quote:
Ik zie het!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]Check je mail, ik heb er voor het gemak een heel epos van gemaakt.
![]()
Jouw quote van gisteren wordt legendarischquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
grote mensen
maar 't is druk in deze grote-mensen-wereld... heb jij vanmorgen voor mij waargenomen?!
Ja hoor, ik heb gekotst op een matig topic666 en Airelle geholpen met haar t#rr#nts. En hier en daar enkele frivoliteiten geuit natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
grote mensen
maar 't is druk in deze grote-mensen-wereld... heb jij vanmorgen voor mij waargenomen?!
Welke?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jouw quote van gisteren wordt legendarisch!
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
woeeeeeeeeeee big deal..... ik zou zeggen: ga lekker in een hoekje zitten huilen ofzo![]()
![]()
Vergeet je twee spelfouten niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb gekotst op een matig topic666 en Airelle geholpen met haar t#rr#nts. En hier en daar enkele frivoliteiten geuit natuurlijk.![]()
En intussen een rapport afgerond en een faillissement uitgesteld. How's that for multitasking?![]()
logisch natuurlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:33 schreef Svensational het volgende:
Dat heb ik idd 3 minuten geleden niet ook al gezegd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:41 schreef babette21 het volgende:
maar zoals Zhenar al zo treffend heeft geformuleerd: welke?!?!
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
woeeeeeeeeeee big deal..... ik zou zeggen: ga lekker in een hoekje zitten huilen ofzo![]()
![]()
ik ben er trots en dankbaar en enigszins opgewonden over [op/van/door/whatever]quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:37 schreef Zhenar het volgende:
Ja hoor, ik heb gekotst op een matig topic666 en Airelle geholpen met haar t#rr#nts. En hier en daar enkele frivoliteiten geuit natuurlijk.![]()
En intussen een rapport afgerond en een faillissement uitgesteld. How's that for multitasking?![]()
Oh ja: ik heb ook twee genante spelfouten gemaakt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vergeet je twee spelfouten niet.
Hetzelfde hierzo.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben er trots en dankbaar en enigszins opgewonden over [op/van/door/whatever]![]()
![]()
![]()
ShowChat #666: Het getal van het beestquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh ja: ik heb ook twee genante spelfouten gemaakt.
Twee??Hmz, dan ben ik er één alweer vergeten
![]()
![]()
![]()
Je was me voor.quote:
Jij bent helemaal niet zo erudiet als je eruit zietquote:
Wacht maar.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet zo erudiet als je eruit ziet!
Ik denk dat ze echt aan het huilen is nu, ze is ineens svquote:
ik heb even teruggescrolled, maar in dit topic was ie pas 1x gebruiktquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:33 schreef Svensational het volgende:
quote:
wordt---. afk. van wor·den3 (kww.)quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb even teruggescrolled, maar in dit topic was ie pas 1x gebruikt
en dan daarnet, maar het is toch raar als ik tegen mezélf zou zeggen: ga huilen
Zelfhaat is anders ont-zét-tend 2006quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb even teruggescrolled, maar in dit topic was ie pas 1x gebruikt
en dan daarnet, maar het is toch raar als ik tegen mezélf zou zeggen: ga huilen
Tot zaterdag.quote:
Dat duurt nog keilangquote:
I know babyquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat duurt nog keilang [afbeelding]
oh zo ja....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:06 schreef Svensational het volgende:
wordt---. afk. van wor·den3 (kww.)
1 in de genoemde toestand raken, of de genoemde hoedanigheid krijgen
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:12 schreef Zhenar het volgende:
Bij het beantwoorden van Airelle's mail ontdekte ik opeens ook nog een bedankmailtje voor het liedje van ANTM en nog een mailtje met de foto's van Dizzle's phonecam![]()
![]()
wat een verrassingen allemaal!
![]()
Eerst afwachten hoe deze hype het gaat doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh zo ja....
lekker toekomstperspectief wel... hoe zit het met de royalties
En Sven doet al een tijdje vet lief tegen mij!quote:
Kut probleem is dat, maar da's dus meestal het geval als je je compu nog niet hebt afgestemd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:27 schreef Airelle het volgende:
Zhenar, ik heb inderdaad het NAT-probleem. Maar ik ga me goed inlezen nu...
Het is de bedoeling dat als ik zo'n kutpost plaats, met enkel "quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En Sven doet al een tijdje vet lief tegen mij!![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een leuke dag eigenlijk!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:27 schreef Airelle het volgende:
Zhenar, ik heb inderdaad het NAT-probleem.
Jullie zeiden NAT en kut, whehehe.quote:
Ik weet hoe ik erbij moet komen en dat is niet zo gunstig volgens mij. Ik wacht wel eventjes tot m'n borer langs komt deze week.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kut probleem is dat, maar da's dus meestal het geval als je je compu nog niet hebt afgestemd.
Maar met wikipedia ben ik er dus uitgekomen (alhoewel... ook een beetje dankzij mijzelf). Hopelijk weet je wel hoe je bij de instellingen van je modem kunt komen...![]()
Vijf jaar? Ik dacht meer aan één jaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
[..]
Jullie zeiden NAT en kut, whehehe.
[/vijf jaar oud]
Is dat slang voor vriendje?quote:
Ik vond hem wel leuk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:38 schreef Airelle het volgende:
borer=broer
Typefoutje, kan de beste overkomen.
is goedquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:25 schreef Svensational het volgende:
Eerst afwachten hoe deze hype het gaat doen.
Als je bedenkt over wie ze het eigenlijk had is het opeens nogal vies.quote:
Hij is zo Nederlands als de pest!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:13 schreef Zhenar het volgende:
Oh trouwens,MB
: die bedrijfsleider heeft dus echt wel een Oosters tintje! Net als Dizer!
![]()
![]()
![]()
!
Dat er hier zo snel wordt geslowchat is ABSOLUUT niet te wijten aan Duiveltjaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:43 schreef Svensational het volgende:
Als we in het verleden nou iets minder snel geslowchat hadden, had dit topic wellicht op 6-6-6666 geopend kunnen worden. Maar nee hoor,Duiveltja
moest weer roet in het eten gooien.
.
Nee, maar hij moest wel zo nodig dit topic openen...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat er hier zo snel wordt geslowchat is ABSOLUUT niet te wijten aan Duiveltja.
Weet je nog, topic #666?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En Sven doet al een tijdje vet lief tegen mij!![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een leuke dag eigenlijk!![]()
![]()
Niet echt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat er lollig aan is. Zal wel een homo-ding zijn dan.
Ja wat had hij dan moeten doen? Eerst 4660 jaar, drie maand en zeven dagen moeten wachten?!?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, maar hij moest wel zo nodig dit topic openen...
Kijk zo moeilijk is het dus niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja wat had hij dan moeten doen? Eerst 4660 jaar, drie maand en zeven dagen moeten wachten?!?.
Ja hoor. Maar ik vind het niet zo grappigquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Niet echt.Je ziet toch zelf wel waarvoor boren als metafoor gebruikt kan worden?
Dan zal het wel een homo ding zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar ik vind het niet zo grappig.
Het moet haast wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dan zal het wel een homo ding zijn.
Of gewoon een toffe-mensen-ding!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat er lollig aan is. Zal wel een homo-ding zijn dan.
Ziek zijn is ook stom.quote:
Jij kan gewoon niet schrijven!quote:
En jij kan gewoon niet... um, staand plassen!quote:
Ooit van de plastuit gehoord?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En jij kan gewoon niet... um, staand plassen!
Zonder hulpmiddelen. Want als ik hulp krijg kan ik ook best schrijven hoor.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zonder hulpmiddelen. Want als ik hulp krijg kan ik ook best schrijven hoor.
Ik kan ook staand plassen hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zonder hulpmiddelen. Want als ik hulp krijg kan ik ook best schrijven hoor.
Ik wil even dat iedereen dit goed leest om te zien dat MissBliss het niet erg vind als haar benen en ondergoed onder de urine zitten!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat het dan een natte boel wordt doet er niet toe
Er staat 'Ik kán' niet dat ik het ook daadwerkelijk dóequote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik wil even dat iedereen dit goed leest om te zien dat MissBliss het niet erg vind als haar benen en ondergoed onder de urine zitten!![]()
!
Help me dan ook, het wil allemaal niet meer lukken!quote:
Nee, over wat je daadwerkelijk doet gingen andere geruchten!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er staat 'Ik kán' niet dat ik het ook daadwerkelijk dóe
Nou ja, over wat je niet doet dan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, over wat je daadwerkelijk doet gingen andere geruchten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |