Doe gewoon als moi; neem Kelloggs crunchy nets mee naar je werk.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:23 schreef jackson het volgende:
Eten ja!
Snickers twixen alles...
en ik heb nix hier
Komt mijn scriptie ooit af?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:26 schreef Polen het volgende:
[..]
Dan rijst de vraag, wat was de vraag?
Omdat Ynske geen geduld heeftquote:Op maandag 27 februari 2006 15:30 schreef jackson het volgende:
en waarom maakt moks dan niet gewoon aan ?!
omdat moks langzaam is? of t gewoon niet doet?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:30 schreef jackson het volgende:
en waarom maakt moks dan niet gewoon aan ?!
Niet als je op Fok! hangtquote:
Ja, 13 april 2007quote:
Topic aanmaken is zo gedaan lijkt mequote:
Dat vraag ik me ook af, maar dat ligt in de handen van een trage begeleider.quote:
of 15 april ?!quote:
durf je voorproever te zijn?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:32 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Tjee..dat ik die ooit nog mocht zien![]()
Dus je stuurt mij je baksel van vanaaf?![]()
2.3 barquote:Op maandag 27 februari 2006 15:33 schreef Polen het volgende:
[..]
Hoe hoog is de tijdsdruk inmiddels?
Ik wacht evenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:33 schreef Pheno het volgende:
Neuken
Ja hoor..ik ben tenslotte ook voorproever van mijn eigen baksels, dus heb al heel wat overleefd..quote:
hmmm, je hebt vertrouwen in me....quote:Op maandag 27 februari 2006 15:34 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ja hoor..ik ben tenslotte ook voorproever van mijn eigen baksels, dus heb al heel wat overleefd..
Geen, dat is het hem juistquote:Op maandag 27 februari 2006 15:33 schreef Polen het volgende:
[..]
Hoe hoog is de tijdsdruk inmiddels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |