Alleen het eerste deel is van toepassing, jij deels overbodig quotende sukkel!quote:
Laat die droom varen, Dizer.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:34 schreef Dizer het volgende:
LALALALAALLALALAALLALALA!!!
Mag ik nog een keer? Echt ik kan het echt! Ik was even mijn tekst kwijt.. .ik pak wel een papiertje.. TOE ALSJEBLIEFT TOE!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:35 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Laat die droom varen, Dizer.Zingen is niet je sterkste kant.
Hee, je negeert mijn postquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:34 schreef Dizer het volgende:
LALALALAALLALALAALLALALA!!!
Lalalalalalalalallalallalaalquote:
quote:
Zhenar, het lichtpuntje in ons levenquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:48 schreef Zhenar het volgende:
KLOTE KUT DIZER MET JE VERROTTE ZANG!!11!!![]()
r!1!!1 De Duvel moge je haluh!1111!!!1!!1!
rrrrrrrr!111
!
Nou.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zhenar, het lichtpuntje in ons leven
Maar ik ga ook zo dadelijk lunchen, dus of ik tijd heb voor een antwoord...? Dat zien we na deze break.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:20 schreef Zhenar het volgende:
Ik ga nu m'n mail checken, Airry. Geez, have you no patience, woman?!![]()
Duh, dat komt door die huldiging in Zwolle...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:36 schreef pberends het volgende:
Kijkcijfers 'Lotte' zakken in van 837.000 naar 187.000 kijkers.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:26 schreef Airelle het volgende:
Ik ben vrij ongeduldig inderdaad. Maar ik vraag maar twee woorden van je.
Mijn arbeidsmaatje!quote:
quote:
Ik zie het!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]Check je mail, ik heb er voor het gemak een heel epos van gemaakt.
![]()
Jouw quote van gisteren wordt legendarischquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
grote mensen
maar 't is druk in deze grote-mensen-wereld... heb jij vanmorgen voor mij waargenomen?!
Ja hoor, ik heb gekotst op een matig topic666 en Airelle geholpen met haar t#rr#nts. En hier en daar enkele frivoliteiten geuit natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
grote mensen
maar 't is druk in deze grote-mensen-wereld... heb jij vanmorgen voor mij waargenomen?!
Welke?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jouw quote van gisteren wordt legendarisch!
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
woeeeeeeeeeee big deal..... ik zou zeggen: ga lekker in een hoekje zitten huilen ofzo![]()
![]()
Vergeet je twee spelfouten niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb gekotst op een matig topic666 en Airelle geholpen met haar t#rr#nts. En hier en daar enkele frivoliteiten geuit natuurlijk.![]()
En intussen een rapport afgerond en een faillissement uitgesteld. How's that for multitasking?![]()
logisch natuurlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:33 schreef Svensational het volgende:
Dat heb ik idd 3 minuten geleden niet ook al gezegd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:41 schreef babette21 het volgende:
maar zoals Zhenar al zo treffend heeft geformuleerd: welke?!?!
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
woeeeeeeeeeee big deal..... ik zou zeggen: ga lekker in een hoekje zitten huilen ofzo![]()
![]()
ik ben er trots en dankbaar en enigszins opgewonden over [op/van/door/whatever]quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:37 schreef Zhenar het volgende:
Ja hoor, ik heb gekotst op een matig topic666 en Airelle geholpen met haar t#rr#nts. En hier en daar enkele frivoliteiten geuit natuurlijk.![]()
En intussen een rapport afgerond en een faillissement uitgesteld. How's that for multitasking?![]()
Oh ja: ik heb ook twee genante spelfouten gemaakt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vergeet je twee spelfouten niet.
Hetzelfde hierzo.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben er trots en dankbaar en enigszins opgewonden over [op/van/door/whatever]![]()
![]()
![]()
ShowChat #666: Het getal van het beestquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh ja: ik heb ook twee genante spelfouten gemaakt.
Twee??Hmz, dan ben ik er één alweer vergeten
![]()
![]()
![]()
Je was me voor.quote:
Jij bent helemaal niet zo erudiet als je eruit zietquote:
Wacht maar.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet zo erudiet als je eruit ziet!
Ik denk dat ze echt aan het huilen is nu, ze is ineens svquote:
ik heb even teruggescrolled, maar in dit topic was ie pas 1x gebruiktquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:33 schreef Svensational het volgende:
quote:
wordt---. afk. van worˇden3 (kww.)quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb even teruggescrolled, maar in dit topic was ie pas 1x gebruikt
en dan daarnet, maar het is toch raar als ik tegen mezélf zou zeggen: ga huilen
Zelfhaat is anders ont-zét-tend 2006quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb even teruggescrolled, maar in dit topic was ie pas 1x gebruikt
en dan daarnet, maar het is toch raar als ik tegen mezélf zou zeggen: ga huilen
Tot zaterdag.quote:
Dat duurt nog keilangquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |