Bij ons geile huisvrouwen van 90 kiloquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:02 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Bij ons staat er 1tje.
Maar er staan af en toe verdomd geile wijzen met hun kont naar achteren daar te trillen.
Misschien drukte ik me fout uit...quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:43 schreef Mr.J het volgende:
Binnenkant borst kan je niet, dus NIET trainen.
Uhmmm ja...quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:45 schreef Dacide het volgende:
[..]
Misschien drukte ik me fout uit...
Hoe moet ik het zeggen, uhm.
je borst bestaat uit 2 borstplaten welke een beetje uitmekaar liggen. (de sgn spleet).
het lijkt me logisch dat bepaalde oefeningen meer uitwerking hebben op het binnenste gedeelte van een plaat. Zodra dat getraint wordt ontstaat er toch een groter contrast tussen midden en borstplaat.
of zie ik dit fout?
Eetmeter 2002!quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Damn..ben weer aan het ruften niet normaal...
Iemand een site om je kcal per dag uit te rekenen?
Ik loop achter op schema dus moet of morgen of overmorgen sporten.. iemand die het weet?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:51 schreef Alessandro het volgende:
Uhm een vraagje weerIs het goed om op de dag dat je uitgaat(veel bier drinken en eten) te gaan sporten>>/?? Of kun je beter de dag na het uitgaan gaan sporten(ben dan wel brak)?
Jij MOET sporten?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:55 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Ik loop achter op schema dus moet of morgen of overmorgen sporten.. iemand die het weet?
Gewoon rusten en veel water drinken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:51 schreef Alessandro het volgende:
Uhm een vraagje weerIs het goed om op de dag dat je uitgaat(veel bier drinken en eten) te gaan sporten>>/?? Of kun je beter de dag na het uitgaan gaan sporten(ben dan wel brak)?
bahquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:08 schreef Genjuro het volgende:
Me net opgevallen, een wheyshake met een scheut cognac smaakt best lekker
Nutteloos. Het doel is om de beenspieren helemaal uit de beweging te halen, maar doe dan Floor presses (bankdrukken op de grond), dat is veel beter.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 06:49 schreef BushRanger het volgende:
Soms zie je met bankdrukken mensen die hun voeten op de bank zetten. Wat vinden jullie daarvan?
Ik merk zelf dat hoe hoger het gewicht wordt, hoe meer ik de neiging heb (en het ook ongewild doe) om mijn rug te bollen. Volgens mij kan je dat voorkomen door je voeten op de bank te zetten. Heb het nog niet geprobeerd tijdens het drukken zelf trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |