Oud model dus?? Jezus.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
thanxz, wist ik ook niet vandaar dat ik het gas wel heb ik getrapt, bij meeste andere auto kijk ik meestal wel uit![]()
dit was een blauwe en voor de rest geheel standaard, dus iedereen is gewaarschuwd bij het zien van een geheel standaard blauw subaru gtt! (zoveel standaard gtt's rijden er niet meer rond dus)
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:46 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat soort in Golfjes e.d. en S60/V70 reed...
quote:
ik zeik niet zoveel meer hoor als ik 10 meter over de weg uitgesmeerd lig of ze me van de boom moeten peuterenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar dan niet zeiken als je gepakt wordt of als je in een 10tal brokjes verspreid over het asfalt ligt en ze je hersenen op moeten schrapen om iig iets over te houden in de kist voor je familie.
ik wordt straks opgehaald en dan naar werk en samen met me baas een mooie brief in elkaar flansen op bedrijfspapierquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:50 schreef Richboy het volgende:
[..]
ThaFreak: Schrijf in ieder geval al een brief met uitleg waarom je je papiertje nodig hebt. Dan kan de OvJ dat meenemen bji z'n eerste beslissing.
met de nieuwere auto's is dat idd geen probleemquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat bedoel ik
240 is echt geen hyperspeed mode waar je auto onbestuurbaar is verder hoor
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:52 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik wordt straks opgehaald en dan naar werk en samen met me baas een mooie brief in elkaar flansen op bedrijfspapier![]()
heeft ook weinig met snelheid te maken, maar meer met verantwoordelijkheid tegen over overige weggebruikers.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat bedoel ik
240 is echt geen hyperspeed mode waar je auto onbestuurbaar is verder hoor
weinig verkeer op de weg en ik weet onderhand wel wat ik doe.....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:57 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
heeft ook weinig met snelheid te maken, maar meer met verantwoordelijkheid tegen over overige weggebruikers.
Ja maar als die er nou eens niet zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:57 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
heeft ook weinig met snelheid te maken, maar meer met verantwoordelijkheid tegen over overige weggebruikers.
Dat hebben we gemerkt ja...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
weinig verkeer op de weg en ik weet onderhand wel wat ik doe.....
en dat wilden ze wel...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:21 schreef ThaFreak het volgende:
toevallig gisteren![]()
dacht dat een subaru gtt wel wou sprinten op de snelweg....
En die Subaru dan, telt die niet meequote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja maar als die er nou eens niet zijn
Dat excuus hoor je wel vaker op Blik op de Weg / Wegmisbruikers en al dat soort programma's en ik vind het echt het meeste lame excuse wat er is.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
weinig verkeer op de weg en ik weet onderhand wel wat ik doe.....
En dat je niet zo`n klootzak bent dat je vol op een ander klapt die daardoor benadeelt word. Als je dood wilt moet je dat maar lekker zelf doen, vindt je niet?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:50 schreef vlad het volgende:
[..]
ik zeik niet zoveel meer hoor als ik 10 meter over de weg uitgesmeerd lig of ze me van de boom moeten peuterenmaar tot die tijd heb ik wel een kick gehad
![]()
je kan ook altijd veilig aan alle regeltjes houden en hopen dat je niets gebeurt, maar dat vind ik saai.
dus als ik ooit een motor heb of wel een snelle auto, zal ik ook zulke fratsen uithalen.
gaat het mis, dan gaat het mishoop alleen wel dat het met flink hoge snelheid gaat zodat het ook echt in 1 keer afgelopen is en ik niet een eigen stoel aangemeten krijg met voer door een buisje
![]()
heb nooit beweerd dat ik niet voorzichtig zal doen als er andere weggebruikers in de buurt zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dat je niet zo`n klootzak bent dat je vol op een ander klapt die daardoor benadeelt word. Als je dood wilt moet je dat maar lekker zelf doen, vindt je niet?
Met jou kan in pratenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:50 schreef vlad het volgende:
[..]
ik zeik niet zoveel meer hoor als ik 10 meter over de weg uitgesmeerd lig of ze me van de boom moeten peuterenmaar tot die tijd heb ik wel een kick gehad
![]()
je kan ook altijd veilig aan alle regeltjes houden en hopen dat je niets gebeurt, maar dat vind ik saai.
dus als ik ooit een motor heb of wel een snelle auto, zal ik ook zulke fratsen uithalen.
gaat het mis, dan gaat het mishoop alleen wel dat het met flink hoge snelheid gaat zodat het ook echt in 1 keer afgelopen is en ik niet een eigen stoel aangemeten krijg met voer door een buisje
![]()
Weinig mensen zeuren over te hard rijden (althans hier), en een reaktie plaatsen is nog niet zeuren.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:23 schreef Fugie het volgende:
iedereen die zeurt over mensen die te hard op een snelweg rijden, wat vind je dan van mensen die niet stoppen voor zebrapaden, of door rood licht rijden. Ik kan je vertellen, dat is 23542x zo gevaarlijk als xx kilometer te hard op de snelweg.
Ja en die MR2 heb ik vaak zien rijden, en dan dacht ik dat hij dat was.. niet dusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij heeft toch ook al een tijdje 3 eigen auto's die hij met regelmaat post?![]()
Ik snap het ook ff niet meer
Ja ik mag dan wel hard doorrijden, maar veder ben ik altijd diegene die stopt bij het zebrapad voor voetgangers, je ziet ze soms gewoon zo kijken van wtf.. er stopt iemand voor me (Rotterdam)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:23 schreef Fugie het volgende:
iedereen die zeurt over mensen die te hard op een snelweg rijden, wat vind je dan van mensen die niet stoppen voor zebrapaden, of door rood licht rijden. Ik kan je vertellen, dat is 23542x zo gevaarlijk als xx kilometer te hard op de snelweg.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:40 schreef 1299 het volgende:
[..]
Ja ik mag dan wel hard doorrijden, maar veder ben ik altijd diegene die stopt bij het zebrapad voor voetgangers, je ziet ze soms gewoon zo kijken van wtf.. er stopt iemand voor me (Rotterdam)
was geen excuus om te hard te rijden maar een antwoord op het verantwoordelijkheid tegenover andere weggebruikers van herr_flick!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat excuus hoor je wel vaker op Blik op de Weg / Wegmisbruikers en al dat soort programma's en ik vind het echt het meeste lame excuse wat er is.
Van die sjonnies met petjes die dan zo achterover hangen in hun gepimpte golfje en er met een zwaar accent uitbraken: "Wuhhh, ik wet tog wel wa'k doeh!"
En wat wanneer je de volgende keer een auto met een gezin erin mee neemt??quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:50 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat een tranentrekker.. speed kills niet.. onoptlettendheid zorgt voor doden. En raad eens wat je goed doet als je door zit te raggen.. opletten heel goed jaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En wat wanneer je de volgende keer een auto met een gezin erin mee neemt??
Praat je dan ook nog zo stoer??
Zo goed zat je niet op te letten aangezien jij je roze papiertje kwijt bent...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:59 schreef 1299 het volgende:
[..]
Wat een tranentrekker.. speed kills niet.. onoptlettendheid zorgt voor doden. En raad eens wat je goed doet als je door zit te raggen.. opletten heel goed ja![]()
Dus jij bepaalt maar even dat je zelf wel goed genoeg kan opletten voor andere weggebruikers?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:59 schreef 1299 het volgende:
[..]
Wat een tranentrekker.. speed kills niet.. onoptlettendheid zorgt voor doden. En raad eens wat je goed doet als je door zit te raggen.. opletten heel goed ja![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En wat wanneer je de volgende keer een auto met een gezin erin mee neemt??
Praat je dan ook nog zo stoer??
en ik praat niet stoer, ik praat zoals ik erover denkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:06 schreef vlad het volgende:
[..]
heb nooit beweerd dat ik niet voorzichtig zal doen als er andere weggebruikers in de buurt zijn![]()
ik hou me altijd keurig aan de regels als er ander verkeer is, maar niet als ik alleen op de weg ben![]()
Welk gedeelte van de A15 was dat? Als dat het gedeelte richting de Maasvlakte was, dan had je goed pech, ze staan daar nl zo goed als nooit.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:08 schreef 1299 het volgende:
[..]
Met jou kan in praten
Ik ben 1 punt van mijn beginnersrijbewijs kwijtgeraaktIk reed op de A15, 3 banden heerlijk rustig en verlaten. Zat chill 150 te cruisen, en je mocht er maar 100
Even later kwam er een tunnel toen trape ik even mijn pedaal in, en toen reed ik 210 op de teller ofzo.
Daarna de snelheid weer terug laten zakken, en evenlater zag ik opeens achter me een auto opdoemen met stop politie
Was vlak bij spijkenisse, in de buurt van de maasvlakte ja. Ja het was donker en ik kwam net van de sportschool en ik reed voor mijn doen echt heel relax.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:58 schreef Marzocchi het volgende:
[..]
Welk gedeelte van de A15 was dat? Als dat het gedeelte richting de Maasvlakte was, dan had je goed pech, ze staan daar nl zo goed als nooit.
Ik ben hem helemaal niet kwijt blaasaapquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zo goed zat je niet op te letten aangezien jij je roze papiertje kwijt bent...![]()
daarom ben je in een beschaafd land bij het door rood rijden je rijbewijs kwijt, en is hard rijden op de snelweg niet verboden..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:23 schreef Fugie het volgende:
Welke maatennaaiers hebben geen levenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:02 schreef 1299 het volgende:
[..]
Ik ben hem helemaal niet kwijt blaasaap
En vanaf die dag let ik ook goed op matennaaier die sneaky in het donker achter je gaan rijden omdat ze geen leven hebben.
"Guns don't kill people, people kill people"quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:59 schreef 1299 het volgende:
[..]
Wat een tranentrekker.. speed kills niet.. onoptlettendheid zorgt voor doden.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:00 schreef 1299 het volgende:
[..]
Was vlak bij spijkenisse, in de buurt van de maasvlakte ja. Ja het was donker en ik kwam net van de sportschool en ik reed voor mijn doen echt heel relax.
Een Mitsubishi space-star. Onopvallende surveillance iig. Ik rij zelf ook een Mitsubishi maar die ging dus iets sneller dan die spacestarquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:34 schreef Marzocchi het volgende:
Minder. Weet je nog wat voor auto je aan de kant heeft gezet en wanneer dit was. Ik reed dagelijks over dat stuk voor werk en 150 is idd een lekkere cruise snelheid daarzo en dat met die tunnel kan ik me helemaal in vindenNet als een groot aantal nu ex-collega's.
[..]
Omdat er zoveel ongelukken met auto's gebeuren laten we auto's maar verbieden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:27 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
"Guns don't kill people, people kill people"
Een wapen hebben is nog niet een wapen afvuren. Autorijden is nog niet hetzelfde als racen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:49 schreef yup het volgende:
[..]
Omdat er zoveel ongelukken met auto's gebeuren laten we auto's maar verbieden.
Motoren maar derook bij want is ook gevaarlijke shit.
Weet je wat, zonder 3 miljard ton aan armor mag je ook niet buiten komen, want er zou wel iets op je kunnen vallen.
Etc. etc. etc.
Racen een relatief begrip even als normaal rijden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een wapen hebben is nog niet een wapen afvuren. Autorijden is nog niet hetzelfde als racen.
Ergo; racen is gevaarlijker dan normaal rijden. Eens of niet eens?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:47 schreef 1299 het volgende:
[..]
Een Mitsubishi space-star. Onopvallende surveillance iig. Ik rij zelf ook een Mitsubishi maar die ging dus iets sneller dan die spacestar![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |