quote:Op maandag 27 februari 2006 04:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
moeders is ook weer thuis
dat is toch mooi, staan er 100 man op een taxi te wachten, ik kom aan lopen, stoppen er toch 3 taxi's om deze arme oude invalide vrouw mee te nemen.
Rollator keurig netjes achter in gelegd
"waar moet u heen mevrouw"
ben ik toch blij dat ik op de hoek bij een bejaardentehuis woon
maar toch lastig om die rol 1 op 1 een hele taxirit lang vol te houden
My God, welke pillen heb jij gesnoven dat je staat te cheerleaderen?quote:
Zitten die dan niet in een doosje dat veel lijkt op Prozacquote:Op maandag 27 februari 2006 12:45 schreef Cairon het volgende:
laxeer
*vuur lager zet*quote:Op maandag 27 februari 2006 13:24 schreef Sunjammer het volgende:
*pruttel*
Hoe is het hier?quote:
Ik werk woensdag gewoon he.....heeft dus weinig zin om aan mijn deurbel te gaan zitten dan.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:37 schreef Cairon het volgende:
ik ga woensdag naar amsterdam!
Ah!quote:Op maandag 27 februari 2006 14:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeer rustig
je zou kunnen spreken van de stilte voor de storm![]()
Dit topic is een oase van rust voor een ieder die genoeg heeft van de ratface of lifequote:Op maandag 27 februari 2006 14:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ah!
Ach is het tenminste nog ergens rustig op FOK!.
van wie dan? behalve van mij, want das al oud nieuwsquote:Op maandag 27 februari 2006 14:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb iig ff genoeg van bepaalde users.
Cairon moet je gewoon negeren.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb iig ff genoeg van bepaalde users.
Het gaat dit keer eens niet over een [HOMO] userquote:
De basisschool pauze is weer voorbij dus je hebt weer tijd om hier te posten?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
van wie dan? behalve van mij, want das al oud nieuws![]()
Jammerquote:Op maandag 27 februari 2006 14:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het gaat dit keer eens niet over een [HOMO] user
Cairon moet gewoon eens een keer zn frustratie lichamelijk botvieren op TRS.quote:
heb jij een glazen bol?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Cairon moet gewoon eens een keer zn frustratie lichamelijk botvieren op TRS.
Is iedereen in dit topic ook blij mee.
Ik denk dat iedereen in dit topic erbij gebaat is.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb jij een glazen bol?
of loop je vooruit op de zaken van zaterdag a.s.![]()
jaaaa, en het was heel leukquote:Op maandag 27 februari 2006 14:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De basisschool pauze is weer voorbij dus je hebt weer tijd om hier te posten?
Genoeg.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
jaaaa, en het was heel leukkheb heel fijn gespeeld
jij nog wa nuttigs gedaan dan?![]()
verhelderend ja... wa heb je gedaan? tikkertje, of geknikkert?quote:
ff goed douchen dan maar he, enige dat werktquote:Op maandag 27 februari 2006 14:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
I/d zandbak gespeeld. Al schuurt dat wel.
Zwemmen werkt toch ook? Of gewoon in bad...quote:Op maandag 27 februari 2006 15:17 schreef Burner82 het volgende:
ff goed douchen dan maar he, enige dat werkt
En daarna gewoon lekker Nivea smeren op de schrale plekjesquote:Op maandag 27 februari 2006 15:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zwemmen werkt toch ook? Of gewoon in bad...
Laten ze je nog in de buurt van die kinderen, na wat er de vorige keer is gebeurd?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
jaaaa, en het was heel leukkheb heel fijn gespeeld
jij nog wa nuttigs gedaan dan?![]()
Ik heb me picolo pakje niet aan hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 16:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
In welk overgewaardeerd hotel ben ik dan beland??
Hey kijk, daar heb je die verzuurde k*ttekop ook weer.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:38 schreef error het volgende:
Cairon moet je gewoon negeren.
The Opposites.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:28 schreef Andyvie het volgende:
Weet iemand hoe de rapgroep heet die dat "slaap" heeft gemaakt? Dat rapliedje met dat kindje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |