Doe gewoon als moi; neem Kelloggs crunchy nets mee naar je werk.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:23 schreef jackson het volgende:
Eten ja!
Snickers twixen alles...
en ik heb nix hier
Komt mijn scriptie ooit af?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:26 schreef Polen het volgende:
[..]
Dan rijst de vraag, wat was de vraag?
Omdat Ynske geen geduld heeftquote:Op maandag 27 februari 2006 15:30 schreef jackson het volgende:
en waarom maakt moks dan niet gewoon aan ?!
omdat moks langzaam is? of t gewoon niet doet?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:30 schreef jackson het volgende:
en waarom maakt moks dan niet gewoon aan ?!
Niet als je op Fok! hangtquote:
Ja, 13 april 2007quote:
Topic aanmaken is zo gedaan lijkt mequote:
Dat vraag ik me ook af, maar dat ligt in de handen van een trage begeleider.quote:
of 15 april ?!quote:
durf je voorproever te zijn?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:32 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Tjee..dat ik die ooit nog mocht zien![]()
Dus je stuurt mij je baksel van vanaaf?![]()
2.3 barquote:Op maandag 27 februari 2006 15:33 schreef Polen het volgende:
[..]
Hoe hoog is de tijdsdruk inmiddels?
Ik wacht evenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:33 schreef Pheno het volgende:
Neuken
Ja hoor..ik ben tenslotte ook voorproever van mijn eigen baksels, dus heb al heel wat overleefd..quote:
hmmm, je hebt vertrouwen in me....quote:Op maandag 27 februari 2006 15:34 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ja hoor..ik ben tenslotte ook voorproever van mijn eigen baksels, dus heb al heel wat overleefd..
Geen, dat is het hem juistquote:Op maandag 27 februari 2006 15:33 schreef Polen het volgende:
[..]
Hoe hoog is de tijdsdruk inmiddels?
Ja.. zoietsquote:
Ja. Bij deze.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:35 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Geen, dat is het hem juist![]()
Ik verdien een trap onder mijn poezelig kontje
Ik wil je wel ff 'boot-en'.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:35 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Hier, een schop tegen je nijlpaardenreetquote:Op maandag 27 februari 2006 15:35 schreef Thisbe het volgende:
[..]
beter een gat in je muur dan een muur in je gat?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:37 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik wil je wel ff 'boot-en'.
Beter een poezelige kont dan een konterige poes, zeg ik dan maar..
dat kan ik niet zeggen, ik vertel je alleen hoe slecht mijn baksels zijn... slechter kan niet, haha. het is jij die geen vertrouwen in mijn baksels moet hebben (vergeet dat laatste maar weer snelquote:
Plato-kloon!quote:Op maandag 27 februari 2006 15:35 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Al die kutstudenten zijn hetzelfdequote:
En spijt da'k heej!quote:Op maandag 27 februari 2006 15:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar hedde dan toch nog altijd zelf voor gekozen
In the end, we all are clones!quote:Op maandag 27 februari 2006 15:42 schreef Polen het volgende:
Ik ken die hele AIRWIN niet, trouwens. Dus nee.
jah k zou mezelf gaan quotenquote:
*losersmilie*quote:Op maandag 27 februari 2006 15:42 schreef webspider het volgende:
-edit- misgeklikt
bommenmaker ja!quote:
of collega's kijken hem voortaan vreemd aanquote:Op maandag 27 februari 2006 15:43 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hehe, doe dat maar niet al te intens, anders zit je zo klem tussen je stoel en je bureau..![]()
Whatever. Studeer eerst zelf maar eens af.quote:
joepiquote:
nog 45 minquote:Op maandag 27 februari 2006 15:46 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Weet ik, en dan? je gaat toch niet naar huis he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |