Ah kquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hij had een nieuw papiertje gemaakt
verklaar je nader...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:05 schreef -tK- het volgende:
Hij is in de randstad hoor![]()
volgens de routeplanner
Nee maar ik moest ff de foto uploaden want imgshack heeft hotlink uit.. hij drinkt ff koffie en dan post ie emquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:11 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
verklaar je nader...
jij hebt hem nu?![]()
aha veel duidelijkerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:13 schreef -tK- het volgende:
[..]
Nee maar ik moest ff de foto uploaden want imgshack heeft hotlink uit.. hij drinkt ff koffie en dan post ie em![]()
Duidelijk iddquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:16 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
aha veel duidelijkerEn een goed idee...ik ga ook koffie zetten...
![]()
Na t werk.. zo rond 17:25quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:39 schreef Mark_Boelen het volgende:
mhh die 10 km....hoelaat heb je hem weggehaald? nikky en ik waren er rond 1900 - 19.30
Dan mag dat ook wel wat eerder worden gemeldquote:
Niks dervanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:42 schreef Mark_Boelen het volgende:
oke waren nikky en ik dus al lang niet meer op tijd
Zevenhuizen is ook nog te doen met de auto....kijkt nikky lief aan
Euh gefotopaint meerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:36 schreef Rocksteen het volgende:
Wie of wat heb je er uitgefotoshopt?![]()
Ja. Maar er melden zich geen Groningers die binnenkort naar de randstad gaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:46 schreef mien-moeke het volgende:
Hehehe. T gaat lekker snel hiero.
Maarreuh... Ik moet wel ff zeggen dat de stok nu wel lang genoeg in Groningen is geweest.
T moet voor de rest van de Fok!kenlanders ook leuk blijven.
Dussss...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |