Geeft niet hoor, ik maakte er maar een grapje over.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:11 schreef Snowwww het volgende:
Oeps Igraine.. Ik typte het zonder na te denken gewoon over van iemand anders die het dus ook fout had, sorry...![]()
Ik bedoelde niet dat ze te groot waren hoor, als het zo gaat is het toch goed...? Ik bedoelde alleen dat Myhron ze zo groot niet naar binnen krijgt, ze heeft nog geen tandjes ofzo dus ze sabbelt er alleen maar op, ze hapt er niets af.quote:Zijn die stukjes boterham echt zo groot??? Ik snij een boterham in 16 stukjes, als ik het nog kleiner snij blijft er volgens mij niks meer over... Nicole hapt een stukje wel in 2 keertjes naar binnen, dus het zou wel kleiner kunnen.. Ach, ik kijk het gewoon lekker nog even aan..
lollig, je bent niet de eerste die in eerste instantie een hoed bij Chiara zagquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:41 schreef piglet het volgende:
Ik dacht eerst, wat heeft Chiara nou op haar hoofdO, wacht er staat iemand achter
![]()
Ze is in ieder geval een prachtige pipi! En wat wordt Yoram al groot zegStoer mannetje hoor
![]()
Die kleertjes,quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:59 schreef texelonia het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Noah vond het een beetje koud en 'bah'
Zal ik doenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:35 schreef Githa het volgende:
Sanne gefeliciteerd....Edje en vrouw natuurlijk ook![]()
En wauw heb je nu een vliegtuigauto gekregen![]()
![]()
Edje, kom eens in het dreumestopic vertellen hoe het jullie vergaat.....en hoe sanne het doet enzo, ik ben nieuwsgierig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |