Als Real verliest van Depor, komen die op 4 punten. Als Real dan ook nog verliest van Barça en Depor wint weer, komen ze op 1 punt.. Dus wie weet, word Real nog gewoon mooi 5dequote:Op donderdag 23 maart 2006 01:05 schreef Shreyas het volgende:
en Real Madrid 4e zou helemaal prachtig zijn![]()
Niet teveel op de feiten vooruitlopen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:14 schreef Saviola het volgende:
[..]
Als Real verliest van Depor, komen die op 4 punten. Als Real dan ook nog verliest van Barça en Depor wint weer, komen ze op 1 punt.. Dus wie weet, word Real nog gewoon mooi 5de![]()
Probeer anders deze:quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:07 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Doet het nu opeens weer.
*edit: nu weer opeens niet. Vreemde link.
Zekerquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:43 schreef twi het volgende:
Valencia moet natuurlijk gewoon die 2e plek pakken en zo direct de CL in.
Triest.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:22 schreef Saviola het volgende:
De wedstrijd Atlético-Sevilla is vanavond, een dikke 10 minuten voor tijd, stopgezet bij een 0-1 stand.. Blijkbaar gooien de thuisfans vanalles op het veld (flessen e.d.)Er gebeurt echt altijd wel iets daar in Spanje.
Jezus, wat een veldslag.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:24 schreef Jasza het volgende:
Ja en het is doorgegaan, 3 rode kaarten voor Atletico
Enkel twaalf gele kaarten, dat is heus niet ongewoon.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:08 schreef jojomen4 het volgende:
Belachelijk hoe de fans reageerden! De supporters verenigingen van Atletico geven de schuld aan de spelers van Sevilla. Keeper kreeg iets op z'n hoofd en meerdere lichaamsdelen en dan vinden ze het gek als ie er mee wil stoppen. Wat er daarna gebeurde zag ik niet meer omdat er de TV uitzending werd onderbroken omdat ze dachten dat het niet meer door zou gaan. 3 rooie kaarten is wel erg veel!
Hoeft er ook geen nieuwe datum geprikt te worden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:04 schreef EKterror het volgende:
Wat ik er van maak, vind ik het wel een geniale actie van de scheidsrechter. Doen alsof de wedstrijd gestaakt is, de supporters rotten allemaal op, en vervolgens tóch weer de wedstrijd hervatten. Lekker dat publiek ownenSchijnt zelfs dat de keeper van Atletico al stond te douchen toen ie hoorde dat ie weer verder moest spelen
Sowieso vind ik het grote onzin om spelers te schuld te geven van gerotzooi op de tribune. Dus de supporters mogen wel van alles roepen, gooien, gebaren en doen, terwijl de spelers zich goed moeten gedragen omdat ze anders zouden provoceren.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:08 schreef jojomen4 het volgende:
Belachelijk hoe de fans reageerden! De supporters verenigingen van Atletico geven de schuld aan de spelers van Sevilla. Keeper kreeg iets op z'n hoofd en meerdere lichaamsdelen en dan vinden ze het gek als ie er mee wil stoppen. Wat er daarna gebeurde zag ik niet meer omdat er de TV uitzending werd onderbroken omdat ze dachten dat het niet meer door zou gaan. 3 rooie kaarten is wel erg veel!
Nee, als de door Saviola genoemde spelers ontbreken zal het inderdaad maar iets van 0-2 worden ofzo. Hoe zit het trouwens met Messi, is hij er tegen Benfica komen week wel of niet bij?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:41 schreef Trancelocator het volgende:
Was ook wel te verwachten dat Ronaldinho rust zou krijgen. Verder speelt Eto'o als het goed is vanavond zijn 200ste wedstrijd in de Primera.
Ik reken niet echt op een doelpuntenfestijn, maar op een degelijke en sobere overwinning voor de Cataloniërs.
Het was vooraf al bekend dat hij de beide duels met Benfica zou missen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, als de door Saviola genoemde spelers ontbreken zal het inderdaad maar iets van 0-2 worden ofzo. Hoe zit het trouwens met Messi, is hij er tegen Benfica komen week wel of niet bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |