilijker...
Ik heb in die 6 maanden meer gereden dan mijn moeder in 6 jaar!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het zou ook wel schandelijk zijn als je in zes maanden een enorme berg boetes had gescoord
*Hap hap hap* doet de hydraulische schaar van de brandweerrrrrrquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:51 schreef yup het volgende:
[..]
Weer iemand die hapt, is het nou zo moeilijk om NIET te happen ?
Happen is ZO makkelijk. Niet happen is daarentegen een stuk moeilijker.
Verder is het niet echt waar wat je zegt, hard rijden is heel wat moeilijker dan aan de regels houden, niet iedereen rijd een supersport motor hoor ?
Hard rijden vereist ook heel wat meer concentratie enzo, als je niet oplet word je misschien nooit meer wakker.
Dank je welquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
*Hap hap hap* doet de hydraulische schaar van de brandweerrrrrr![]()
(Kom op, met zn allunnnnnnnn, leuk liedje)
Verder wens ik jou succes jongen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |