Discussieer!!quote:Dat Barcelona een imposante reeks van overwinningen had in 's werelds zwaarste competitie vergeten we voor het gemak maar even...
Met alle respect voor de Nederlandse competitie, maar PSV speelt voornamelijk tegen clubs die het nog moeilijk zouden krijgen tegen de nummer laatst van La Liga.
Barcelona speelt zo ongeveer het mooiste voetbal van Europa. De wedstrijd tegen Real was echt smullen gewoon. De acties van Messi op het middenveld en die van Ronaldinho en de manier waarop het Eto'o bereikt zijn soms van bovenaards niveau. Ook Eto'o zelf laat regelmatig zien dat hij ook zelf de actie kan maken en niet altijd vanaf 1 meter binnentikt (Panathinaikos bijvoorbeeld).quote:Op maandag 27 februari 2006 10:52 schreef WeebI het volgende:
best grappig.
de Ajax fans zeuren op het spel van PSV, dat veel te behoudend en lelijk zou zijn.
Maar Barcelona doet het het hele jaar al, en dat vinden ze wel mooi. Waarschijnlijk omdat iedereen alleen maar naar de uitslagen kijkt, en niet naar het voetbal zelf. Jammer hoor.
Over de wedstrijd kan ik kort zijn: slechtste wedstrijd van het seizoen voor Real, de tweede helft was poep en Ronaldo moeten ze verbannen naar een onbewoond eiland. Kijken of ie dan wel moeite doet om eraf te komen.
Dat sommige mensen herinneringen aan een wedstrijd als Real Madrid - FCB hebben verdrongen snap ik wel.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:36 schreef Trancelocator het volgende:
Dat Barcelona een imposante reeks van overwinningen had in 's werelds zwaarste competitie vergeten we voor het gemak maar even...
Met alle respect voor de Nederlandse competitie, maar PSV speelt voornamelijk tegen clubs die het nog moeilijk zouden krijgen tegen de nummer laatst van La Liga.
Bovendien kan een ploeg niet altijd mooi spelen als deze titelaspiraties heeft, vooral niet in een competitie als die van Spanje. En je ziet nu steeds vaker dat tegenstanders zich aan Barcelona gaan aanpassen, wat het voetbal ook niet ten goede komt.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Barcelona speelt zo ongeveer het mooiste voetbal van Europa. De wedstrijd tegen Real was echt smullen gewoon. De acties van Messi op het middenveld en die van Ronaldinho en de manier waarop het Eto'o bereikt zijn soms van bovenaards niveau. Ook Eto'o zelf laat regelmatig zien dat hij ook zelf de actie kan maken en niet altijd vanaf 1 meter binnentikt (Panathinaikos bijvoorbeeld).
quote:Niet alleen verloor Real Madrid drie punten op Mallorca, ook de wijze waarop de ploeg speelde werd hevig bekritiseerd door de Spaanse media. Verdediger Sergio Ramos, de maker van het doelpunt van de Koninklijke, gaf aan de Spaanse radiozender cadena Ser toe dat ook bij het vieren van zijn doelpunt de ploeg niet opging in de vreugde.
“Bij ploegen als Atlético Madrid of Barcelona worden de doelpunten gezamenlijk gevierd of wordt een doelpunt opgedragen aan een ploeggenoot, hieraan kun je zien wie wel en wie niet een hechte ploeg heeft."
"Het leek erop dat Mallorca gescoord had en niet ik, we moeten hard werken aan de situatie en hopen dat we er als ploeg uitkomen. De situatie zou verbeteren als meer collegialiteit zou zijn tussen de spelers of we beter met elkaar om zouden kunnen gaan.”, aldus verklaringen van de 19-jarige verdediger.
Verliezen of niet,als jullie weer zoveel ruimte gaan weggeven als de eerste wedstrijd kan je beter thuisblijvenquote:Op maandag 27 februari 2006 16:45 schreef WeebI het volgende:
maar als er weer punten verloren worden zie ik ook Arsenal als een Mission Impossible..
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Verliezen of niet,als jullie weer zoveel ruimte gaan weggeven als de eerste wedstrijd kan je beter thuisblijven
nou nou, ff afwachten welke idioot de scepter overneemt hequote:Op maandag 27 februari 2006 22:28 schreef WeebI het volgende:
EINDELIJK
EINDELIJK
DIT IS DE BESTE DAG VAN MIJN LEVEN
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:28 schreef WeebI het volgende:
EINDELIJK
EINDELIJK
DIT IS DE BESTE DAG VAN MIJN LEVEN
Jeetje, het zit daar echt goed fout bij Real.quote:De situatie zou verbeteren als meer collegialiteit zou zijn tussen de spelers of we beter met elkaar om zouden kunnen gaan.”, aldus verklaringen van de 19-jarige verdediger.
Eens MM, goede column.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:21 schreef methodmich het volgende:
Het VBL-columnhoekje deel 8:schrijf de frustraties van je af
Over de zaak met Eto'o!
Ja dat dachten we vorige week ook tegen Getafequote:Op zondag 5 maart 2006 00:06 schreef Trancelocator het volgende:
Valencia zal ook wel geen steken laten vallen.
Ik kan dat niet meer editenquote:Op zondag 5 maart 2006 00:39 schreef Trancelocator het volgende:
De stand in de OP wordt niet geupdate.
*edit darn!
![]()
Die zijn wel beduidend sterker dan Málaga natuurlijk.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:12 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ja dat dachten we vorige week ook tegen Getafe![]()
En toch.. Malaga-Valencia 0-0quote:Op zondag 5 maart 2006 16:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die zijn wel beduidend sterker dan Málaga natuurlijk.
Ja bij nummer laatst denk ik automatisch aan RBC, maar het is in Spanje natuurlijk heel andere koek.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:57 schreef Saviola het volgende:
[..]
En toch.. Malaga-Valencia 0-0![]()
Nog 9 van de 12 wedstrijden winnen en we zijn kampioenWetende dat ook nog Valencia-Real komt..
Verrassend. Was Arnau weer terug in de goal dan, want die jonge knul van de laatste potjes kreeg ze achter elkaar om zijn oren?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:57 schreef Saviola het volgende:
[..]
En toch.. Malaga-Valencia 0-0![]()
Nog 9 van de 12 wedstrijden winnen en we zijn kampioenWetende dat ook nog Valencia-Real komt..
Gelijkspel zou vanavond het beste zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:05 schreef Saviola het volgende:
vanavond Valencia-Real Madrid..als Barça-fan hoop ik natuurlijk dat Real verliest, al zou een gelijkspel eigenlijk het meest gunstige resultaat zijn.
Barça zelf speelt morgenavond om 9 uur uit tegen Osasuna.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ronaldo mist een penalty in de 90ste minuut
Nu heeft ie het wel helemaal verkorven denk ikquote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ronaldo mist een penalty in de 90ste minuut
Zulke grote enveloppen zijn er niet.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:03 schreef WeebI het volgende:
Opvouwen in een envelop douwen en terug naar Brazilië sturen
doei ronnie![]()
Volgens mij zoeken ze nog een opvolger van Dirk Heesen bij Top Oss. Ze zijn beide van hetzelfde formaatquote:Op zondag 12 maart 2006 21:09 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zulke grote enveloppen zijn er niet.
Laat Ronaldo maar uit komen bollen bij RBC of zo.
Had je dan nog ergens hoop ofzo?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Jammer dat Valencia niet kon winnen gister.. vooal nu kutclub Barca achter staat
Ach als Barcelona dan maar de CL niet wint.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Had je dan nog ergens hoop ofzo?
Dat Barcelona kampioen wordt staat nu wel vast, de vraag is alleen nog....wanneer..
Tuurlijk hoop ik dat ook, omdat Ajax die gaat winnen.quote:Op maandag 13 maart 2006 02:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Hopen dat ze de CL finale verliezen.
ZOu een mooie domper voor ze zijnaan dit nog goede seizoen van Barca
maar vorig jaar ging het ook om onderlinge resultaten en niet om doelsaldoquote:Op maandag 13 maart 2006 11:25 schreef wolfrolf het volgende:
Real heeft toch een beduidend beter doelsaldo WeebINiet meer dan logisch dat ze 2e staan
Ajax exit eerderquote:Op maandag 13 maart 2006 07:43 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Tuurlijk hoop ik dat ook, omdat Ajax die gaat winnen.![]()
In de rebound nadat Van Bommel op de paal schoot.quote:
Neh, ik zie liever dat Osasuna het nog wat 'spannender' maken.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:02 schreef WeebI het volgende:
Valencia wat doe je
iemand moet Barça toch stoppen, dan doen wij het wel weer
Nou, dat hebben we gezienquote:Op zondag 19 maart 2006 19:02 schreef WeebI het volgende:
Valencia wat doe je
iemand moet Barça toch stoppen, dan doen wij het wel weer
Dat is wel een erg groot compliment voor spartaquote:Op zondag 19 maart 2006 22:33 schreef Terreros85 het volgende:
Bilbao staat 0-1 voor, maar het is nog niet afgelopen. Ik hoop dat ze winnen, want ze zijn toch een team die niet mag degraderen. Sparta van Spanje![]()
Helgueraquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:34 schreef EKterror het volgende:
Waarom Cicinho niet gewoon rechtsback en Beckam rechtshalf.
--------------------Casillas-------------------
-------------Ramos---??????---------------
Cicinho------------------------------R.Carlos
------------Baptista-----Helguera-----------
Beckham---------------------------Robinho
-------------Cassano-----Raul--------------
Jammer voor Zidane, Ronaldo en Guti, maar zo zie ik Real het liefst.
ok.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Raul moet in elk geval nooit spelen en die moet snel weg bij Real
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:13 schreef Ambrosius het volgende:
Barcelona al snel 0-1 achter tegen Getafe.
Dat leek gruwelijk idd, kan je nek wel breken met zo'n val.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:29 schreef Butra het volgende:
Die keepert van Getafe komt me daar ff verkeerd terecht zeg.
En gewoon doorspelen, wat een bikkel.
Nou, hij blijft in ieder geval zichzelf, bij Barcelonaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:34 schreef venomsnake het volgende:
Ps, Bommel speelt slordig, te vaak balverlies.
Grote kans dat hij daardoor de ESM Gouden Schoen verliest aan Toni.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:19 schreef okee6 het volgende:
De topscorerstitel moet geen probleem zijn voor Eto'o. Dat terwijl hij nog even tussendoor in Afrika was
Genieten!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:35 schreef the_undertaker het volgende:
heerlijke voetbalshow weer (Y)
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:45 schreef the_undertaker het volgende:
Puyol pakt nog even tactisch geel zodat ie mee kan doen tegen Real Madrid
1-0 bij de rust, maar inmiddels wel met 10 man, dus kansen voor Villareal zometeen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Valencia moet winnen bedoel je
Doet het nu opeens weer.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:53 schreef Jopiler het volgende:
3-1 van Eto'o werkt niet meer.
Die save van Valdez is lachen
Zo lang hoef ik niet te wachten:quote:
Barcelona kan zich komend weekend gaan uitleven tegen de nummer laatst van de Primera Division. Nummer 3 Real Madrid moet tegen nummer 5 Deportivo, zal dus erg lastig voor ze worden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:00 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zo lang hoef ik niet te wachten:
23 maart 2006
22:00 Atlético Madrid - Sevilla
25 maart 2006
18:00 Villarreal CF - Betis Sevilla
20:00 Málaga CF - Barcelona
22:00 Athletic - Bilbao Osasuna
26 maart 2006
17:00 Celta de Vigo - Real Mallorca
17:00 Espanyol - Alavés
17:00 Getafe CF - Real Sociedad
17:00 Racing Santander - Real Zaragoza
17:00 Sevilla - Valencia CF
19:00 Real Madrid - Deportivo La Coruña
21:00 Cádiz CF - Atlético Madrid
Málaga wist Valencia pas geleden nog op 0-0 te houden, dus zo vanzelfsprekend is een grote uitslag niet. Bovendien zal Barcelona de krachten gaan sparen voor de wedstrijden tegen Benfica en Real Madrid.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Barcelona kan zich komend weekend gaan uitleven tegen de nummer laatst van de Primera Division. Nummer 3 Real Madrid moet tegen nummer 5 Deportivo, zal dus erg lastig voor ze worden.
Valencia moet UIT tegen Sevilla, ook niet makkelijk, al verwacht ik wel dat ze die winnen.
Inmiddels staat de eerste plaats wel vast. Hopelijk wordt Osasuna 2e, ze verdienen het gewoon. Valencia 3e en Real Madrid 4e zou helemaal prachtig zijn![]()
Barcelona is veel beter dan Valencia, wat betreft dat laatste punt heb je wel gelijk. Benfica en Real Madrid zijn echt de wedstrijden waar het om gaat!quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:18 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Málaga wist Valencia pas geleden nog op 0-0 te houden, dus zo vanzelfsprekend is een grote uitslag niet. Bovendien zal Barcelona de krachten gaan sparen voor de wedstrijden tegen Benfica en Real Madrid.
Dat blijkt niet echt uit het onderlinge resultaat:quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Barcelona is veel beter dan Valencia, wat betreft dat laatste punt heb je wel gelijk. Benfica en Real Madrid zijn echt de wedstrijden waar het om gaat!
Als Real verliest van Depor, komen die op 4 punten. Als Real dan ook nog verliest van Barça en Depor wint weer, komen ze op 1 punt.. Dus wie weet, word Real nog gewoon mooi 5dequote:Op donderdag 23 maart 2006 01:05 schreef Shreyas het volgende:
en Real Madrid 4e zou helemaal prachtig zijn![]()
Niet teveel op de feiten vooruitlopen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:14 schreef Saviola het volgende:
[..]
Als Real verliest van Depor, komen die op 4 punten. Als Real dan ook nog verliest van Barça en Depor wint weer, komen ze op 1 punt.. Dus wie weet, word Real nog gewoon mooi 5de![]()
Probeer anders deze:quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:07 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Doet het nu opeens weer.
*edit: nu weer opeens niet. Vreemde link.
Zekerquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:43 schreef twi het volgende:
Valencia moet natuurlijk gewoon die 2e plek pakken en zo direct de CL in.
Triest.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:22 schreef Saviola het volgende:
De wedstrijd Atlético-Sevilla is vanavond, een dikke 10 minuten voor tijd, stopgezet bij een 0-1 stand.. Blijkbaar gooien de thuisfans vanalles op het veld (flessen e.d.)Er gebeurt echt altijd wel iets daar in Spanje.
Jezus, wat een veldslag.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:24 schreef Jasza het volgende:
Ja en het is doorgegaan, 3 rode kaarten voor Atletico
Enkel twaalf gele kaarten, dat is heus niet ongewoon.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:08 schreef jojomen4 het volgende:
Belachelijk hoe de fans reageerden! De supporters verenigingen van Atletico geven de schuld aan de spelers van Sevilla. Keeper kreeg iets op z'n hoofd en meerdere lichaamsdelen en dan vinden ze het gek als ie er mee wil stoppen. Wat er daarna gebeurde zag ik niet meer omdat er de TV uitzending werd onderbroken omdat ze dachten dat het niet meer door zou gaan. 3 rooie kaarten is wel erg veel!
Hoeft er ook geen nieuwe datum geprikt te worden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:04 schreef EKterror het volgende:
Wat ik er van maak, vind ik het wel een geniale actie van de scheidsrechter. Doen alsof de wedstrijd gestaakt is, de supporters rotten allemaal op, en vervolgens tóch weer de wedstrijd hervatten. Lekker dat publiek ownenSchijnt zelfs dat de keeper van Atletico al stond te douchen toen ie hoorde dat ie weer verder moest spelen
Sowieso vind ik het grote onzin om spelers te schuld te geven van gerotzooi op de tribune. Dus de supporters mogen wel van alles roepen, gooien, gebaren en doen, terwijl de spelers zich goed moeten gedragen omdat ze anders zouden provoceren.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:08 schreef jojomen4 het volgende:
Belachelijk hoe de fans reageerden! De supporters verenigingen van Atletico geven de schuld aan de spelers van Sevilla. Keeper kreeg iets op z'n hoofd en meerdere lichaamsdelen en dan vinden ze het gek als ie er mee wil stoppen. Wat er daarna gebeurde zag ik niet meer omdat er de TV uitzending werd onderbroken omdat ze dachten dat het niet meer door zou gaan. 3 rooie kaarten is wel erg veel!
Nee, als de door Saviola genoemde spelers ontbreken zal het inderdaad maar iets van 0-2 worden ofzo. Hoe zit het trouwens met Messi, is hij er tegen Benfica komen week wel of niet bij?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:41 schreef Trancelocator het volgende:
Was ook wel te verwachten dat Ronaldinho rust zou krijgen. Verder speelt Eto'o als het goed is vanavond zijn 200ste wedstrijd in de Primera.
Ik reken niet echt op een doelpuntenfestijn, maar op een degelijke en sobere overwinning voor de Cataloniërs.
Het was vooraf al bekend dat hij de beide duels met Benfica zou missen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, als de door Saviola genoemde spelers ontbreken zal het inderdaad maar iets van 0-2 worden ofzo. Hoe zit het trouwens met Messi, is hij er tegen Benfica komen week wel of niet bij?
En dat is alles?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Athletico komt goed weg met 3000 euro boete
Een agent mag jou uitschelden en in elkaar beuken?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het grote onzin om spelers te schuld te geven van gerotzooi op de tribune. Dus de supporters mogen wel van alles roepen, gooien, gebaren en doen, terwijl de spelers zich goed moeten gedragen omdat ze anders zouden provoceren.
Men komt naar de wedstrijd voor het voetbal van de, jawel, VOETBALLERS. Daarom vind ik het echt onzin dat spelers soms niet te uitbundig mogen juichen (Eto'o Real Madrd - Barrcelona eerder dit seizoen), of iets anders niet mogen doen of gebaren, terwijl ze wel van alles moeten incasseren.
In mijn ogen: Voetballers mogen provoceren zoveel ze willen, het is het publiek dat ervoor kiest om zich te laten provoceren door erop in te gaan óf zich professioneel en volwassen te gedragen door het te negeren.
De supporters moeten nu maar eens keihard aangepakt worden, elke kinderachtige, idiote kleuter moet na één gekke actie voor de rest van het seizoen een stadionverbod krijgen.
En is het werkelijk een kleuterargument als je gaat roepen: Hij begon, hij daagde me uit, hij zat me te provoceren![]()
![]()
Meer camera's richting het supportersvak om te kijken wie wat doet lijkt me de beste oplossing om dit te verwezenlijken. Er rolt meer dan genoeg geld in de grote competies van Engeland, Spanje en Italië.
Als je onzin concludeert, geef dan in ieder geval aan waar je dat op baseertquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Een agent mag jou uitschelden en in elkaar beuken?
Rijkaard heeft er zelf voor gekozen om een aantal spelers rust te geven, dan weet je dat dit kan gebeuren. Maar wellicht denkt hij (terecht) dat hij dit puntverlies kan hebben.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:04 schreef Trancelocator het volgende:
Zelfs een sobere overwinning zat er voor Barcelona vanavond niet in: 0-0.
Barcelona kreeg hier en daar kleine kansen op de 0-1. Málaga speelde verre van slecht had zelfs een aantal keer de mogelijkheid om op voorsprong te komen. Eto'o had in de laatste minuut van de blessuretijd alsnog de winnende moeten maken, maar zag zijn schot keihard op de lat belanden.
Rijkaard heeft dan ook willen werken aan een beter Barcelona in het geval van absentie van Ronaldinho, en daar is een wedstrijd tegen de nummer laatst natuurlijk ideaal voor, zeker met de ogenschijnlijk veilige marge met de nummers 2/3/4. Er was nou niet opeens sprake van een ontzettend slecht Barca, dat viel allemaal wel mee. Er stond geregeld een muur van Malaga-spelers waar meestal geen doorkomen aan was.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Rijkaard heeft er zelf voor gekozen om een aantal spelers rust te geven, dan weet je dat dit kan gebeuren. Maar wellicht denkt hij (terecht) dat hij dit puntverlies kan hebben.
Wel zonde, spelers sparen voor Benfica was niet nodig geweest, zo sterk is die club echt niet, vergeleken met Barcelona, ook al hebben ze Manchester U. en Liverpool eruit geknikkerd.
Tot slot wel weer jammer dat geconcludeert moet worden dat Barcelona toch nog erg afhankelijk is van Ronaldinho.
Neequote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je onzin concludeert, geef dan in ieder geval aan waar je dat op baseert![]()
Valencia.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:17 schreef Saviola het volgende:
En Valencia weer niet kunnen winnen, nu 1-0 verlies bij Sevilla na een goal in blessuretijd. Osasuna verloor gisteren ook al (1-0 uit bij Bilbao).
Real is een kwartiertje bezig tegen Deportivo.
Kut vet hoerenkindquote:Op zondag 26 maart 2006 19:38 schreef Butra het volgende:
2-0 voor Real al..
Wat?quote:
En de 3-0 en 4-0 waren van?quote:Op zondag 26 maart 2006 21:04 schreef jojomen4 het volgende:
ow, eindstand 4-0
Mocht Real Madrid met bijvoorbeeld 1-0 of 2-0 winnen van Barca, dan staat Real 8+1 punt achter.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:01 schreef jojomen4 het volgende:
Ronaldo, Robinho en Ramos speelden goed, Cicinho was super!De rest normaaltjes.
Leuke pot met mooie goals. Als we volgende week winnen van Barca staan we nog maar 8 punten achter en kunnen we weer voor de titel strijden.
![]()
Ramos en Baptistaquote:
Ik heb er ook het een en ander van opgepikt. Alles behalve gezonde situatie uiteraard.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:19 schreef jojomen4 het volgende:
Misschien staken de scheidsrechters. Ze (van de eerste en 2de divisie) nog zo'n 5 ton tegoed te hebben aan salaris. Waarom dat niet betaald kan worden begrijp ik niet, wist niet dat het zo'n zooitjes was bij de LFP. Dat terwijl de voorzitter van de LFP waarschijnlijk de nieuwe president van de UEFA gaat worden.![]()
Met scheidsrechters uit Duitsland?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:21 schreef jojomen4 het volgende:
Er wordt natuurlijk gewoon gebalt! Weet niet precies hoe het opgelost wordt maar da is verder niet belangrijk!
![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 01:16 schreef Trancelocator het volgende:
Daarna was er onder andere een gelijkspel tegen Màlaga.
Zijn eerste geloof ikquote:Op zondag 2 april 2006 21:49 schreef Thetallguy het volgende:
Daniel de Ridder gescoord voor Celta
Nee, hij kwam 20 minuten voor het einde in het veld.quote:Op zondag 2 april 2006 22:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Stond ie in de basis?
Doe maar rustig aan met die enkel, daar willen we in de CL ook nog van genieten.quote:Ronaldinho is niet in de selectie van Barcelona opgenomen voor het duel van morgen in en tegen Racing Santander.
De Braziliaan hield aan het duel tegen Benfica een gekneusde enkel over en Barça besloot om het zekere voor het onzekere te nemen. Naar alle waarschijnlijkheid zal Frank Rijkaard weer op 14 april tegen Villarreal en 18 april tegen AC Milan beroep kunnen doen op Ronaldinho.
Ondanks het feit dat Lionel Messi weer speelklaar is, besloot de Amsterdammer hem te sparen voor de duels met AC Milan in de Champions League.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:27 schreef Ambrosius het volgende:
1-1 in Madrid, nog een minuut of 25.
Het is hun mentaliteit. Vorig week tegen Barcelona zouden ze in principe alles op alles moeten zetten om te winnen, want alleen dan zouden ze nog heel misschien de titel kunnen pakken. Maar wat ze deden was verdedigen, verdedigen en verdedigen. Dat zwakke laffe voetbal kenmerkt hun optreden dit seizoen. Alsof het ze totaal niet boeit dat ze geen kampioen worden dit jaar en alsof het ze ook niet kan schelen of ze nou 2e, 3e of 4e worden.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:56 schreef Saviola het volgende:
Maken ze het Barça nou opzettelijk makkelijker of niet ?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |