Dat komt vanzelf wel goed, ik denk dat we gewoon allemaal een beetje op onze laatste benen lopen. Nogmaals: 6 Maart is het afgelopen, tot die tijd kunnen we het toch gewoon leuk houden hier? Lijkt me niet zo moeilijk eigenlijkquote:Op zondag 26 februari 2006 01:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Daar leest amper iemand.![]()
En voor de rest heb je gelijk, maar de mods eigenlijk ook, die hebben zoiets van: HBB is niks, laat die SC maar lopen.... Nogmaals: ik zie het als een stukje voorbereidend werk voor BB6.![]()
Deal!quote:Op zondag 26 februari 2006 01:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
True, maar bij iedereen die binnenkomt: 15 zwaaiposts. Idem bij diegene die weggaat. En dat gáat maar door... Dat kan echt anders de volgende BB. Bijv. wel melden dat je weggaat maar dat niet iedereen je uit hoeft te zwaaien, en viceversa. Dedenkt men er dan maar bij.
![]()
Je zal wel moeten!quote:Op zondag 26 februari 2006 01:49 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ok, maar mag ik als ik tijdens BB6 tijd heb wel weer caps plaatsen denk je?![]()
Dan moet dat vanaf het begin duidelijk worden gemaakt.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
True, maar bij iedereen die binnenkomt: 15 zwaaiposts. Idem bij diegene die weggaat. En dat gáat maar door... Dat kan echt anders de volgende BB. Bijv. wel melden dat je weggaat maar dat niet iedereen je uit hoeft te zwaaien, en viceversa. Dedenkt men er dan maar bij.
![]()
Zie m'n andere posts.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat wil je in godsnaam veranderen dan, zodra er genoeg gebeurd s er niks aan de hand en kijkt iedereen de streams! Nu ga ik vaak Nl programma's kijken op die laptop en geen HBB dus! Mag ik hier straks niet meer zeggen dat ik ziek ben en zulk soort dingen? Helemaal niet meer zwaaien? Haal dan gewoon al die emoticons weg! Stuk makkelijker!!
Zullen we dat wel gaan doen er zijn toch ook mensen die zich daar aan ergeren?quote:
Dat is tijdens BB5 al aangekaart. Heb je waarschijnlijk gemist.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:49 schreef Yolande het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom NU, terwijl we nog maar een weekje hebben er allemaal mensen vallen over het zwaaien en het offtopic kletsen, had de ergenis gelijk de eerste week naar buiten gebracht.
quote:
Als zij dat hier niet doen is dat hun keus. Daarbij zijn 'ze' lomp genoeg om er iets van te zeggen en dat hebben 'ze' tot nu toe niet gedaan. Beetje laat dusquote:Op zondag 26 februari 2006 01:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Precies.
Maar het probleem is dus dat er een hoop mensen zijn die dat nu niet hier doen (in deze SC) om wat voor reden dan ook. Die zie je nu overal in Tanja, Gert en Roel topics posten, maar nooit hier.
En de meesten hier vinden dat waarschijnlijk niet erg omdat daar 'lompe' users tussen zitten met harde humor, maar ik hou daar toevallig van.
Ben zelf overal te vinden.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Precies.
Maar het probleem is dus dat er een hoop mensen zijn die dat nu niet hier doen (in deze SC) om wat voor reden dan ook. Die zie je nu overal in Tanja, Gert en Roel topics posten, maar nooit hier.
En de meesten hier vinden dat waarschijnlijk niet erg omdat daar 'lompe' users tussen zitten met harde humor, maar ik hou daar toevallig van.
Nou ja, is al vaker aangekaart natuurlijk, denk omdat het op zijn einde loopt meer en meer mensen zich eraan ergeren en aangezien en weinig topics meer lopen het dan maar hier doen.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:49 schreef Yolande het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom NU, terwijl we nog maar een weekje hebben er allemaal mensen vallen over het zwaaien en het offtopic kletsen, had de ergenis gelijk de eerste week naar buiten gebracht.
Dan hoop ik in ieder geval met je mee!quote:
Lizzy, het onwaarschijnlijke is gebeurt! Ik ben het met je eensquote:Op zondag 26 februari 2006 01:54 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ok, ik wilde het advies van Muerte volgen maar ga toch ook Mijn mening ff geven. De oldbies hangen hier al jaren samen rond, op Fok! that is. Toen kwam er een hele nieuwe lichting Newbies binnen die elkaar hier hebben gevonden. Als al die newbies binnengedruppelt waren ipv gestroomd, hadden de oldbies meer te zeggen gehad, was de sfeer meteen bepaald hoe ze het hier gewend zijn. Nu kwamen er teveel newbies ineens binnen en die gingen de sfeer bepalen door wat ze gewend zijn op andere chats wellicht.
Aangezien er hier bij de oldbies en newbies niet veel mensen meer zijn die het hele Hbb gebeuren volgen, vraag ik me af waar we het over hebben?? We kijken geen streams maar komen de dag doornemen? We kijken geen streams maar geilen op Tann?
Wat is het verschil? Ik kijk wel streams en net als een paar andere users old of new, probeer ik nog af en toe een streamverslag te maken, waar iedereen old and new het af laat weten, dus dit hele gebeuren is of topic, en er zouden hier eigenlijk nog maar een man of 10 mogen posten die Wel kijken??
Aan caps? Nee toch? Ik was er dolblij mee voor de SV, en anderen die bijv. de streams niet konden volgen ook.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zullen we dat wel gaan doen er zijn toch ook mensen die zich daar aan ergeren?
Dan nokken we daar toch ook mee, dan gaat het een beetje op een kerkdienst in schrift te lijken. Bijzonder interessant echt een uitgooier van de weekquote:Op zondag 26 februari 2006 01:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Aan caps? Nee toch? Ik was er dolblij mee voor de SV, en anderen die bijv. de streams niet konden volgen ook.
Inderdaad.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:51 schreef frizti het volgende:
Goed idee en nog een apart topic voor caps only, anders krijgen we de discussie weer dat er teveel caps geplaatst worden.![]()
Misschien wel, ik lees als ik van mijn werk thuis kom de SV en 3 laatste topics door en dan kan ik wel eens een keertje iets missen. Maar dan blijft mijn vraag staan waarom 1 week voor het einde van HBB deze "aanval".quote:Op zondag 26 februari 2006 01:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is tijdens BB5 al aangekaart. Heb je waarschijnlijk gemist.
Zullen we fok dan ook maar helemaal sluiten?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:59 schreef Athalon het volgende:
[..]
Dan nokken we daar toch ook mee, dan gaat het een beetje op een kerkdienst in schrift te lijken. Bijzonder interessant echt een uitgooier van de week![]()
Ja, maar in de SC, zou er toch wel ernstig over gaan nadenken, zo irritant, je kunt door de caps bijna de tekst niet meer zienquote:Op zondag 26 februari 2006 01:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Aan caps? Nee toch? Ik was er dolblij mee voor de SV, en anderen die bijv. de streams niet konden volgen ook.
Die kerkdienst wordt toch buiten het hotel gehouden.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:59 schreef Athalon het volgende:
[..]
Dan nokken we daar toch ook mee, dan gaat het een beetje op een kerkdienst in schrift te lijken. Bijzonder interessant echt een uitgooier van de week![]()
Daar zijn tijdens BB5 al behoorlijke discussies over geweest.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:55 schreef melke het volgende:
[..]
Als zij dat hier niet doen is dat hun keus. Daarbij zijn 'ze' lomp genoeg om er iets van te zeggen en dat hebben 'ze' tot nu toe niet gedaan. Beetje laat dus
Dat kun je rustig doen dan, want alleen gezwets kijkt geen hond na of de topics lopen binnen een paar posten dood, zoals op zoveel forums.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:59 schreef melke het volgende:
[..]
Zullen we fok dan ook maar helemaal sluiten?![]()
![]()
rellen rellen meer nietquote:Op zondag 26 februari 2006 01:59 schreef Yolande het volgende:
[..]
Misschien wel, ik lees als ik van mijn werk thuis kom de SV en 3 laatste topics door en dan kan ik wel eens een keertje iets missen. Maar dan blijft mijn vraag staan waarom 1 week voor het einde van HBB deze "aanval".
Doel je op de Lieske-caps van worm? Als er weer een blond grietje inzit krijgt hij z'n eigen caps-topic.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, maar in de SC, zou er toch wel ernstig over gaan nadenken, zo irritant, je kunt door de caps bijna de tekst niet meer zien![]()
nu heb ik geen zin meer![]()
![]()
Ja begrijp ik. Maar ja, van de andere kant, het is ook een onderdeel van het stukje hechtheid van deze groep. Tenminste dat vind ik.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Caps kunnen een ontopic discussie toch van dienst zijn, en 20 op 50 vindt ik nogal overdreven gesteld.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Inderdaad.
En met jullie 'zwaai-SC' -zoals ik het even oneerbiedig zal noemen- maakt het niet zoveel uit als je een post mist omdat ie onder een plaatje staat, grote kans dat het eenwas. Als je echt aan het discussieren bent zijn 20 plaatjes op 50 posts wel lastig ja. Wederom een kwestie van smaak, maar ik vind het echt vreselijk irritant.
was dat niet in die week dat jij een ban had ?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Daar zijn tijdens BB5 al behoorlijke discussies over geweest.
Was je toen al geregistreerd?
En omdat ik niet tijdens BB6 hetzelfde probleem als nu wil hebben.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:56 schreef SuperMOM het volgende:
Nou ja, is al vaker aangekaart natuurlijk, denk omdat het op zijn einde loopt meer en meer mensen zich eraan ergeren en aangezien en weinig topics meer lopen het dan maar hier doen.
quote:
Ja, nou en we hebben een reden om te kletsen met elkaar.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:43 schreef Pinball het volgende:
[..]
HBB overleef ik wel zonder, maar ik probeer voor BB6 alvast de zaken recht te zetten.
Daarnaast denk ik dat ik HBB óók niet volg juist ómdat ik deze SC niks vind.
Ik denk dat jullie allemaal zullen beamen dat HBB zonder SC ècht niet te pruimen is.
Zullen we een hulpgroep beginnen?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:02 schreef Pinball het volgende:
[..]
En omdat ik niet tijdens BB6 hetzelfde probleem als nu wil hebben.
en wie heeft de discussie gevoerd?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Daar zijn tijdens BB5 al behoorlijke discussies over geweest.
Was je toen al geregistreerd?
Een aanval is het wmb niet hoor, ik haakte ff op het onderwerp in om m'n mening te geven.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:59 schreef Yolande het volgende:
[..]
Misschien wel, ik lees als ik van mijn werk thuis kom de SV en 3 laatste topics door en dan kan ik wel eens een keertje iets missen. Maar dan blijft mijn vraag staan waarom 1 week voor het einde van HBB deze "aanval".
quote:Op zondag 26 februari 2006 02:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Doel je op de Lieske-caps van worm? Als er weer een blond grietje inzit krijgt hij z'n eigen caps-topic.![]()
Jij hebt lef om de kliko in de gaten te houden.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:02 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 leest aandachtig mee en houd Holt in de gaten
ik doel op die hele discussie toen. Daar waren blijkbaar ook mensen die er moeite mee hadden als er veel caps waren terwijl er geen fuck gebeurde in de SC. Dus waarom kunnen er dan niet wat caps in?? Ik snap het allemaal niet meer, zal wel komen omdat ik te jong ben.....quote:Op zondag 26 februari 2006 02:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Doel je op de Lieske-caps van worm? Als er weer een blond grietje inzit krijgt hij z'n eigen caps-topic.![]()
Het is best engquote:Op zondag 26 februari 2006 02:04 schreef frizti het volgende:
[..]
Jij hebt lef om de kliko in de gaten te houden.![]()
Ik reageerde niet op jouw maar op wat Pinball schreef.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Een aanval is het wmb niet hoor, ik haakte ff op het onderwerp in om m'n mening te geven.
Dat lijkt me sterk eerlijk gezegd, aangezien er dan wel wat gebeurt op de streamsquote:Op zondag 26 februari 2006 02:02 schreef Pinball het volgende:
[..]
En omdat ik niet tijdens BB6 hetzelfde probleem als nu wil hebben.
Nee hoor, dat komt omdat er managers zijn en dan gaat alles meestal de fout in.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik doel op die hele discussie toen. Daar waren blijkbaar ook mensen die er moeite mee hadden als er veel caps waren terwijl er geen fuck gebeurde in de SC. Dus waarom kunnen er dan niet wat caps in?? Ik snap het allemaal niet meer, zal wel komen omdat ik te jong ben.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |