Weet je nog, topic #666?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En Sven doet al een tijdje vet lief tegen mij!![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een leuke dag eigenlijk!![]()
![]()
Niet echt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat er lollig aan is. Zal wel een homo-ding zijn dan.
Ja wat had hij dan moeten doen? Eerst 4660 jaar, drie maand en zeven dagen moeten wachten?!?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, maar hij moest wel zo nodig dit topic openen...
Kijk zo moeilijk is het dus niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja wat had hij dan moeten doen? Eerst 4660 jaar, drie maand en zeven dagen moeten wachten?!?.
Ja hoor. Maar ik vind het niet zo grappigquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Niet echt.Je ziet toch zelf wel waarvoor boren als metafoor gebruikt kan worden?
Dan zal het wel een homo ding zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar ik vind het niet zo grappig.
Het moet haast wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dan zal het wel een homo ding zijn.
Of gewoon een toffe-mensen-ding!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat er lollig aan is. Zal wel een homo-ding zijn dan.
Ziek zijn is ook stom.quote:
Jij kan gewoon niet schrijven!quote:
En jij kan gewoon niet... um, staand plassen!quote:
Ooit van de plastuit gehoord?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En jij kan gewoon niet... um, staand plassen!
Zonder hulpmiddelen. Want als ik hulp krijg kan ik ook best schrijven hoor.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zonder hulpmiddelen. Want als ik hulp krijg kan ik ook best schrijven hoor.
Ik kan ook staand plassen hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zonder hulpmiddelen. Want als ik hulp krijg kan ik ook best schrijven hoor.
Ik wil even dat iedereen dit goed leest om te zien dat MissBliss het niet erg vind als haar benen en ondergoed onder de urine zitten!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat het dan een natte boel wordt doet er niet toe
Er staat 'Ik kán' niet dat ik het ook daadwerkelijk dóequote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik wil even dat iedereen dit goed leest om te zien dat MissBliss het niet erg vind als haar benen en ondergoed onder de urine zitten!![]()
!
Help me dan ook, het wil allemaal niet meer lukken!quote:
Nee, over wat je daadwerkelijk doet gingen andere geruchten!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er staat 'Ik kán' niet dat ik het ook daadwerkelijk dóe
Nou ja, over wat je niet doet dan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, over wat je daadwerkelijk doet gingen andere geruchten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |