quote:
Slapen jullie ook met een garage in bed?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:12 schreef Karin het volgende:
Bram begint steeds meer op zijn vader te lijken, ook qua karakter![]()
Ik begon me ook al af te vragen wat er daar allemaal mee gaat in bed.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:30 schreef easy-going het volgende:
[..]
Slapen jullie ook met een garage in bed?
Nou Snoop, hoewel het misschien zwaar en vermoeiend zal zijn.....quote:Op zondag 26 februari 2006 21:52 schreef snoopy het volgende:
En wat nou als het er wel 2 blijken te zijn? Hebben jullie daar wel eens over gedacht?
Euhm we hebben ze maar naar bed gebracht. Believe it or not maar ze slapen in die ikea kist waar ze op zit in de keuken en worden iedere avond naar bed gebracht. Ik moet haar niet zulke keuzes laten maken dus ik heb het maar zo opgelost.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:53 schreef jessie het volgende:
Welke is t geworden?
en ik vind zijn ogen ook zo mooiquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:37 schreef jessie het volgende:
Die bovenste is leuk. Inderdaad een kijk eens hoe boos ik kijk maar het helemaal niet ben foto
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:44 schreef Luchtbel het volgende:
Nou Snoop, hoewel het misschien zwaar en vermoeiend zal zijn.....
[afbeelding]
.....is het waarschijnlijk alleen een kwestie van wennen en dan genieten!
[afbeelding]
Ah dat kouwe dopneusjequote:Op woensdag 1 maart 2006 14:03 schreef Randa_v het volgende:
Wij waren afgelopen zaterdag ook met Merlijn naar de optocht gaan kijken. Merlijn zat lekker in de draagdoek met zijn kuikenmuts op. Hij heeft haast de hele optocht geslapen. Natuurlijk ging schaapje ook mee.![]()
[afbeelding]
Oh de foto's van Pea zijn mooi zeg.
Geeft niet hoor, ik maakte er maar een grapje over.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:11 schreef Snowwww het volgende:
Oeps Igraine.. Ik typte het zonder na te denken gewoon over van iemand anders die het dus ook fout had, sorry...![]()
Ik bedoelde niet dat ze te groot waren hoor, als het zo gaat is het toch goed...? Ik bedoelde alleen dat Myhron ze zo groot niet naar binnen krijgt, ze heeft nog geen tandjes ofzo dus ze sabbelt er alleen maar op, ze hapt er niets af.quote:Zijn die stukjes boterham echt zo groot??? Ik snij een boterham in 16 stukjes, als ik het nog kleiner snij blijft er volgens mij niks meer over... Nicole hapt een stukje wel in 2 keertjes naar binnen, dus het zou wel kleiner kunnen.. Ach, ik kijk het gewoon lekker nog even aan..
lollig, je bent niet de eerste die in eerste instantie een hoed bij Chiara zagquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:41 schreef piglet het volgende:
Ik dacht eerst, wat heeft Chiara nou op haar hoofdO, wacht er staat iemand achter
![]()
Ze is in ieder geval een prachtige pipi! En wat wordt Yoram al groot zegStoer mannetje hoor
![]()
Die kleertjes,quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:59 schreef texelonia het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Noah vond het een beetje koud en 'bah'
Zal ik doenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:35 schreef Githa het volgende:
Sanne gefeliciteerd....Edje en vrouw natuurlijk ook![]()
En wauw heb je nu een vliegtuigauto gekregen![]()
![]()
Edje, kom eens in het dreumestopic vertellen hoe het jullie vergaat.....en hoe sanne het doet enzo, ik ben nieuwsgierig!
Jordy, was het leuk in de sneeuw? En wat heb je stoer ondergoed!quote:Op zondag 5 maart 2006 16:30 schreef Githa het volgende:
Jordy in de sneeuw!
[afbeelding]
Christan, wat kun jij lekker bezig zijnLaat je ons het resultaat ook zien?
LB dat nemen we je zeer kwalijkquote:Op maandag 6 maart 2006 12:26 schreef Luchtbel het volgende:
Ik kreeg net deze foto's van Jolie per mail en ik vind ze zo leuksorry dat ik zo veel spam maar ik vind d'r zelf gewoon zo mooi
Ik ook hoor! typisch gevalletje van generatie overgeslagen? want als je naar d'r neusje enzo kijkt zie je wel echt trekjes van hem. Tenminste ik wel!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:03 schreef Faja-Lobi het volgende:
Luchtbel nummer 2 is echt prachtig (allemaal hoor maar nummer 2 springt eruit). En ik sta nog steeds iedere keer versteld dat ze zo blond is (hebben het daar wel eens over msn over gehad volgens mij).
Nee helaas. Ik heb Jessie per ongeluk een keer helemaal lekker gemaakt door te beginnen over die kleding die ik zo leuk vond en wat me echt iets voor haar meisjes leek ook. Ik ben er ook helemaal verliefd op en die jurk is zo een echte tweede verjaardagsjurkquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:29 schreef Catootje het volgende:
het taartjesjurkje was voor haar tweede verjaardag, heeft jessie er ook 1 *verlekkerd kijkt want foto verwacht.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:41 schreef m@x het volgende:
mmmmmmmmmmmmmmm, snot! Het lijkt wel of er een naaktslak uit zijn neus komt gekropen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |