ja dus?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:04 schreef Cairon het volgende:
nu al pitten, het is Carnaval!
Zakdoekje hebben ?quote:Op maandag 27 februari 2006 08:27 schreef Sunjammer het volgende:
Heb je een supertof weekend achter de rug...
... ben ik weer verkouden
Heb ik op voorraad.quote:
En nu heb je het gevoel dat je ook zo in de natte neuzen show van Marin Gaus kanquote:Op maandag 27 februari 2006 08:36 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Heb ik op voorraad.
Geloof dat ik het zaterdagnacht heb opgelopen ghehe. Vannacht gewoon niet geslapen.
Dat wens je je ergste vijand nog niet eens toe. Martin Gaus... The horror...quote:Op maandag 27 februari 2006 08:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En nu heb je het gevoel dat je ook zo in de natte neuzen show van Marin Gaus kan
Daarom toch juistquote:Op maandag 27 februari 2006 08:46 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dat wens je je ergste vijand nog niet eens toe. Martin Gaus... The horror...
Ik had argwaan moeten krijgen toen ik gisteren die H5N1-kipfilet nuttigde...quote:Op maandag 27 februari 2006 08:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daarom toch juist
van schrik loopt die neus dan direct in 1 keer helemaal leeg en ben je eerder vanaf![]()
Geweldig toch die kippenpestquote:Op maandag 27 februari 2006 09:00 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik had argwaan moeten krijgen toen ik gisteren die H5N1-kipfilet nuttigde...
Zodat je langzaam aan de werkweek kan beginnen ?quote:
Vroeger gingen de kippen 's nachts op stokquote:Op maandag 27 februari 2006 09:25 schreef Sunjammer het volgende:
Scheelt een hoop gekakel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |