Gelijkspel zou vanavond het beste zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:05 schreef Saviola het volgende:
vanavond Valencia-Real Madrid..als Barça-fan hoop ik natuurlijk dat Real verliest, al zou een gelijkspel eigenlijk het meest gunstige resultaat zijn.
Barça zelf speelt morgenavond om 9 uur uit tegen Osasuna.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ronaldo mist een penalty in de 90ste minuut
Nu heeft ie het wel helemaal verkorven denk ikquote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ronaldo mist een penalty in de 90ste minuut
Zulke grote enveloppen zijn er niet.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:03 schreef WeebI het volgende:
Opvouwen in een envelop douwen en terug naar Brazilië sturen
doei ronnie![]()
Volgens mij zoeken ze nog een opvolger van Dirk Heesen bij Top Oss. Ze zijn beide van hetzelfde formaatquote:Op zondag 12 maart 2006 21:09 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zulke grote enveloppen zijn er niet.
Laat Ronaldo maar uit komen bollen bij RBC of zo.
Had je dan nog ergens hoop ofzo?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Jammer dat Valencia niet kon winnen gister.. vooal nu kutclub Barca achter staat
Ach als Barcelona dan maar de CL niet wint.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Had je dan nog ergens hoop ofzo?
Dat Barcelona kampioen wordt staat nu wel vast, de vraag is alleen nog....wanneer..
Tuurlijk hoop ik dat ook, omdat Ajax die gaat winnen.quote:Op maandag 13 maart 2006 02:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Hopen dat ze de CL finale verliezen.
ZOu een mooie domper voor ze zijnaan dit nog goede seizoen van Barca
maar vorig jaar ging het ook om onderlinge resultaten en niet om doelsaldoquote:Op maandag 13 maart 2006 11:25 schreef wolfrolf het volgende:
Real heeft toch een beduidend beter doelsaldo WeebINiet meer dan logisch dat ze 2e staan
Ajax exit eerderquote:Op maandag 13 maart 2006 07:43 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Tuurlijk hoop ik dat ook, omdat Ajax die gaat winnen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |