Ik heb daar stukjes van gezien op t.v. Nou, dat die man opgegeten is heeft hij aan zichzelf te danken. Wat een knurft was dat. Dat ie niet eerder opgevreten werd.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:36 schreef One_of_the_few het volgende:
The grizzly man
Mooie film over een man die 13 jaar tussen grizzly beren leeft. Het laatste jaar gaat het mis. Hij wordt opgegeten. In die 13 jaar heeft hij zelf veel video gemaakt. Daaruit bestaat de film vooral.
Ik vond hem erg interressant en een aanrader. Hij draait niet veel en meestal in de kleinere filmhuizen.
Bezig met de IMDb top 250?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:08 schreef Gillingham het volgende:
Maandlijstje februari:
Ik heb in 25 films gezien die ik nog nooit gezien had. Stalker was de beste en Lemony Snicket’s a Series of Unfortunate Events het slechtste.
Top 10:
1. Stalker
2. Once Upon a Time in America
3. Manderlay
4. Patton
5. Fargo
6. Idi I Smotri
7. Strangers on a Train
8. Nuevo Cinema Paradiso
9. The Elephant Man
10. Sideways
eens is de 1e keerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:13 schreef Jojogirl het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben Jojo, ik ben 27 jaar oud en heb gisterenmiddag voor het eerst The Godfather gezien.Erg goed, al weet ik niet of ik de 9.1 op IMDB echt verdiend vind. Vanavond deel 2 denk ik.
quote:Comedy veterans and co-creators Penn Jillette and Paul Provenza capitalize on their insider status and invite over 100 of their closest friends--who happen to be some of the biggest names in entertainment, from George Carlin, Whoopi Goldberg and Drew Carey to Gilbert Gottfried, Bob Saget, Paul Reiser and Sarah Silverman--to reminisce, analyze, deconstruct and deliver their own versions of the world's dirtiest joke, an old burlesque too extreme to be performed in public, called "The Aristocrats."
http://www.imdb.com/title/tt0436078/quote:This is a documentary about a joke. It is a joke only told by comedians to other comedians. The outline of the joke is that a man goes into an agent's office and says he has a family act. He then either acts out or describes the most obscene acts possible. The stunned agent says, "And what do you call yourselves?" and the man answers, "The Aristocrats." Each comedian describes how he tells the story.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |