quote:Op maandag 27 februari 2006 04:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
moeders is ook weer thuis
dat is toch mooi, staan er 100 man op een taxi te wachten, ik kom aan lopen, stoppen er toch 3 taxi's om deze arme oude invalide vrouw mee te nemen.
Rollator keurig netjes achter in gelegd
"waar moet u heen mevrouw"
ben ik toch blij dat ik op de hoek bij een bejaardentehuis woon
maar toch lastig om die rol 1 op 1 een hele taxirit lang vol te houden
My God, welke pillen heb jij gesnoven dat je staat te cheerleaderen?quote:
Zitten die dan niet in een doosje dat veel lijkt op Prozacquote:Op maandag 27 februari 2006 12:45 schreef Cairon het volgende:
laxeer
*vuur lager zet*quote:Op maandag 27 februari 2006 13:24 schreef Sunjammer het volgende:
*pruttel*
Hoe is het hier?quote:
Ik werk woensdag gewoon he.....heeft dus weinig zin om aan mijn deurbel te gaan zitten dan.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:37 schreef Cairon het volgende:
ik ga woensdag naar amsterdam!
Ah!quote:Op maandag 27 februari 2006 14:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeer rustig
je zou kunnen spreken van de stilte voor de storm![]()
Dit topic is een oase van rust voor een ieder die genoeg heeft van de ratface of lifequote:Op maandag 27 februari 2006 14:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ah!
Ach is het tenminste nog ergens rustig op FOK!.
van wie dan? behalve van mij, want das al oud nieuwsquote:Op maandag 27 februari 2006 14:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb iig ff genoeg van bepaalde users.
Cairon moet je gewoon negeren.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb iig ff genoeg van bepaalde users.
Het gaat dit keer eens niet over een [HOMO] userquote:
De basisschool pauze is weer voorbij dus je hebt weer tijd om hier te posten?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
van wie dan? behalve van mij, want das al oud nieuws![]()
Jammerquote:Op maandag 27 februari 2006 14:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het gaat dit keer eens niet over een [HOMO] user
Cairon moet gewoon eens een keer zn frustratie lichamelijk botvieren op TRS.quote:
heb jij een glazen bol?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Cairon moet gewoon eens een keer zn frustratie lichamelijk botvieren op TRS.
Is iedereen in dit topic ook blij mee.
Ik denk dat iedereen in dit topic erbij gebaat is.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb jij een glazen bol?
of loop je vooruit op de zaken van zaterdag a.s.![]()
jaaaa, en het was heel leukquote:Op maandag 27 februari 2006 14:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De basisschool pauze is weer voorbij dus je hebt weer tijd om hier te posten?
Genoeg.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
jaaaa, en het was heel leukkheb heel fijn gespeeld
jij nog wa nuttigs gedaan dan?![]()
verhelderend ja... wa heb je gedaan? tikkertje, of geknikkert?quote:
ff goed douchen dan maar he, enige dat werktquote:Op maandag 27 februari 2006 14:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
I/d zandbak gespeeld. Al schuurt dat wel.
Zwemmen werkt toch ook? Of gewoon in bad...quote:Op maandag 27 februari 2006 15:17 schreef Burner82 het volgende:
ff goed douchen dan maar he, enige dat werkt
En daarna gewoon lekker Nivea smeren op de schrale plekjesquote:Op maandag 27 februari 2006 15:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zwemmen werkt toch ook? Of gewoon in bad...
Laten ze je nog in de buurt van die kinderen, na wat er de vorige keer is gebeurd?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
jaaaa, en het was heel leukkheb heel fijn gespeeld
jij nog wa nuttigs gedaan dan?![]()
Ik heb me picolo pakje niet aan hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 16:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
In welk overgewaardeerd hotel ben ik dan beland??
Hey kijk, daar heb je die verzuurde k*ttekop ook weer.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:38 schreef error het volgende:
Cairon moet je gewoon negeren.
The Opposites.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:28 schreef Andyvie het volgende:
Weet iemand hoe de rapgroep heet die dat "slaap" heeft gemaakt? Dat rapliedje met dat kindje?
Ik vind het mooi! Weer eens wat anders dan zo'n logge kast op je bureau. En deze kun je ook nog gebruiken als boekensteunquote:Op maandag 27 februari 2006 19:18 schreef Ang3l het volgende:
Voor de IT & design geilnichten hiero:
[afbeelding]
Modulaire Asus PC
De Taiwanse hardwarefabrikant heeft weer 'ns wat leuks; een modulaire PC. Deze PC is eigenlijk gewoon een plank, waar je verschillende modules op kunt leggen die dan onderdeel van de PC uit gaan maken.
De communicatie tussen de verschillende onderdelen is draadloos, in stroom wordt via inductie voorzien. Kortom, je kunt je PC in je kast plaatsen als een boekenplank! Het upgraden van je hardware is nog nooit zo makkelijk geweest!
Grappig.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:18 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Modulaire Asus PC
De Taiwanse hardwarefabrikant heeft weer 'ns wat leuks; een modulaire PC. Deze PC is eigenlijk gewoon een plank, waar je verschillende modules op kunt leggen die dan onderdeel van de PC uit gaan maken.
De communicatie tussen de verschillende onderdelen is draadloos, in stroom wordt via inductie voorzien. Kortom, je kunt je PC in je kast plaatsen als een boekenplank! Het upgraden van je hardware is nog nooit zo makkelijk geweest!
Je kijkt alsof je die computer persoonlijk hebt uitgevondenquote:
BB is van alle markten thuisquote:Op maandag 27 februari 2006 19:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kijkt alsof je die computer persoonlijk hebt uitgevonden
Ik vind 'Oew Oew' leuker. Doe eens downloaden ook.quote:
FOK! Prijswinnaars week 8quote:Ook gaven we vorige week maar liefst zes singles van Marco V. weg. De volgende FOK!kers krijgen de single thuisgestuurd:
qo_ob
Yggy
naar
petre86
Nosh
koola
quote:De prijzen zullen binnen enkele weken naar jullie opgestuurd worden.
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:43 schreef petre86 het volgende:![]()
[..]
FOK! Prijswinnaars week 8
ow:
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:43 schreef petre86 het volgende:![]()
[..]
FOK! Prijswinnaars week 8
ow:
[..]
Mwjah, dat ook. Ik vind het 1 van de meest gaye bands ter wereldquote:
Verkapte Duitse nichten met kutmuziek. Gayer dan de Scissor Sisters.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwjah, dat ook. Ik vind het 1 van de meest gaye bands ter wereldnaast army of lovers dan he
Alle clips bevatten mannelijk naakt, veel teksten gaan er over (zoals deze ook weer, Mann gegen mann, schuler, om nog maar te zwijgen over de heren zelf en hun acts op het podium.
Tjonge jonge.
Buck dich?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwjah, dat ook. Ik vind het 1 van de meest gaye bands ter wereldnaast army of lovers dan he
Alle clips bevatten mannelijk naakt, veel teksten gaan er over (zoals deze ook weer, Mann gegen mann, schuler, om nog maar te zwijgen over de heren zelf en hun acts op het podium.
Tjonge jonge.
GWK toch? Is de koers zo ongunstig?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:50 schreef Parleur het volgende:
Wegens omstandigheden heb ik grote hoeveelheden engelse ponden in de aanbieding. Wie kan grote hoeveelheden ponden, tegen elke andere valauta, omwisselen?
De bank?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:50 schreef Parleur het volgende:
Wegens omstandigheden heb ik grote hoeveelheden engelse ponden in de aanbieding. Wie kan grote hoeveelheden ponden, tegen elke andere valauta, omwisselen?
GROTE hoeveelheden... tonnen.. miljoenen... en ik mag voorlopig geen argwaan wekken!quote:
hindoestaans bankieren danquote:Op maandag 27 februari 2006 20:55 schreef Parleur het volgende:
[..]
GROTE hoeveelheden... tonnen.. miljoenen... en ik mag voorlopig geen argwaan wekken!
Een beetje bij gwk, een beetje bij de ene bank, een beetje bij de andere bank...quote:Op maandag 27 februari 2006 20:55 schreef Parleur het volgende:
[..]
GROTE hoeveelheden... tonnen.. miljoenen... en ik mag voorlopig geen argwaan wekken!
en transacties groter dan 20.000 cash vallen tegenwoordig al onder de MOTquote:Op maandag 27 februari 2006 20:55 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik kijk ook ja. Onbegrijpelijk.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:16 schreef Vlarp het volgende:
Op discovery gaat het over een enorm dikke vrouw
Whehehe.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:24 schreef DennisMoore het volgende:
*grinnik*
Soms kom je ineens weer leuke wavjes tegen..
chocotaart weggebracht?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:47 schreef Weemz het volgende:
terug uit A'dam is
Nee, die was op de verjaardag al opgegaan.quote:
Wie nu weer?quote:
quote:
O ja ... en wat heb ik NU weer gedaan?quote:
Ik kan me er gelukkig niets bij voorstellenquote:Op maandag 27 februari 2006 22:29 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat een hel moet dat toch zijn, zo'n puberke in huis..
NIet?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan me er gelukkig niets bij voorstellen
De ex is er als het goed is nog maar een paar maanden dus ik trek me dara al steeds minder van aan (ja ok, ik neem niemand mee naar huisquote:Op maandag 27 februari 2006 22:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
NIet? [afbeelding]
Ik bedoel, jij hebt een woest konijn en een ex in huis. Je zou zeggen dat het daarmee beter in het verlengde van jou belevingswereld zou liggen dan in de mijne..
Behalve van het draadloze aspect is dit concept meer dan twintig jaar oud, toen sommigen nog hun eigen 'home made' computers maakten.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:18 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Modulaire Asus PC
Opgehoktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |