Ik vind het mooi! Weer eens wat anders dan zo'n logge kast op je bureau. En deze kun je ook nog gebruiken als boekensteunquote:Op maandag 27 februari 2006 19:18 schreef Ang3l het volgende:
Voor de IT & design geilnichten hiero:
[afbeelding]
Modulaire Asus PC
De Taiwanse hardwarefabrikant heeft weer 'ns wat leuks; een modulaire PC. Deze PC is eigenlijk gewoon een plank, waar je verschillende modules op kunt leggen die dan onderdeel van de PC uit gaan maken.
De communicatie tussen de verschillende onderdelen is draadloos, in stroom wordt via inductie voorzien. Kortom, je kunt je PC in je kast plaatsen als een boekenplank! Het upgraden van je hardware is nog nooit zo makkelijk geweest!
Grappig.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:18 schreef Ang3l het volgende:
Voor de IT & design geilnichten hiero:
[afbeelding]
Modulaire Asus PC
De Taiwanse hardwarefabrikant heeft weer 'ns wat leuks; een modulaire PC. Deze PC is eigenlijk gewoon een plank, waar je verschillende modules op kunt leggen die dan onderdeel van de PC uit gaan maken.
De communicatie tussen de verschillende onderdelen is draadloos, in stroom wordt via inductie voorzien. Kortom, je kunt je PC in je kast plaatsen als een boekenplank! Het upgraden van je hardware is nog nooit zo makkelijk geweest!
Je kijkt alsof je die computer persoonlijk hebt uitgevondenquote:
BB is van alle markten thuisquote:Op maandag 27 februari 2006 19:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kijkt alsof je die computer persoonlijk hebt uitgevonden
Ik vind 'Oew Oew' leuker. Doe eens downloaden ook.quote:
FOK! Prijswinnaars week 8quote:Ook gaven we vorige week maar liefst zes singles van Marco V. weg. De volgende FOK!kers krijgen de single thuisgestuurd:
qo_ob
Yggy
naar
petre86
Nosh
koola
quote:De prijzen zullen binnen enkele weken naar jullie opgestuurd worden.
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:43 schreef petre86 het volgende:![]()
[..]
FOK! Prijswinnaars week 8
ow:
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:43 schreef petre86 het volgende:![]()
[..]
FOK! Prijswinnaars week 8
ow:
[..]
Mwjah, dat ook. Ik vind het 1 van de meest gaye bands ter wereldquote:
Verkapte Duitse nichten met kutmuziek. Gayer dan de Scissor Sisters.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwjah, dat ook. Ik vind het 1 van de meest gaye bands ter wereldnaast army of lovers dan he
Alle clips bevatten mannelijk naakt, veel teksten gaan er over (zoals deze ook weer, Mann gegen mann, schuler, om nog maar te zwijgen over de heren zelf en hun acts op het podium.
Tjonge jonge.
Buck dich?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwjah, dat ook. Ik vind het 1 van de meest gaye bands ter wereldnaast army of lovers dan he
Alle clips bevatten mannelijk naakt, veel teksten gaan er over (zoals deze ook weer, Mann gegen mann, schuler, om nog maar te zwijgen over de heren zelf en hun acts op het podium.
Tjonge jonge.
GWK toch? Is de koers zo ongunstig?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:50 schreef Parleur het volgende:
Wegens omstandigheden heb ik grote hoeveelheden engelse ponden in de aanbieding. Wie kan grote hoeveelheden ponden, tegen elke andere valauta, omwisselen?
De bank?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:50 schreef Parleur het volgende:
Wegens omstandigheden heb ik grote hoeveelheden engelse ponden in de aanbieding. Wie kan grote hoeveelheden ponden, tegen elke andere valauta, omwisselen?
GROTE hoeveelheden... tonnen.. miljoenen... en ik mag voorlopig geen argwaan wekken!quote:
hindoestaans bankieren danquote:Op maandag 27 februari 2006 20:55 schreef Parleur het volgende:
[..]
GROTE hoeveelheden... tonnen.. miljoenen... en ik mag voorlopig geen argwaan wekken!
Een beetje bij gwk, een beetje bij de ene bank, een beetje bij de andere bank...quote:Op maandag 27 februari 2006 20:55 schreef Parleur het volgende:
[..]
GROTE hoeveelheden... tonnen.. miljoenen... en ik mag voorlopig geen argwaan wekken!
en transacties groter dan 20.000 cash vallen tegenwoordig al onder de MOTquote:Op maandag 27 februari 2006 20:55 schreef Parleur het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |