Ik heb daar stukjes van gezien op t.v. Nou, dat die man opgegeten is heeft hij aan zichzelf te danken. Wat een knurft was dat. Dat ie niet eerder opgevreten werd.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:36 schreef One_of_the_few het volgende:
The grizzly man
Mooie film over een man die 13 jaar tussen grizzly beren leeft. Het laatste jaar gaat het mis. Hij wordt opgegeten. In die 13 jaar heeft hij zelf veel video gemaakt. Daaruit bestaat de film vooral.
Ik vond hem erg interressant en een aanrader. Hij draait niet veel en meestal in de kleinere filmhuizen.
Bezig met de IMDb top 250?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:08 schreef Gillingham het volgende:
Maandlijstje februari:
Ik heb in 25 films gezien die ik nog nooit gezien had. Stalker was de beste en Lemony Snicket’s a Series of Unfortunate Events het slechtste.
Top 10:
1. Stalker
2. Once Upon a Time in America
3. Manderlay
4. Patton
5. Fargo
6. Idi I Smotri
7. Strangers on a Train
8. Nuevo Cinema Paradiso
9. The Elephant Man
10. Sideways
eens is de 1e keerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:13 schreef Jojogirl het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben Jojo, ik ben 27 jaar oud en heb gisterenmiddag voor het eerst The Godfather gezien.Erg goed, al weet ik niet of ik de 9.1 op IMDB echt verdiend vind. Vanavond deel 2 denk ik.
quote:Comedy veterans and co-creators Penn Jillette and Paul Provenza capitalize on their insider status and invite over 100 of their closest friends--who happen to be some of the biggest names in entertainment, from George Carlin, Whoopi Goldberg and Drew Carey to Gilbert Gottfried, Bob Saget, Paul Reiser and Sarah Silverman--to reminisce, analyze, deconstruct and deliver their own versions of the world's dirtiest joke, an old burlesque too extreme to be performed in public, called "The Aristocrats."
http://www.imdb.com/title/tt0436078/quote:This is a documentary about a joke. It is a joke only told by comedians to other comedians. The outline of the joke is that a man goes into an agent's office and says he has a family act. He then either acts out or describes the most obscene acts possible. The stunned agent says, "And what do you call yourselves?" and the man answers, "The Aristocrats." Each comedian describes how he tells the story.
Kijk dan zeker een keer Amateur, of Simple Man.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:58 schreef lot3 het volgende:
The Unbelievable Truth, van Hal Hartley 1989
http://www.imdb.com/title/tt0100842/
ook met Robert John Burke
In een Amerikaans dorp keert na 15 jaar een man terug. Hij wordt door iedereen met argwaan bekeken, behalve door een bloedmooi meisje, dat niets van zijn verleden weet.
promote hierbij de regisseur Hal Hartley eens
[afbeelding]
Nee, niet specifiek. Meer met film in het algemeen. Regisseurs ontdekken, verder kijken dan jaren 80/90/00 en dan Hollywood. Maar stiekem wil ik uiteindelijk ook wel de gehele top 250 hebben gezien uiteraard.quote:
Maar wel een 8quote:Op zondag 5 maart 2006 19:45 schreef Gillingham het volgende:
En Passion DVD, 8/10
Dit is pas mijn tweede Bergman, maar kan nu wel al met zekerheid zeggen dat Bergman nooit mijn favoriete regisseur zal worden en ik hem tot nu toe ook niet zo geniaal vind als soms wordt beweerd. Maar ik zal nog niet te veel conclusies trekken, de man heeft immers veel meer films gemaakt. Deze film vond ik beter dan Det Sjunde Inseglet en hield me wel geboeid. De personen waren aardig interessant, zo ook de gesprekken en situaties. Vooral naarmate de film depressiever werd, werd ik meegetrokken. De intervallen met echte interviews vond ik niet heel veel toevoegen, had beter gekund.
Your english is quite impressive!quote:Op zondag 5 maart 2006 01:56 schreef Xennia het volgende:
Crash
[afbeelding]
Plot Outline: Several characters of different racial backgrounds collide in one incident, The different stereotypes society has created for those backgrounds affect their judgment, beliefs and actions, This in turn causes problems for each of them.
Intrigerende film met boeiende karakters.
Ik vond het een goede film, maar niet geniaal. Dat depressieve ondertoontje vond ik heel erg goed overkomen. Overigens is deze 8 iets rond de 7.5 en niet richting de 8.5. Die punten zijn enkel een richtlijn. In feite vind ik ook dat ik nog geen punt kan geven vlak nadat ik een film heb gezien.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:22 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Maar wel een 8Ik reken Bergman wel tot mijn favoriete regisseurs, maar En Passion haalt dat bij mij niet.
Probeer Smultronstället eens.
Die zang van JP is een keuze. Óf je laat hem zelf zingen, óf je laat hem playbacken op de echte Cash. Ze hebben beiden hun voor- en nadelen. Ik vind het iig. niet storend, ik hoor liever de acteur zelf zingen dan wanneer hij plots begint te zingen met een stem die té overduidelijk van iemand anders is.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:56 schreef dolle_hond het volgende:
Walk the line
biopic over johnny cash. daar zit imho ook het grote minpunt, aangezien JP en zijn zang te weinig op JC lijkt. verder is het prima, zowel spel als verhaal. maar de geloofwaardigheid is hier veel minder dan bv bij Ray.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |