Ah kquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hij had een nieuw papiertje gemaakt
verklaar je nader...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:05 schreef -tK- het volgende:
Hij is in de randstad hoor![]()
volgens de routeplanner
Nee maar ik moest ff de foto uploaden want imgshack heeft hotlink uit.. hij drinkt ff koffie en dan post ie emquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:11 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
verklaar je nader...
jij hebt hem nu?![]()
aha veel duidelijkerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:13 schreef -tK- het volgende:
[..]
Nee maar ik moest ff de foto uploaden want imgshack heeft hotlink uit.. hij drinkt ff koffie en dan post ie em![]()
Duidelijk iddquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:16 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
aha veel duidelijkerEn een goed idee...ik ga ook koffie zetten...
![]()
Na t werk.. zo rond 17:25quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:39 schreef Mark_Boelen het volgende:
mhh die 10 km....hoelaat heb je hem weggehaald? nikky en ik waren er rond 1900 - 19.30
Dan mag dat ook wel wat eerder worden gemeldquote:
Niks dervanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:42 schreef Mark_Boelen het volgende:
oke waren nikky en ik dus al lang niet meer op tijd
Zevenhuizen is ook nog te doen met de auto....kijkt nikky lief aan
Euh gefotopaint meerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:36 schreef Rocksteen het volgende:
Wie of wat heb je er uitgefotoshopt?![]()
Ja. Maar er melden zich geen Groningers die binnenkort naar de randstad gaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:46 schreef mien-moeke het volgende:
Hehehe. T gaat lekker snel hiero.
Maarreuh... Ik moet wel ff zeggen dat de stok nu wel lang genoeg in Groningen is geweest.
T moet voor de rest van de Fok!kenlanders ook leuk blijven.
Dussss...![]()
Richting haulerwijk ofzoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:52 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ja. Maar er melden zich geen Groningers die binnenkort naar de randstad gaan.
Of iemand moet hem diep in Friesland brengen, dan kunnen die Friezen er nog een beetje mee spelen.
Staan er dan plaatsnaamborden bij het station in Groningen?...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:13 schreef Gizmo112 het volgende:
Zucht, net terug, ding was alweer weg, als ik het geweten had dat is in 7huizen lag had ik hem daar opgehaald, maar ja. Anders had ie nu bij station Groningen gelegen en kon een fokker hem meenemen naar Zwolle/utrecht/asse, weet ik veel waar. Meld even als je serieus dat ding op gaat halen, had mij een ritje bespaard.
Genoeg borden op het station waarop een plaatsnaam staat, dus jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:36 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Staan er dan plaatsnaamborden bij het station in Groningen?...![]()
Whehe op het perron aan zo'n plaatsnaambordquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:42 schreef Gizmo112 het volgende:
Station groningen is ook een plaatsnaambord
zou een mooi einde zijn van de stok *snif*quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:57 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Whehe op het perron aan zo'n plaatsnaambord![]()
Dat gaan ze zien als een verdacht pakketje man![]()
Word onze Fok!stok opgeblazen..![]()
Als je de pagina hiervoor had gelezen wist je dat hij in 7huizen lag.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:13 schreef Gizmo112 het volgende:
Zucht, net terug, ding was alweer weg, <KNIP> Meld even als je serieus dat ding op gaat halen, had mij een ritje bespaard.
Volgens mij mag je best nog een keer. Maar niet 2x achter elkaar.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:16 schreef MrBean het volgende:
Ik wil hem best ophalen maar ik ben al geweest.
Liever niet volgens mij.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:27 schreef Bob. het volgende:
Mag hij eigenlijk ook 2 keer naar dezelfde plek worden gebracht?
En breng dat ding nou maar weer eens naar het midden van Nederland, ik wil ook mee doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |