Tja de volgende keer maar gewoon met 210 dr langs vliegenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:11 schreef Marzocchi het volgende:
Die space-star was op ons werk bekend. Het is iig een wagen waarvan je het echt niet verwacht. Ik weet niet of er altijd dezelfde agenten in rijden, maar ik ben dat ding een paar keer met 120 voorbij gereden en daar heb ik nooit wat voor mogen ontvangen
[..]
Rij maar eens met 20 km/u tegen een boom of met 240 km/u..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:59 schreef 1299 het volgende:
[..]
Wat een tranentrekker.. speed kills niet.. onoptlettendheid zorgt voor doden. En raad eens wat je goed doet als je door zit te raggen.. opletten heel goed ja![]()
Als je echt zuinig op je rijbewijs bent haal je een opklapbare kentekenplaat op en een supersnelle motor zoeits als je K1200squote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:58 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Rij maar eens met 20 km/u tegen een boom of met 240 km/u..
Snelheid is wel vaak de bepalende faktor tussen licht en zwaar letsel, tussen wel of geen aanrijding.
Je krijgt gewoon minder tijd om te corrigeren/reageren, aangezien je meer meters aflegt in dezelfde tijd.
Ik ben niet tegen hoor, maar ben gewoon realistisch, romantische snelheidsverhalen berusten gewoon op halve waarheden of op volledige leugens.
tja, en als je dan eens gepakt word, beken gewoon kleur en neem je verlies.Smoesjes voeren dat je je rijbewijs nodig hebt voor je werk gelden niet meer, (en dat is maar goed ook!) als je echt afhankelijk bent van je RBW dan moet je er maar wat zuiniger op zijn.
Toch?
ikke ookquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:40 schreef 1299 het volgende:
[..]
Ja ik mag dan wel hard doorrijden, maar veder ben ik altijd diegene die stopt bij het zebrapad voor voetgangers, je ziet ze soms gewoon zo kijken van wtf.. er stopt iemand voor me (Rotterdam)
Ja pappa dan ga ik voortaan 20 rijden op de snelwegquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:58 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Rij maar eens met 20 km/u tegen een boom of met 240 km/u..
Snelheid is wel vaak de bepalende faktor tussen licht en zwaar letsel, tussen wel of geen aanrijding.
Je krijgt gewoon minder tijd om te corrigeren/reageren, aangezien je meer meters aflegt in dezelfde tijd.
Ik ben niet tegen hoor, maar ben gewoon realistisch, romantische snelheidsverhalen berusten gewoon op halve waarheden of op volledige leugens.
tja, en als je dan eens gepakt word, beken gewoon kleur en neem je verlies.Smoesjes voeren dat je je rijbewijs nodig hebt voor je werk gelden niet meer, (en dat is maar goed ook!) als je echt afhankelijk bent van je RBW dan moet je er maar wat zuiniger op zijn.
Toch?
Sterker nog, we weten wel beterquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:26 schreef 1299 het volgende:
[..]
Ja pappa dan ga ik voortaan 20 rijden op de snelweg![]()
![]()
Tja tis geen sterke theorie maar als het echt zo gevaarlijk was, had ik nu allang onder de zoden gelegen. Ik kan wel een uit uitweiden over hoe ik te hard rij en hoe ik daarmee rekening houd met andere weggebruikers maar dat interreseert toch niemand wat
Nogmaals..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:26 schreef 1299 het volgende:
[..]
Ja pappa dan ga ik voortaan 20 rijden op de snelweg![]()
![]()
Tja tis geen sterke theorie maar als het echt zo gevaarlijk was, had ik nu allang onder de zoden gelegen. Ik kan wel een uit uitweiden over hoe ik te hard rij en hoe ik daarmee rekening houd met andere weggebruikers maar dat interreseert toch niemand wat
Hoezoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:06 schreef yup het volgende:
[..]
Als je echt zuinig op je rijbewijs bent haal je een opklapbare kentekenplaat op en een supersnelle motor zoeits als je K1200s![]()
En voor de onopvallende surveillance wagen achtervolgingen: gas erop
Toch ?
Ja snelheid is wel de veroorzaker van vette gore taferelen enzoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:34 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Nogmaals..
Ik zeg niet dat het gevaarlijk is in iedere situatie, maar het verhoogd wel in iedere situtatie de kans op oa. (zwaarder) ongeval/letsel.
Snelheid is dus 1 van de belangrijkste faktoren bij een (bijna) ongeval.
Voor jou maakt het misschien niet uit als je zelf 180 km/u rijd, maar voor de andere die je meeneemt net wel, en daar heb jij in principe niet over te beslissen, vandaar dat het ook om de verantwoordelijkheid gaat en niet alleen om de daadwerkelijk gereden snelheid met de evt. risico's.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:38 schreef 1299 het volgende:
[..]
Ja snelheid is wel de veroorzaker van vette gore taferelen enzoMaar snelheid zelf is zeer zelden de veroorzaker van ongelukken. En daar wordt door de overheid zwaar overdreven.
En het maakt echt niet meer uit je nu met 120 een klapper maakt of met 180. Ik ben liever morsdood dan dat ik straks borrelnootjes door een slangetje probeer te zuigen![]()
Nee, moraal van het verhaal is dat iedereen verantwoordelijk is voor zijn/haar doen en laten,hard rijden is gewoon lekker maar brengt een verhoogd risico met zich mee....( en voor de rest moet je het zelf invullen)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:44 schreef yup het volgende:
Moraal van het verhaal 180 alleen op een lege snelweg. Doe ik ook vaak genoeg, maar als ik iemand nader ga ik gewoon netjes met 120 erlangs. Het is hier geen Duitsland en met 180 iemand inhalen kan je hier russische roulette noemen...
uiteraard ook niet handig om onze grote vrienden van het KLPD met 180 in te halen he![]()
Mooi toch!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:47 schreef 1299 het volgende:
Ja als ik mensen in moet halen dan zak ik ook terug naar 150 ofzo. Dat gaat altijd prima. En verder leer je na verloop van tijd precies goed inschatten wanneer iemand naar links komt.
Ik vind hard doorrijden veel veilger rijden dan 120 met de meute mee. Een keertje geprobeerd mah ik wist niet wat ik zag. Iedereen zit te ritsen op 2 meter afstand van de voorganger. Mensen die elkaar snijden mensen die bij het minste of geringste op de rem gaan staan.
Nee ik blijf wel lekker doortuffen op de linkerbaan dat rijdt een stuk relaxer.
Mee eens maar aan je neus peuteren, aan je zak krabbelen, met de radio pielen, je haar goed doen brengt ook een verhoogd risico met zich mee.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:49 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Nee, moraal van het verhaal is dat iedereen verantwoordelijk is voor zijn/haar doen en laten,hard rijden is gewoon lekker maar brengt een verhoogd risico met zich mee....( en voor de rest moet je het zelf invullen)
Klopt, maar ik weet niet of het risico zwaar overdreven word, ik ben geen proffesor in vitesse-accidentologie.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:51 schreef 1299 het volgende:
[..]
Mee eens maar aan je neus peuteren, aan je zak krabbelen, met de radio pielen, je haar goed doen brengt ook een verhoogd risico met zich mee.
Toevallig kunnen ze voor snelheid makkelijk als struirover in de berm gaan staan en daarom wordt het gevaar van gas geven zwaaaaaaaaaar overdreven.
Maar het is verstandiger om dat te doen bij de desbetreffende instantie (in dit geval de politiek) en niet gaan wazelen op een forum.Zeuren over de prijs van een brood heeft ook geen nut, dat kun je beter bij de bakker doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:54 schreef 1299 het volgende:
En dat gemekker dat ik niet mag zeuren als ik dan een boete krijg wordt ik ook niet goed van. We leven in een vrij land en ik mag uiting geven aan het beleid zoals ik dat wil.
Idd, in Duitsland rijden ze al jaren v-maxloos en daar is het geen probleem.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:54 schreef 1299 het volgende:
En dat gemekker dat ik niet mag zeuren als ik dan een boete krijg wordt ik ook niet goed van. We leven in een vrij land en ik mag uiting geven aan het beleid zoals ik dat wil.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:57 schreef yup het volgende:
[..]
Idd, in Duitsland rijden ze al jaren v-maxloos en daar is het geen probleem.
En Flick geen inkoppers over de Yamaha met gelijksoortige naam aub![]()
ok verkoop je je k1200s aan mij voor een prikkiequote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:00 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoezo...wat bedoel je
mooi he, dit word het nieuwe model!!200+PK (schijnt)
Alleen is die 125 KW.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:04 schreef yup het volgende:
[..]
ok verkoop je je k1200s aan mij voor een prikkie![]()
gewonnen dusquote:Ook vraag ik me af of de invordering wel rechtsgeldig is, om de volgende punten:
De dienstdoende agenten hadden geen meet apparatuur in de auto, behalve hun eigen snelheids meter.
Volgens hun was dit een geijkte meter, zo ja zou ik hier graag een ijkings rapport willen van ontvangen.
Er is mij niet verteld hoeveel ik te hard zou hebben gereden (nogsteeds niet).
Ze hebben niet verteld hoelang ze me hebben gemeten (zijn deze gegevens er wel, zou ik ze graag zien).
Ze zijn niet op gelijke afstand gebleven (zowel zou ik hier graag bewijs van zien).
Op grond van het voorgaande verzoek ik u mij zo spoedig mogelijk weer in het bezit van mijn rijbewijs te doen stellen.
probeer het fietspad eens, misschien lukt het dan wel om een prentje te krijgenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, zelfs nog nooit een bekeuring voor wat dan ook![]()
Op de weg sinds '99.
Nou ja, ik ben vrij vaak gepakt op snelheid in het verleden (afgelopen jaren was dit mijn enige overtreding), maar goed, het is mijn rechtervoet op het gaspedaal. Zij mogen laseren wanneer ze willen, hoe zuur het ook is...quote:Op zondag 19 februari 2006 13:02 schreef yup het volgende:
Ook een stel motherfuckers ook om 1 uur in de nacht te laseren.
Wat gaat er oversteken, een boom ?
Reed rondjes op de rotondequote:Op zondag 19 februari 2006 12:46 schreef lipje het volgende:
voor wat?
Als jij zo goed waar de de meeste verkeersdoden vallen mag jij mij dat nu even vertellenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus jij bepaalt maar even dat je zelf wel goed genoeg kan opletten voor andere weggebruikers?
De eerste keer krijg je hem eigenlijk altijd wel weer terug. Ik deed 69 km/u teveel binnen bebouwde kom en had hem binnen de normale termijn van 10 dagen weer terug, daar hoef je echt geen advocaat bij te halen (dat kan niet eens in de periode, er is nog geen rechtzaak). De 1e keer zullen ze je namelijk een schikking aanbieden.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:06 schreef Wojworshebn het volgende:
Meer dan 50 op de snelweg icm met meerdere boetes. Of meer dan 70 clean.
Dat is nu verlaagd naar 40 kpu sinds januari 2006
Wanneer jeje rijbewijs terugkrijgt ligt aan de officier van justutie en aan hoeveel cash je hebt (ivm advocaat) als je een goede advocaat kunt betalen heb je hem zo weer![]()
Op boetebase.nl (site van overheid) staat dat bij staandehouding vanaf 50 per uur de rijbewijs word ingevorderd.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:06 schreef Wojworshebn het volgende:
Meer dan 50 op de snelweg icm met meerdere boetes. Of meer dan 70 clean.
Dat is nu verlaagd naar 40 kpu sinds januari 2006
Wanneer jeje rijbewijs terugkrijgt ligt aan de officier van justutie en aan hoeveel cash je hebt (ivm advocaat) als je een goede advocaat kunt betalen heb je hem zo weer![]()
Ohja dat klopt..iig altijd via officier van justitie. Vanaf 50 krijg je je rijbewijs altijd snel weer vanaf 70 word dat moeilijker..zo zat hetquote:Op zondag 19 februari 2006 18:50 schreef yup het volgende:
[..]
Op boetebase.nl (site van overheid) staat dat bij staandehouding vanaf 50 per uur de rijbewijs word ingevorderd.
Nee die zullen ze verscheuren omdat ze jou zo leuk vindenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:18 schreef Pumatje het volgende:
ben geflitst w.s met 58 kmpu , dat word na correctie 55 ofzo
krijg ik daar echt een boete van ?
fijn om te horenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee die zullen ze verscheuren omdat ze jou zo leuk vinden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |