Goed punt, tnx.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:34 schreef LedZep het volgende:
[..]
Maar wel met elbows out, want anders train je triceps
Fuck idd ja!quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:06 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Goede tips![]()
Ik train mijn triceps altijd met hammer curls.
VerGeeT Juh Bl0kjeS NieT!!1!quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:24 schreef ivosnivo het volgende:
alsof je triceps nodig hebt..... als je maar je biceps en je borst goed blijft trainen. anders blijven die spiergroepen achter.
Betaal iets van 1.99 voor 500 gram, spul ligt wel in de supermarkt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 07:59 schreef BushRanger het volgende:
Hoeveel gram voor welke prijs moet ik ongeveer aan denken?
Best of both worlds: weighted speed pushups - kracht en snelheidquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:37 schreef Genjuro het volgende:
Gistere bijna klinkende ruzie gehad met een van mn trainers, die was namelijk er stellig van overtuigt dat je van gewone push-ups meer kracht krijgt in je stoten, en hoe meer je er kan doen hoe krachtiger...
Dan zei hij dat je door hard slagen op de heavy bag geen slagkracht bijkrijgt, maar enkel techniek en snelheid, ook al is dat echte weerstandtraining...
En maar niet willen geloven dat slagkracht met snelheid te maken heeft, basisformule in de fysica, en dat als je meer kracht wilt hebben je weighted push-up waar je maar maximum 12 herhalingen kunt doen moet doen.
Het toppunt was dat de rest van de club volledig met hem akkoord was(ook al slaag ik verruit het hardste en weeg het meeste), omdat hij trainer was en ooit wereldkampioen shotokan is geweest... Wat een brave schaapjes allemaal, ik voelde me precies in de kerk
Op zoon moment krijg je zin om te stoppen
ik betaal 2,20 voor een kilo (druivesuiker)quote:Op donderdag 9 maart 2006 07:59 schreef BushRanger het volgende:
Hoeveel gram voor welke prijs moet ik ongeveer aan denken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |