quote:Speelminuten voor Niedzielan en Barreto (02/03/2006)
Edgar Barreto en Andrzej Niedzielan speelden gisteravond met respectievelijk Paraguay en Polen een oefeninterland ter voorbereiding op het WK, dat komende zomer in Duitsland wordt gehouden.
Paraguay speelde in Cardiff voor ruim 12000 toeschouwers met 0-0 gelijk tegen Wales, Edgar begon in de basis en werd in de 57ste minuut gewisseld voor Diego Gavilán. N.E.C. had de bondscoach vantevoren ook verzocht om Edgar niet de gehele wedstrijd te laten spelen aangezien hij vrijdag alweer met N.E.C. in actie moet komen tegen AZ. Paraguay was gedurende de hele wedstrijd sterker dan de Welshmen, alleen slaagde de ploeg er niet in te scoren. Bij Wales was doelman Paul Jones de grote uitblinker.
Polen speelde in Kaiserslautern tegen team USA en verloor met 1-0. De winnende treffer van de Amerikanen viel kort voor rust en werd gescoord door Dempsey. Andrzej kwam een half uur voor tijd in het veld voor Tomasz Frankowski. Een dag eerder speelde Polen een trainingswedstrijd tegen een team van Kaiserslautern. Polen won dat duel met 1-2, Andrzej nam de tweede treffer voor zijn rekening.
Tja, slechter dan Bosschaart kan nietquote:Op maandag 6 maart 2006 20:25 schreef -J-D- het volgende:
Leiwa werd bekeken door Ajax- en Feyenoordscouts.
Zou een verhaal zijn
Feyenoord is een mooie club voor hem....quote:Op maandag 6 maart 2006 20:25 schreef -J-D- het volgende:
Leiwa werd bekeken door Ajax- en Feyenoordscouts.
Zou een verhaal zijn
Dan doe ik het ook.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:04 schreef Mark het volgende:
Ik voel me wel oud dat ik als enige stil sta bij het overlijden van Dries
Het hele stadion was stil vrijdag hoor. En niet maar 1 minuut, nee, wel een stuk of 90quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:04 schreef Mark het volgende:
Ik voel me wel oud dat ik als enige stil sta bij het overlijden van Dries
tis wel een hele gewaagde stap idd, misschien had een stap binnen Nederland verstandiger geweest.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:25 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik kende hem niet. NEC Jeugd-watchers op het NEC-forum noemden Barazite wel talentvol, maar toch niet talentvol genoeg voor zó'n grote overstap.
Voor foto's: zie mijn topic in V&Aquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:46 schreef SaS21 het volgende:
Misschien niet het goede topic, maar ik denk dat ik zo meer NEC-supporters kan bereiken
Gisteren was ik bij een meet & greet met de spelers van NEC. Ik heb daar een voetbal met handtekeningen van alle spelers gewonnen. Aangezien ik er verder niks mee doe vroeg ik me af of ik iemand hier blij mee kan maken.
Heeft iemand interesse? Zo ja, mail me dan met een leuk bod (mail staat in mn profiel)!
Ik denk dat je je kleine neefje of zo er blijer mee maakt dan iemand hier op FOK. Komop je kan het, en probeer niet een paar tientjes te vangen maar maak een klein jongetje blij!quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:46 schreef SaS21 het volgende:
Misschien niet het goede topic, maar ik denk dat ik zo meer NEC-supporters kan bereiken
Gisteren was ik bij een meet & greet met de spelers van NEC. Ik heb daar een voetbal met handtekeningen van alle spelers gewonnen. Aangezien ik er verder niks mee doe vroeg ik me af of ik iemand hier blij mee kan maken.
Heeft iemand interesse? Zo ja, mail me dan met een leuk bod (mail staat in mn profiel)!
Had ik die maarquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:59 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ik denk dat je je kleine neefje of zo er blijer mee maakt dan iemand hier op FOK. Komop je kan het, en probeer niet een paar tientjes te vangen maar maak een klein jongetje blij!
quote:NEC en TOP Oss gaan met ingang van volgend seizoen samenwerken. Beide teams zijn overeengekomen dat de beste spelers van diverse jeugdelftallen van TOP Oss in Nijmegen in de jeugdopleidingen worden opgenomen. In ruil daarvoor huurt TOP Oss kosteloos een contractspeler van NEC.
De beste speler van de D1, C1, B1 en A1 van TOP Oss vertrekt per ingang van komend seizoen naar NEC. In ruil daarvoor krijgt TOP Oss dus een contractspeler van NEC die zodoende ervaring kan opdoen in de Gouden Gids Divisie. Daarnaast zouden beide clubs ook gaan samenwerken op het gebied van scouting en de medische staf. De intentie van beide clubs is om in de zomer van 2007 de samenwerking verder uit te bouwen.
Zeg maar gerust de laatste 5 jaar of zo.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:37 schreef Dutch_Courage het volgende:
Daar heb ik me echt aan lopen irriteren, joden-publiek, bah! Helaas gebeurt dat de laatste tijd wel vaker.
Als NEC een goede dag heeft en PSV een slechte misschien welquote:Op maandag 13 maart 2006 12:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Zaterdag PSV-NEC. Zijn er kansen voor jullie?
Ja, sinds het nieuwe stadion is het er niet op vooruit gegaan maar nu is het soms wel erg triest.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:46 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Zeg maar gerust de laatste 5 jaar of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |