ja dus?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:04 schreef Cairon het volgende:
nu al pitten, het is Carnaval!
Zakdoekje hebben ?quote:Op maandag 27 februari 2006 08:27 schreef Sunjammer het volgende:
Heb je een supertof weekend achter de rug...
... ben ik weer verkouden
Heb ik op voorraad.quote:
En nu heb je het gevoel dat je ook zo in de natte neuzen show van Marin Gaus kanquote:Op maandag 27 februari 2006 08:36 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Heb ik op voorraad.
Geloof dat ik het zaterdagnacht heb opgelopen ghehe. Vannacht gewoon niet geslapen.
Dat wens je je ergste vijand nog niet eens toe. Martin Gaus... The horror...quote:Op maandag 27 februari 2006 08:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En nu heb je het gevoel dat je ook zo in de natte neuzen show van Marin Gaus kan
Daarom toch juistquote:Op maandag 27 februari 2006 08:46 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dat wens je je ergste vijand nog niet eens toe. Martin Gaus... The horror...
Ik had argwaan moeten krijgen toen ik gisteren die H5N1-kipfilet nuttigde...quote:Op maandag 27 februari 2006 08:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daarom toch juist
van schrik loopt die neus dan direct in 1 keer helemaal leeg en ben je eerder vanaf![]()
Geweldig toch die kippenpestquote:Op maandag 27 februari 2006 09:00 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik had argwaan moeten krijgen toen ik gisteren die H5N1-kipfilet nuttigde...
Zodat je langzaam aan de werkweek kan beginnen ?quote:
Vroeger gingen de kippen 's nachts op stokquote:Op maandag 27 februari 2006 09:25 schreef Sunjammer het volgende:
Scheelt een hoop gekakel.
Kipsaté?quote:Op maandag 27 februari 2006 09:29 schreef Stroekie het volgende:
Vroeger gingen de kippen 's nachts op stok
Maar wordt door zo'n constructie (zondag naar dinsdag) het weekend gewoon niet omgekeerd evenredig groter? En laat dat me nou erg interesant lijken.quote:Op maandag 27 februari 2006 09:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zodat je langzaam aan de werkweek kan beginnen ?
door maandag te skippen wordt de overgang tussen zondag en dinsdag zo groot![]()
Maar daar hoef je toch al die heisa niet voor aan te halenquote:Op maandag 27 februari 2006 09:39 schreef Semisane het volgende:
[..]
Maar wordt door zo'n constructie (zondag naar dinsdag) het weekend gewoon niet omgekeerd evenredig groter? En laat dat me nou erg interesant lijken.
Ja maar...ja maar...kan de maandag gewoon niet verdwijnen....kan toch ook.quote:Op maandag 27 februari 2006 09:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar daar hoef je toch al die heisa niet voor aan te halen
dan ga je toch gewoon part time werken![]()
dan houdt je ineens heel veel tijd over
Of bij een 36 urige werkweek verzoek indienen voor 4 keer 9 uur
Dat laatste was errug relaxed toen ik onder de banken CAO viel![]()
Zou wel de ultieme verwezelijking zijn van het Boomtown Rats nummer zijnquote:Op maandag 27 februari 2006 09:52 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja maar...ja maar...kan de maandag gewoon niet verdwijnen....kan toch ook.![]()
![]()
Brabantse Nachten zijn lang lalalalaquote:Op maandag 27 februari 2006 04:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
moeders is ook weer thuis
dat is toch mooi, staan er 100 man op een taxi te wachten, ik kom aan lopen, stoppen er toch 3 taxi's om deze arme oude invalide vrouw mee te nemen.
Rollator keurig netjes achter in gelegd
"waar moet u heen mevrouw"
ben ik toch blij dat ik op de hoek bij een bejaardentehuis woon
maar toch lastig om die rol 1 op 1 een hele taxirit lang vol te houden
ik zie straks maar een echte oplossing daarvoorquote:Op maandag 27 februari 2006 10:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
GJ je je bent weer je MSN vergeten, muts
En was je nog in de prijzengevallen gisteren ?quote:Op maandag 27 februari 2006 10:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Brabantse Nachten zijn lang lalalala
of extreem kort, tís maor hoe ge ut bekekt, in ieder geval
Maintenan : Le grande Concert carnavalesque
of de afmeldfunctie aanlkikken dat ie naar 5min automatisch jezelf afmeld als je niets doet, sta ie op afwezig, is minder ergquote:Op maandag 27 februari 2006 10:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zie straks maar een echte oplossing daarvoor
en dat is definitief uninstallen![]()
Jemig wat ingewikkeld met 3 verschillende onderdelenquote:Op maandag 27 februari 2006 10:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
237 euro verdeeld over een 2de en een 3de prijs
wij hebben 3 jury's in nuenen met ieder eigen prijzen
een publiekjury, een donateursjury en de vakjury
kan dat danquote:Op maandag 27 februari 2006 10:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
of de afmeldfunctie aanlkikken dat ie naar 5min automatisch jezelf afmeld als je niets doet, sta ie op afwezig, is minder erg
nee, dit jaar ga ik nie loosquote:Op maandag 27 februari 2006 10:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
loos he
Dit soort uitspraken behoren tot de categorie: "Een subtiele wijze om je leefdtijd te verraden"quote:Op maandag 27 februari 2006 10:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zou wel de ultieme verwezelijking zijn van het Boomtown Rats nummer zijn![]()
Ik heb al een heel carnavalloss leven and I feel great!quote:
ik moet zeggen, dak het ok niet heel erg misquote:Op maandag 27 februari 2006 11:11 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik heb al een heel carnavalloss leven and I feel great!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |