quote:
gewoon doorgaanquote:Op zondag 26 februari 2006 02:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik doel op die hele discussie toen. Daar waren blijkbaar ook mensen die er moeite mee hadden als er veel caps waren terwijl er geen fuck gebeurde in de SC. Dus waarom kunnen er dan niet wat caps in?? Ik snap het allemaal niet meer, zal wel komen omdat ik te jong ben.....
Mag ik jou eens iets vragen Pinball? Ik zit nu even een poosje mee te lezen, en zie dat je geen zak aan HBB vindt, en je vindt dat wij het met zijn " allen " in de SC verkeerd doen, ivm het zwaaien enzo, als je nou niets aan HBB vindt en je zit je te ergeren aan de SC waarom zit je dan niet in een ander SC ? dan heb je er ook geen last van toch?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Inderdaad.
En met jullie 'zwaai-SC' -zoals ik het even oneerbiedig zal noemen- maakt het niet zoveel uit als je een post mist omdat ie onder een plaatje staat, grote kans dat het eenwas. Als je echt aan het discussieren bent zijn 20 plaatjes op 50 posts wel lastig ja. Wederom een kwestie van smaak, maar ik vind het echt vreselijk irritant.
Stel je niet aan.quote:
Gulden middenweg, alleen is die bijna niet te vinden als er zoveel mensen op 1 plek zitten.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik doel op die hele discussie toen. Daar waren blijkbaar ook mensen die er moeite mee hadden als er veel caps waren terwijl er geen fuck gebeurde in de SC. Dus waarom kunnen er dan niet wat caps in?? Ik snap het allemaal niet meer, zal wel komen omdat ik te jong ben.....
Ten tijde van BB5 kon men ook best eens offtopic gaan, als het saai was op de streams. Heb ik vaak genoeg gezegd, maar ook dat het niet oeverloos door moest gaan.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:02 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja begrijp ik. Maar ja, van de andere kant, het is ook een onderdeel van het stukje hechtheid van deze groep. Tenminste dat vind ik.
Dat je elkaar goede dingen wenst en zo. En dat je met elkaar mee leeft....
Misschien is dan Melke haar idee een goeie; een apart welkom/zwaaitopic/persoonlijke talk of zo. Dan hoef je dat niet allemaal te lezen als je snel even wil bijlezen. Want dat begrijp ik wel, dat het dan storend is tussendoor.
Of idd een aparte Off-topic SC.
Prima gezegd Henk. Ik denk er ook zo over.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja, nou en we hebben een reden om te kletsen met elkaar.
En hier is van alles mogelijk.
De rest van Fok interesseert ons niet.
Dit is ons hoekje, het is maar een heel klein hoekje en je moet echt zoeken om het te vinden![]()
Als je ziet wat er in de rest allemaal voor onzin gepost wordt in serieuze topics, ben jij nu echt zielig bezig![]()
![]()
Preciesquote:Op zondag 26 februari 2006 02:07 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Mag ik jou eens iets vragen Pinball? Ik zit nu even een poosje mee te lezen, en zie dat je geen zak aan HBB vindt, en je vindt dat wij het met zijn " allen " in de SV verkeerd doen, ivm met het zwaaien enzo, als je nou niets aan HBB vindt en je zit je te ergeren aan de SC waarom zit je dan niet in een ander SC ? dan heb je er ook geen last van toch?
Volgens mij volgt hij HBB ook niet eens????quote:Op zondag 26 februari 2006 02:07 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Mag ik jou eens iets vragen Pinball? Ik zit nu even een poosje mee te lezen, en zie dat je geen zak aan HBB vindt, en je vindt dat wij het met zijn " allen " in de SV verkeerd doen, ivm met het zwaaien enzo, als je nou niets aan HBB vindt en je zit je te ergeren aan de SC waarom zit je dan niet in een ander SC ? dan heb je er ook geen last van toch?
Hoi Pareltje.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 01:54 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ok, ik wilde het advies van Muerte volgen maar ga toch ook Mijn mening ff geven. De oldbies hangen hier al jaren samen rond, op Fok! that is. Toen kwam er een hele nieuwe lichting Newbies binnen die elkaar hier hebben gevonden. Als al die newbies binnengedruppelt waren ipv gestroomd, hadden de oldbies meer te zeggen gehad, was de sfeer meteen bepaald hoe ze het hier gewend zijn. Nu kwamen er teveel newbies ineens binnen en die gingen de sfeer bepalen door wat ze gewend zijn op andere chats wellicht.
Aangezien er hier bij de oldbies en newbies niet veel mensen meer zijn die het hele Hbb gebeuren volgen, vraag ik me af waar we het over hebben?? We kijken geen streams maar komen de dag doornemen? We kijken geen streams maar geilen op Tann?
Wat is het verschil? Ik kijk wel streams en net als een paar andere users old of new, probeer ik nog af en toe een streamverslag te maken, waar iedereen old and new het af laat weten, dus dit hele gebeuren is of topic, en er zouden hier eigenlijk nog maar een man of 10 mogen posten die Wel kijken??
Mja, heen en weer gezwaai is misschien niet nodig, nee. Maar om bij te lezen kan men toch beter in de SV lezen. Een SC is er juist om te voorkomen dat dat overal gebeurt toch?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ten tijde van BB5 kon men ook best eens offtopic gaan, als het saai was op de streams. Heb ik vaak genoeg gezegd, maar ook dat het niet oeverloos door moest gaan.
Ik wil ook weleens wat en jouw probleem hoeft mijn probleem niet te zijn Pinball en als mensen al beginnen met ik wil, valt er in principe niet veel meer te bepraten, bovendien als er 100+ users zijn die het zo prima vinden, waarom moeten we dan dansen naar de pijpen van een paar "ik wil" figuren?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:02 schreef Pinball het volgende:
[..]
En omdat ik niet tijdens BB6 hetzelfde probleem als nu wil hebben.
Dat kan het ook.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:02 schreef frizti het volgende:
Caps kunnen een ontopic discussie toch van dienst zijn, en 20 op 50 vindt ik nogal overdreven gesteld.
quote:Op zondag 26 februari 2006 02:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]ik heb erg veel problemen, ik kan niet slapen en blijf maar
![]()
![]()
wil je erover praten?
Ze moeten toch rond 9:00 uur aanwezig zijn?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:12 schreef Snaptnix het volgende:
En Viool is straalbezopen en gooit maar weer eens een glas kapot (3e keer). Die zal morgen ochtend lekker fris zijn, tijdens die dienst
Als je a.s. dinsdag avond naar de Kralingse Zoom komt kunnen we even bij kletsen.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Stel je niet aan.
Ik ben hier al pagina's lang normaal aan het discussiëren ondanks de provocaties van sommige uitzonderingen hier.
Gelukkig ziet de meerderheid hier wel verschil tussen rellen en praten.
De streams waren op het einde van BB5 een stuk interessanter dan ze tijdens HBB ooit geweest zijn, maar toen speelde dit ook al. Ik denk niet dat dat tijdens BB6 ineens over is.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:05 schreef Morwen het volgende:
Dat lijkt me sterk eerlijk gezegd, aangezien er dan wel wat gebeurt op de streams![]()
Het is nu bijv. een hoop slap ge-ouwehoer en Ferri gaat zijn tanden poetsen![]()
Overdaad schaadt ja, maar ondertussen zitten hier een aantal cappers die prima met elkaar samenwerken dus dat zal wel los lopen.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat kan het ook.
Ik weet niet of je het weet, maar ik heb in de eerste maanden van BB5 ruim 1000 caps geplaatst, ik liep ongeveer gelijk met scanman.
Maar wij plaatsten er 4/5 per pagina. Later (toen ik allang gestopt was) waren dat er inderdaad wel eens 20. En dat vind ik onleesbaar worden.
het is een schandequote:Op zondag 26 februari 2006 02:13 schreef SuperMOM het volgende:
Ik lees hier al mee vanaf BB1 en altijd alles gelezen en gevolgd en vreselijk gelachen. Wat een deceptie nu eens eindelijk het lef te hebben om te registreren en mee te postenWant helaas het is waar, je kan zomaar afgebrand worden als je het lef heb om buiten je eigen hoekje te gaan (te weten: BB5) Misschien had HBB niet moeten bestaan en zagen we elkaar volgend jaar weer maar helaas is niet anders mensen......
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 02:13 schreef SuperMOM het volgende: Misschien had HBB niet moeten bestaan en zagen we elkaar volgend jaar weer maar helaas is niet anders mensen......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben het wel over BB6 maar wie zegt dat ie komt? Mss duurt dat nog jarenquote:Op zondag 26 februari 2006 02:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
De streams waren op het einde van BB5 een stuk interessanter dan ze tijdens HBB ooit geweest zijn, maar toen speelde dit ook al. Ik denk niet dat dat tijdens BB6 ineens over is.
quote:Op zondag 26 februari 2006 02:11 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik wil ook weleens wat en jouw probleem hoeft mijn probleem niet te zijn Pinball en als mensen al beginnen met ik wil, valt er in principe niet veel meer te bepraten, bovendien als er 100+ users zijn die het zo prima vinden, waarom moeten we dan dansen naar de pijpen van een paar "ik wil" figuren?
Ja vroeger kon je op FOK! op hoog niveau discussieren, dat kan je natuurlijk niet met deze zaagselhoofden, of zouden deze users het gewoon zien als ontspanning in plaats van universitaire eigen geilerei, onder het mom kijk mij nu eens slim zijn en ik vind dat iedereen dat moet weten..
Ja maar ik weet niet of dat mag hierquote:Op zondag 26 februari 2006 02:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]ik heb erg veel problemen, ik kan niet slapen en blijf maar
![]()
![]()
wil je erover praten?
quote:Op zondag 26 februari 2006 02:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja, nou en we hebben een reden om te kletsen met elkaar.
En hier is van alles mogelijk.
De rest van Fok interesseert ons niet.
Dit is ons hoekje, het is maar een heel klein hoekje en je moet echt zoeken om het te vinden![]()
Als je ziet wat er in de rest allemaal voor onzin gepost wordt in serieuze topics, ben jij nu echt zielig bezig![]()
![]()
Nja... persoonlijk vond ik het tijdens BB aan het eind ook behoorlijk saai worden, waarschijnlijk hebben meerderen daar last van gehad. Neemt nog steeds niet weg dat het behoorlijk iriitant kan zijn.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
De streams waren op het einde van BB5 een stuk interessanter dan ze tijdens HBB ooit geweest zijn, maar toen speelde dit ook al. Ik denk niet dat dat tijdens BB6 ineens over is.
[..]
Ik wil ook weleens wat en jouw probleem hoeft mijn probleem niet te zijn Pinball en als mensen al beginnen met ik wil, valt er in principe niet veel meer te bepraten, bovendien als er 100+ users zijn die het zo prima vinden, waarom moeten we dan dansen naar de pijpen van een paar "ik wil" figuren?
Ja vroeger kon je op FOK! op hoog niveau discussieren, dat kan je natuurlijk niet met deze zaagselhoofden, of zouden deze users het gewoon zien als ontspanning in plaats van universitaire eigen geilerei, onder het mom kijk mij nu eens slim zijn en ik vind dat iedereen dat moet weten..
Wat een ego. voorlopig ben ik de berggod en de rest zijn allemaal gehaktballen die in een grote pan met grijze jus drijven. (exclusief de HBB'ers)quote:onder het mom kijk mij nu eens slim zijn
Wel ja, ik heb tijdens BB5 zelfs meerdere malen caps weg gehaald van wege dubbel of overdaad en nu zijn we veel meer op elkaar ingespeeld en natuurlijk als er iets bijzonders gebeurd heb je meerdere caps van dezelfde actie, misschien moeten we daar ook iets over afspreken, dat is toch niet zo ingewikkeld?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:14 schreef frizti het volgende:
[..]
Overdaad schaadt ja, maar ondertussen zitten hier een aantal cappers die prima met elkaar samenwerken dus dat zal wel los lopen.
Ik probeer te voorkomen dat we tijdens BB6 deze hele discussie, en het eeuwige gerel, weer krijgen.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:07 schreef White_Pearl het volgende:
Mag ik jou eens iets vragen Pinball? Ik zit nu even een poosje mee te lezen, en zie dat je geen zak aan HBB vindt, en je vindt dat wij het met zijn " allen " in de SC verkeerd doen, ivm het zwaaien enzo, als je nou niets aan HBB vindt en je zit je te ergeren aan de SC waarom zit je dan niet in een ander SC ? dan heb je er ook geen last van toch?
wij mogen allesquote:Op zondag 26 februari 2006 02:16 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet of dat mag hier![]()
[..]
Da's nou precies wat ik ook niet snap. Fok is groot genoeg toch?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:07 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Mag ik jou eens iets vragen Pinball? Ik zit nu even een poosje mee te lezen, en zie dat je geen zak aan HBB vindt, en je vindt dat wij het met zijn " allen " in de SC verkeerd doen, ivm het zwaaien enzo, als je nou niets aan HBB vindt en je zit je te ergeren aan de SC waarom zit je dan niet in een ander SC ? dan heb je er ook geen last van toch?
Er ontstond in het begin van BB5 al snel de behoefte om 'losjes' over de streams te kunnen praten zonder een SV te hoeven schrijven. Daar is toen aan voldaan, met bijbehorende regels.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mja, heen en weer gezwaai is misschien niet nodig, nee. Maar om bij te lezen kan men toch beter in de SV lezen. Een SC is er juist om te voorkomen dat dat overal gebeurt toch?
lamzak, jij loopt de hele tijd te rellen en je hebt de kans dat mensen dat van je over gaan nemen en het er straks niet gezelliger op gaat worden tijden BB6quote:Op zondag 26 februari 2006 02:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik probeer te voorkomen dat we tijdens BB6 deze hele discussie, en het eeuwige gerel, weer krijgen.
hjadden wetijdens bb5 toch ook niet dus waarom in bb6 wel dan gebeurd meer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 26 februari 2006 02:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik probeer te voorkomen dat we tijdens BB6 deze hele discussie, en het eeuwige gerel, weer krijgen.
Ik ben het met je eens dat 1 keer zwaaien bij binnenkomst en vertrek beter is en dat was m.i. ook zo bij BB5. Het is nu wat uit de klauwen gelopen, maar dat komt voornamelijk omdat er niks gebeurt op de streams.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |