Bij ons geile huisvrouwen van 90 kiloquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:02 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Bij ons staat er 1tje.
Maar er staan af en toe verdomd geile wijzen met hun kont naar achteren daar te trillen.
Misschien drukte ik me fout uit...quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:43 schreef Mr.J het volgende:
Binnenkant borst kan je niet, dus NIET trainen.
Uhmmm ja...quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:45 schreef Dacide het volgende:
[..]
Misschien drukte ik me fout uit...
Hoe moet ik het zeggen, uhm.
je borst bestaat uit 2 borstplaten welke een beetje uitmekaar liggen. (de sgn spleet).
het lijkt me logisch dat bepaalde oefeningen meer uitwerking hebben op het binnenste gedeelte van een plaat. Zodra dat getraint wordt ontstaat er toch een groter contrast tussen midden en borstplaat.
of zie ik dit fout?
Eetmeter 2002!quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Damn..ben weer aan het ruften niet normaal...
Iemand een site om je kcal per dag uit te rekenen?
Ik loop achter op schema dus moet of morgen of overmorgen sporten.. iemand die het weet?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:51 schreef Alessandro het volgende:
Uhm een vraagje weerIs het goed om op de dag dat je uitgaat(veel bier drinken en eten) te gaan sporten>>/?? Of kun je beter de dag na het uitgaan gaan sporten(ben dan wel brak)?
Jij MOET sporten?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:55 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Ik loop achter op schema dus moet of morgen of overmorgen sporten.. iemand die het weet?
Gewoon rusten en veel water drinken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:51 schreef Alessandro het volgende:
Uhm een vraagje weerIs het goed om op de dag dat je uitgaat(veel bier drinken en eten) te gaan sporten>>/?? Of kun je beter de dag na het uitgaan gaan sporten(ben dan wel brak)?
bahquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:08 schreef Genjuro het volgende:
Me net opgevallen, een wheyshake met een scheut cognac smaakt best lekker
Nutteloos. Het doel is om de beenspieren helemaal uit de beweging te halen, maar doe dan Floor presses (bankdrukken op de grond), dat is veel beter.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 06:49 schreef BushRanger het volgende:
Soms zie je met bankdrukken mensen die hun voeten op de bank zetten. Wat vinden jullie daarvan?
Ik merk zelf dat hoe hoger het gewicht wordt, hoe meer ik de neiging heb (en het ook ongewild doe) om mijn rug te bollen. Volgens mij kan je dat voorkomen door je voeten op de bank te zetten. Heb het nog niet geprobeerd tijdens het drukken zelf trouwens.
yep, hetzelfde met push-ups, daar moet je je ellebogen ook tegen je lichaam houden, maar bijna niemand doet dat...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:49 schreef LedZep het volgende:
Overigens over bankdrukken: ik ben er ook achter gekomen dat je je ellebogen eigenlijk binnen moet houden, terwijl ik ze zelf altijd naar buiten hield. Het schijnt zo ongeveer het slechtste te zijn wat je voor je schouders kan doen. Volgens mij doet 90% het echter met zijn ellebogen naar buiten.
En dat is voor je borst wel het beste.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:49 schreef LedZep het volgende:
Overigens over bankdrukken: ik ben er ook achter gekomen dat je je ellebogen eigenlijk binnen moet houden, terwijl ik ze zelf altijd naar buiten hield. Het schijnt zo ongeveer het slechtste te zijn wat je voor je schouders kan doen. Volgens mij doet 90% het echter met zijn ellebogen naar buiten.
Leuk dat je nou weer verwijst naar ons aller Milosquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:35 schreef Mr.J het volgende:
[..]
En dat is voor je borst wel het beste.
http://thefitshow.com/week3/milos_chest_large.htm
die oefening heet toch smaldrukken en is voornamelijk voor je triceps?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:49 schreef LedZep het volgende:
dat dacht ik ook en dan wat dichterbij pakken, ongeveer 30 cm dacht ik ofzo. bij bankdrukken doe ik vrij wijd pakken, in ieder geval waar die strepen staanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:39 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
die oefening heet toch smaldrukken en is voornamelijk voor je triceps?
Nee, wat ik bedoel is gewoon je normale grip behouden maar dan ipv je ellebogen naar buiten 'steken' ze binnen je grip houden. Met een smalle grip is dat juist moeilijker omdat je dan je ellebogen helemaal tegen je aan moet houden.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:39 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
die oefening heet toch smaldrukken en is voornamelijk voor je triceps?
Och, er zijn op zich wel betere manieren om een massieve borst te krijgen. Olympic lifts bijvoorbeeld. Eigenlijk is de bench press best nutteloos. (maar het is wel een leuke oefening)quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:39 schreef Mr.J het volgende:
En ik maar denken dat je aan bankdrukken doet voor borst.
Nu ben ik niet zo bekend met termenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:14 schreef LedZep het volgende:
[..]
Och, er zijn op zich wel betere manieren om een massieve borst te krijgen. Olympic lifts bijvoorbeeld. Eigenlijk is de bench press best nutteloos. (maar het is wel een leuke oefening)
Clean & Jerk ja, en de Snatch. Ik doe ze zelf niet omdat ik ze niet zomaar wil gaan oefenen; er zit heul veul techniek in en dat leer je het best als er iemand is die het je kan leren. Maar iig, als je gewichtheffers ziet dan zie je dat die vaak een huge borst hebben terwijl ze eigenlijk alleen die twee lifts doen. Sowieso zijn overhead presses op zich veel beter dan bankdrukken, en die borst train je ook wel mee.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:26 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
Nu ben ik niet zo bekend met termenbij olympic lifts moet ik meteen denken aan clean and jerk, dat soort liften boven je hoofd enzow. ontwikkel je daar niet vooral kracht in je onderarmen en schouders mee? of welke bedoel je ? misschien dat ik die eens kan proberen in de gym
Hoe doe je dat dan? Mijn boven en onderarm staan met een hoek van 90%, ik pak de bar dus wijd. Hoe houd ik dan de ellebogen binnen? Ellebogen meer richting voeten bewegen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:49 schreef LedZep het volgende:
Het is heel simpel: stel je hebt de barbell vast bovenin. Nu kan je em op twee manieren naar beneden zakken: 1. door je ellebogen naar buiten "uit te waaien" of 2. door je ellebogen vlak langs je lichaam naar achteren te duwen. Probeer het maar eens op je stoel (gewoon armen naar voren)quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:39 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Mijn boven en onderarm staan met een hoek van 90%, ik pak de bar dus wijd. Hoe houd ik dan de ellebogen binnen? Ellebogen meer richting voeten bewegen?
Och, echt veilig zit je met bankdrukken nooit. Even afgezien van het feit dat je een enorme lading gewicht boven je breekbare kaak hebt zweven, is het een nogal onnatuurlijke beweging doordat je schouders compleet vastzitten "onder" je lichaam.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:11 schreef Semargofni het volgende:
Als dat zo is zit je dus veilig? Mja ik wist dat wel maar let er eigenlijk niet zo op.
Misschien beter van wel aangezien schouder blessures heel vervelend en langdurig kunnen zijn...
dat slaat natuurlijk nergens op, want vechters zijn ook gespierd en dat komt niet van het vechten. gewichtheffers doen vast niet alleen die 2 oefeningen in hun training.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:25 schreef LedZep het volgende:
[..]
Clean & Jerk ja, en de Snatch. Ik doe ze zelf niet omdat ik ze niet zomaar wil gaan oefenen; er zit heul veul techniek in en dat leer je het best als er iemand is die het je kan leren. Maar iig, als je gewichtheffers ziet dan zie je dat die vaak een huge borst hebben terwijl ze eigenlijk alleen die twee lifts doen. Sowieso zijn overhead presses op zich veel beter dan bankdrukken, en die borst train je ook wel mee.
ja als darter heb je niet veel aan kracht, dan smijt je die dart los door het bord heenquote:Op zondag 5 maart 2006 01:15 schreef ivosnivo het volgende:
of hardlopers of zwemmers, volgens mij gebruikt elke topsporter wel fitnesstoestellen. behalve darters en dat soort tuig.
Ze zullen ongetwijfeld meer dingen doen, maar die zijn absoluut niet nodig om een grote borst te krijgen. Eigenlijk hoef je alleen deze oefeningen te doen:quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:10 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
dat slaat natuurlijk nergens op, want vechters zijn ook gespierd en dat komt niet van het vechten. gewichtheffers doen vast niet alleen die 2 oefeningen in hun training.
En geen borstquote:Op zondag 5 maart 2006 12:24 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ze zullen ongetwijfeld meer dingen doen, maar die zijn absoluut niet nodig om een grote borst te krijgen. Eigenlijk hoef je alleen deze oefeningen te doen:
1. Deadlift
2. Squat
3. Overhead press
4. Rows
Om sterk en groot te worden. De rest is bijzaak.
http://www.alwyncosgrove.com/ModShow/ShowPage/79785quote:Op zondag 5 maart 2006 12:24 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ze zullen ongetwijfeld meer dingen doen, maar die zijn absoluut niet nodig om een grote borst te krijgen. Eigenlijk hoef je alleen deze oefeningen te doen:
1. Deadlift
2. Squat
3. Overhead press
4. Rows
Om sterk en groot te worden. De rest is bijzaak.
Klopt, het is 1 spier. Ik moet zeggen dat ik nog nooit de boven- of onderkant apart heb gevoeld, maar ik weet niet of het per definitie onmogelijk is om ze apart te benadrukken (des te meer omdat ze, zoals je zegt, gescheiden zijn door pezen).quote:Op zondag 5 maart 2006 21:33 schreef Genjuro het volgende:
[..]
http://www.alwyncosgrove.com/ModShow/ShowPage/79785
Goede site met veel info qua krachttraining voor vechters
Ik heb nog een vraagje: Hoe zit het nu in hemelsnaam met de rechte buikspier. Ik heb nu al een paar keer gehoord dat je niet apart de onderste/bovenste/middelste recht buikspier kan trainen omdat het maar 1 spier is(zelfde principe als "binnekant van borst trainen") die door pezen wordt verdeelt.
En dan hoor ik weer het omgekeerde, dat je ze wel apart kan trainen
Wie weet een antwoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |