Gewoon zwaaien Sjet. Er staat nergens op het hele fok forum dat je niet mag zwaaien (geloof ik tenminstequote:Op zondag 26 februari 2006 02:19 schreef Sjet het volgende:
[..]
Da's nou precies wat ik ook niet snap. Fok is groot genoeg toch?
Whello Pearlie *durf niet meer te zwaaien.... maar hier hadden anders kusjes en een zwaai gestaan![]()
Als er al binnekort een BB6 komt that isquote:Op zondag 26 februari 2006 02:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik probeer te voorkomen dat we tijdens BB6 deze hele discussie, en het eeuwige gerel, weer krijgen.
Dat gaat in orde komen.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:18 schreef Muerte het volgende:
[..]
Wel ja, ik heb tijdens BB5 zelfs meerdere malen caps weg gehaald van wege dubbel of overdaad en nu zijn we veel meer op elkaar ingespeeld en natuurlijk als er iets bijzonders gebeurd heb je meerdere caps van dezelfde actie, misschien moeten we daar ook iets over afspreken, dat is toch niet zo ingewikkeld?
quote:Op zondag 26 februari 2006 02:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mja, heen en weer gezwaai is misschien niet nodig, nee. Maar om bij te lezen kan men toch beter in de SV lezen. Een SC is er juist om te voorkomen dat dat overal gebeurt toch?
Heb het volste vertrouwen dat het tijdens BB6, mocht dat ooit nog komen allemaal wel goed komt.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Er ontstond in het begin van BB5 al snel de behoefte om 'losjes' over de streams te kunnen praten zonder een SV te hoeven schrijven. Daar is toen aan voldaan, met bijbehorende regels.
Die regels worden nu niet meer toegepast, de mods hebben vaak gewaarschuwd maar er was geen houden meer aan, omdat dit hele HBB geen zak aan is. Dus hebben ze het maar laten gaan.
Het gaat mij (net als Pinball) om BB6, nu nog ingrijpen hier heeft geen zin met nog 9 dagen te gaan.
Waar slaat dat nu weer op?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:09 schreef BONG4002 het volgende:
Maar Pinball zeurt graag (en krijgt een beurt) maar dat is kenmerkend bij hem dus negeer hem gewoon, hij houd van trollen
Niet schelden Manu, dat helpt niet echt.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
lamzak, jij loopt de hele tijd te rellen en je hebt de kans dat mensen dat van je over gaan nemen en het er straks niet gezelliger op gaat worden tijden BB6
Ik snap je wel hoor, maar ik denk dat het wel los zal lopen. Gewoon even afwachten, het duurt tenslotte nog maanden tot BB6.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Er ontstond in het begin van BB5 al snel de behoefte om 'losjes' over de streams te kunnen praten zonder een SV te hoeven schrijven. Daar is toen aan voldaan, met bijbehorende regels.
Die regels worden nu niet meer toegepast, de mods hebben vaak gewaarschuwd maar er was geen houden meer aan, omdat dit hele HBB geen zak aan is. Dus hebben ze het maar laten gaan.
Het gaat mij (net als Pinball) om BB6, nu nog ingrijpen hier heeft geen zin met nog 9 dagen te gaan.
slaap lekker odie.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:22 schreef odie22 het volgende:
ik ga maar eens naar bed , ik heb trouwens ooit nog eens geleerd op mijn hoog opgeleide opleiding studie , dat je nooit een zin met "ik" mocht beginnen , maar dat was vorige eeuw , dus dat geldt vast niet meer, slaap lekker allemaal
![]()
![]()
![]()
Ja dat had ik al uit je verhaal begrepen, ik vindt dat een beetje voorbarig, we moeten eerst nog maar eens zien of de Mol dat uberhaupt door laat gaan, en HBB is nu eenmaal wat saaier dan BB5 en dan gaat het wel eens ergens anders over, gewoon een beetje geinen, maar jij noemt dat " gerel " daar versta ik toch iets heel anders onder hoor, maargoed iedereen heeft recht op zijn mening, ik dus ook vandaar dat ik even reageerde.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik probeer te voorkomen dat we tijdens BB6 deze hele discussie, en het eeuwige gerel, weer krijgen.
Zo is dat en ik weet zeker dat de andere cappers er net zo over denken, probleem opgelost.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:22 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat gaat in orde komen.
Als ik zie dat er al 2 cappers in aktie zijn, maak ik wel caps maar plaats ze niet, of het moet zo zijn dat ik net de goede heb en zij niet.
maar ik heb een liefdesnestje met pinballquote:Op zondag 26 februari 2006 02:23 schreef Muerte het volgende:
[..]
Niet schelden Manu, dat helpt niet echt.
Ik had het al gelezen.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Lees dit nou ff. als zelfs Melke en ik het eens zijn moet het toch wel waar wezen
en ik denk dat zelfs Pinball het met me eens is
Zoals ik het zegquote:
Jouw hele oeuvre zegt genoeg, gewoon verzuurde oldbiequote:Jij hebt ergens dat idee opgevangen maar ik denk niet dat je veel posts kan vinden die dat bevestigen.
Blijkbaar welquote:En ja, soms ben ik wel in voor een rel, maar daarvoor kom ik niet hier.
En mijquote:Op zondag 26 februari 2006 02:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
maar ik heb een liefdesnestje met pinball
ohnee, kut, gisteren heeft hij me verlaten voor Bong
Hadden de mods toch kunnen ingrijpen? Ik bedoel, kom hier nieuw niet wetende hoe alles hier werkt, leert een leuk clubje kennen, zwaai zwaai kus kus enz mag dit niet gooi het topic op slot en open een nieuw met een waarschuwing erin! Dat werkt wel denk ik zo want iedereen schrikt zich te pletter dan.... heej waar is ons leuke klets topic? Oh nee mag niet meerquote:Op zondag 26 februari 2006 02:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Als je de volgende keer iets minder rellerig begint als ik binnen kom kunnen we het er nog een keer over hebben.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:22 schreef odie22 het volgende:
ik ga maar eens naar bed , ik heb trouwens ooit nog eens geleerd op mijn hoog opgeleide opleiding studie , dat je nooit een zin met "ik" mocht beginnen , maar dat was vorige eeuw , dus dat geldt vast niet meer, slaap lekker allemaal
![]()
![]()
![]()
* BONG4002 doet met je meequote:Op zondag 26 februari 2006 02:26 schreef melke het volgende:
Er hangt hier wel een echt carnavalsfeertje he!![]()
* Melke zet de polonaise in*![]()
Heb ik al geprobeerd, maar wil niet lukken vandaag.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:26 schreef melke het volgende:
Beeker loopt meequote:Op zondag 26 februari 2006 02:26 schreef melke het volgende:
* Manu82 loopt meequote:Op zondag 26 februari 2006 02:26 schreef melke het volgende:
Dat jullie oudjes er niet tegen kunnen dat jullie minder 'macht' hebbenquote:Op zondag 26 februari 2006 02:25 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik had het al gelezen.
Ik denk dat de feiten wel kloppen, maar ik snap de conclusie niet helemaal.
Precies!quote:Op zondag 26 februari 2006 02:22 schreef Arliator het volgende:
Ik denk niet dat iedereen het eens wordt.
De een wil minder caps, de ander vindt het wel meevallen, de een vind een zwaai gezellig, de ander vindt het irritant, enz, enz.
Ik denk dat de enige oplossing is dat tijdens een volgende BB de mods nadrukkelijk aanwezig zijn, en dat ze gaan modden volgens de regels (ik zal ze de volgende keer wel lezen)
Dan nog zullen er de nodige discussies ontstaan, maar als er rechtlijnig wordt gemod, dan heb je uiteindelijk het minste gezeur. Gezeur houdt je altijd. En natuurlijk zal er een keer een onterechte beslissing worden genomen, maar ja, modjes zijn af en toe net mensen.![]()
Met kliko in de buurt wil niemand meer cappen.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:22 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat gaat in orde komen.
Als ik zie dat er al 2 cappers in aktie zijn, maak ik wel caps maar plaats ze niet, of het moet zo zijn dat ik net de goede heb en zij niet.
Nu is het zondag, officieel carnaval. Lukte toch best aardigquote:Op zondag 26 februari 2006 02:27 schreef frizti het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd, maar wil niet lukken vandaag.
Dat kon nog wel eens tegenvallen denk ik.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Precies!![]()
Als er goede regels staan en er wordt volhardend op gemod... tuurlijk krijg je dan ook gezeur maar men weet dan wel waar men aan toe is. Streng moeten zijn is niet leuk maar wel nodig. Nu maar hopen dat 'ie er komt en het weer lekker druk wordt.![]()
Hier zijn we op zaterdag al officieel begonnen.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:29 schreef melke het volgende:
[..]
Nu is het zondag, officieel carnaval. Lukte toch best aardig![]()
Enorme rellertquote:Op zondag 26 februari 2006 02:21 schreef melke het volgende:
[..]
Gewoon zwaaien Sjet. Er staat nergens op het hele fok forum dat je niet mag zwaaien (geloof ik tenminste)
![]()
![]()
![]()
Zoiets gaat het idd worden, denk ik.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:26 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hadden de mods toch kunnen ingrijpen? Ik bedoel, kom hier nieuw niet wetende hoe alles hier werkt, leert een leuk clubje kennen, zwaai zwaai kus kus enz mag dit niet gooi het topic op slot en open een nieuw met een waarschuwing erin! Dat werkt wel denk ik zo want iedereen schrikt zich te pletter dan.... heej waar is ons leuke klets topic? Oh nee mag niet meer![]()
nou ja jullie snappen me wel
Als ie er komt, wordt het natuurlijk weer drukquote:Op zondag 26 februari 2006 02:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Precies!![]()
Als er goede regels staan en er wordt volhardend op gemod... tuurlijk krijg je dan ook gezeur maar men weet dan wel waar men aan toe is. Streng moeten zijn is niet leuk maar wel nodig. Nu maar hopen dat 'ie er komt en het weer lekker druk wordt.![]()
Hier noemen we dat opwarming. Officieel loop je vanaf zondag niet voor schut in een apenpakquote:Op zondag 26 februari 2006 02:29 schreef frizti het volgende:
[..]
Hier zijn we op zaterdag al officieel begonnen.![]()
Ben ik ook bang voorquote:Op zondag 26 februari 2006 02:29 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat kon nog wel eens tegenvallen denk ik.
Ik weet dat jij mod bent geweest en misschien wel terug weer wordt (quote:Op zondag 26 februari 2006 02:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Precies!![]()
Als 'ie er komt, komt er ook weer een nieuwe lichting newbies, dus we zullen zien.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:29 schreef frizti het volgende:
[..]
Sjet, we laten ons niet kennen meid!quote:Op zondag 26 februari 2006 02:30 schreef Sjet het volgende:
[..]
Enorme rellert![]()
Had ik al gedag gezwaaid Melke?![]()
Andersom hoeft jouw probleem mijn probleem niet te zijn.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:11 schreef Muerte het volgende:
Ik wil ook weleens wat en jouw probleem hoeft mijn probleem niet te zijn Pinball en als mensen al beginnen met ik wil, valt er in principe niet veel meer te bepraten, bovendien als er 100+ users zijn die het zo prima vinden, waarom moeten we dan dansen naar de pijpen van een paar "ik wil" figuren?
Ja vroeger kon je op FOK! op hoog niveau discussieren, dat kan je natuurlijk niet met deze zaagselhoofden, of zouden deze users het gewoon zien als ontspanning in plaats van universitaire eigen geilerei, onder het mom kijk mij nu eens slim zijn en ik vind dat iedereen dat moet weten..
In Venlo is op zaterdag de Boètegewoeëne Boètezitting, daar komt half limburg naar toe.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:31 schreef melke het volgende:
[..]
Hier noemen we dat opwarming. Officieel loop je vanaf zondag niet voor schut in een apenpak![]()
Waar woon je trouwens?
En dat is een goed ideequote:Op zondag 26 februari 2006 02:25 schreef frizti het volgende:
Even een dienstmedeling: de hotelliers staan op het punt om te gaan slapen.
Ik kom nooit meer van die newbie status af anders. Mijn nummer blijft altijd te hoogquote:Op zondag 26 februari 2006 02:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Als 'ie er komt, komt er ook weer een nieuwe lichting newbies, dus we zullen zien.![]()
Dat komt omdat jij er nu bent he Pinniequote:Op zondag 26 februari 2006 02:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Andersom hoeft jouw probleem mijn probleem niet te zijn.
En ja, ik beweer dat de SC (want dat was het toen ook al) in het begin van BB5 een hoger niveau had dan nu. En dat klinkt misschien kut, maar dat maakt het niet minder waar.
Lees er maar een paar door, dan zie je het verschil.
[knip]
Nee, maar misschien is het je opgevallen dat ik met 10 man tegelijk aan het praten ben.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:23 schreef melke het volgende:
Lizzy.. ze negeren je en onze gedeelde mening...
En toch snap ik het gezeik niet zo hoor.... sorry.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:22 schreef Arliator het volgende:
Ik denk niet dat iedereen het eens wordt.
De een wil minder caps, de ander vindt het wel meevallen, de een vind een zwaai gezellig, de ander vindt het irritant, enz, enz.
Ik denk dat de enige oplossing is dat tijdens een volgende BB de mods nadrukkelijk aanwezig zijn, en dat ze gaan modden volgens de regels (ik zal ze de volgende keer wel lezen)
Dan nog zullen er de nodige discussies ontstaan, maar als er rechtlijnig wordt gemod, dan heb je uiteindelijk het minste gezeur. Gezeur houdt je altijd. En natuurlijk zal er een keer een onterechte beslissing worden genomen, maar ja, modjes zijn af en toe net mensen.![]()
Beekerquote:
Ik blijf nog wel ff, was meer een poging iets ontopic te melden.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En dat is een goed idee![]()
Goed voorbeeld doet volgen toch ?
En waar wil jij dan heen zonder een kwijltje van mijquote:Op zondag 26 februari 2006 02:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En dat is een goed idee![]()
Goed voorbeeld doet volgen toch ?
Ik denk dat het wel mee zal vallen.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:29 schreef frizti het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook al eens geweest! Super gezellig!quote:Op zondag 26 februari 2006 02:33 schreef frizti het volgende:
[..]
In Venlo is op zaterdag de Boètegewoeëne Boètezitting, daar komt half limburg naar toe.
Hallo Sjetquote:Op zondag 26 februari 2006 02:19 schreef Sjet het volgende:
[..]
Da's nou precies wat ik ook niet snap. Fok is groot genoeg toch?
Whello Pearlie *durf niet meer te zwaaien.... maar hier hadden anders kusjes en een zwaai gestaan![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 02:35 schreef Sjet het volgende:
[..]
En toch snap ik het gezeik niet zo hoor.... sorry.
Waar gaat het hier nou helemaal over? Over Big Brother......... en nu over een hotel wat zogenaamd gerunt wordt door bn'ers........
En daar moet dat strak in gemod worden?![]()
Ik lach me werkelijk helemaal slap![]()
Ik kan me voorstellen dat als je b.v. in het DIG-gedeelte continu loopt te zwaaien en chatten dat daar strak gemod moet worden. Maar in dit deel?
Over dit soort dingen?![]()
Hier moet je gewoon bewaken dat er geen akelige dingen worden gezegd, gescholden etc.
Verder? Lekker belangrijk.
Lees mijn laatste post is naar jou toe terugquote:Op zondag 26 februari 2006 02:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
En ja, ik beweer dat de SC (want dat was het toen ook al) in het begin van BB5 een hoger niveau had dan nu. En dat klinkt misschien kut, maar dat maakt het niet minder waar.
En dat kan je weer lekker provocerend eigen geilerij noemen, en 'ik vind dat iedereen dat moet weten', maar dat is niet echt opbouwend. Ik snap wèl dat 'jullie' een andere smaak hebben, en dat dat niet de mjin is.
ik moet inderdaad toegeven dat jou posts en die van je medebroeders altijd van een topniveau zijn!!quote:Op zondag 26 februari 2006 02:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
En dat kan je weer lekker provocerend eigen geilerij noemen, en 'ik vind dat iedereen dat moet weten', maar dat is niet echt opbouwend. Ik snap wèl dat 'jullie' een andere smaak hebben, en dat dat niet de mjin is.
Ikke ook zit naar dag 29 BB Zweden te kijken.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:35 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik blijf nog wel ff, was meer een poging iets ontopic te melden.![]()
Hej Repelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |