abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35500117
quote:
Op zondag 26 februari 2006 02:07 schreef Pinball het volgende:

[..]

Stel je niet aan.
Ik ben hier al pagina's lang normaal aan het discussiëren ondanks de provocaties van sommige uitzonderingen hier.
Gelukkig ziet de meerderheid hier wel verschil tussen rellen en praten.
Als je a.s. dinsdag avond naar de Kralingse Zoom komt kunnen we even bij kletsen.
Jij een rode roos en ik in RET pak
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
  zondag 26 februari 2006 @ 02:14:19 #127
242 Pinball
Electric Monk
pi_35500119
quote:
Op zondag 26 februari 2006 02:05 schreef Morwen het volgende:

Dat lijkt me sterk eerlijk gezegd, aangezien er dan wel wat gebeurt op de streams

Het is nu bijv. een hoop slap ge-ouwehoer en Ferri gaat zijn tanden poetsen
De streams waren op het einde van BB5 een stuk interessanter dan ze tijdens HBB ooit geweest zijn, maar toen speelde dit ook al. Ik denk niet dat dat tijdens BB6 ineens over is.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zondag 26 februari 2006 @ 02:14:31 #128
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_35500122
quote:
Op zondag 26 februari 2006 02:11 schreef Pinball het volgende:

[..]

Dat kan het ook.
Ik weet niet of je het weet, maar ik heb in de eerste maanden van BB5 ruim 1000 caps geplaatst, ik liep ongeveer gelijk met scanman.
Maar wij plaatsten er 4/5 per pagina. Later (toen ik allang gestopt was) waren dat er inderdaad wel eens 20. En dat vind ik onleesbaar worden.
Overdaad schaadt ja, maar ondertussen zitten hier een aantal cappers die prima met elkaar samenwerken dus dat zal wel los lopen.
Liever lid van de kusjesbrigade, dan een elitaire bobo.
Op vrijdag 24 februari 2006 11:37 schreef regenworm het volgende:
Ja, ik kon niks vinden en een it-er is ook maar een mens
pi_35500123
quote:
Op zondag 26 februari 2006 02:13 schreef SuperMOM het volgende:
Ik lees hier al mee vanaf BB1 en altijd alles gelezen en gevolgd en vreselijk gelachen. Wat een deceptie nu eens eindelijk het lef te hebben om te registreren en mee te posten Want helaas het is waar, je kan zomaar afgebrand worden als je het lef heb om buiten je eigen hoekje te gaan (te weten: BB5) Misschien had HBB niet moeten bestaan en zagen we elkaar volgend jaar weer maar helaas is niet anders mensen......

het is een schande
Jolientje
pi_35500129
Hoi aan allen
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_35500132
quote:
Op zondag 26 februari 2006 02:15 schreef Snaptnix het volgende:
Hoi aan allen
hoi lieffie
Jolientje
  zondag 26 februari 2006 @ 02:15:56 #132
84524 Morwen
I got life
pi_35500134
quote:
Op zondag 26 februari 2006 02:13 schreef SuperMOM het volgende: Misschien had HBB niet moeten bestaan en zagen we elkaar volgend jaar weer maar helaas is niet anders mensen......

Het is afzien idd, ik kom hier ook echt met tegenzin
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  zondag 26 februari 2006 @ 02:16:13 #133
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_35500140
quote:
Op zondag 26 februari 2006 02:14 schreef Pinball het volgende:

[..]

De streams waren op het einde van BB5 een stuk interessanter dan ze tijdens HBB ooit geweest zijn, maar toen speelde dit ook al. Ik denk niet dat dat tijdens BB6 ineens over is.
We hebben het wel over BB6 maar wie zegt dat ie komt? Mss duurt dat nog jaren
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_35500141
quote:
Op zondag 26 februari 2006 02:11 schreef Muerte het volgende:

[..]

Ik wil ook weleens wat en jouw probleem hoeft mijn probleem niet te zijn Pinball en als mensen al beginnen met ik wil, valt er in principe niet veel meer te bepraten, bovendien als er 100+ users zijn die het zo prima vinden, waarom moeten we dan dansen naar de pijpen van een paar "ik wil" figuren?
Ja vroeger kon je op FOK! op hoog niveau discussieren, dat kan je natuurlijk niet met deze zaagselhoofden, of zouden deze users het gewoon zien als ontspanning in plaats van universitaire eigen geilerei, onder het mom kijk mij nu eens slim zijn en ik vind dat iedereen dat moet weten..
pi_35500146
quote:
Op zondag 26 februari 2006 02:06 schreef Manu82 het volgende:

[..]

ik heb erg veel problemen, ik kan niet slapen en blijf maar wil je erover praten?
Ja maar ik weet niet of dat mag hier
Onderschriftloos
pi_35500148
quote:
Op zondag 26 februari 2006 02:03 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Ja, nou en we hebben een reden om te kletsen met elkaar.
En hier is van alles mogelijk.
De rest van Fok interesseert ons niet.
Dit is ons hoekje, het is maar een heel klein hoekje en je moet echt zoeken om het te vinden
Als je ziet wat er in de rest allemaal voor onzin gepost wordt in serieuze topics, ben jij nu echt zielig bezig

Ik kom ook nergens anders op Fok, heb maar 1x ergens anders gepost.
Zit gewoon het liefst hier, en in een hele korte tijd is het hier heel gezellig geworden. Tenminste dat vind ik.

Ik erger me veel meer aan figuren die dat zien in de lijst van 'active topics' dat hier nog wat aanwezig is er dan maar een loze opmerking in lazeren. Dat vind ik pas overbodig en ergerlijk. Maar ja, tis niet verboden.

Misschien is de kwestie 'leven en laten leven' ook een optie?
pi_35500152
quote:

[..]

Nja... persoonlijk vond ik het tijdens BB aan het eind ook behoorlijk saai worden, waarschijnlijk hebben meerderen daar last van gehad. Neemt nog steeds niet weg dat het behoorlijk iriitant kan zijn.

Heb voorlopig in ieder geval nog goede hoop dat het allemaal weer wordt rechtgetrokken tijdens BB6
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  zondag 26 februari 2006 @ 02:17:42 #138
136491 White_Pearl
Pleurt eens op
pi_35500156
quote:

[..]

Ik wil ook weleens wat en jouw probleem hoeft mijn probleem niet te zijn Pinball en als mensen al beginnen met ik wil, valt er in principe niet veel meer te bepraten, bovendien als er 100+ users zijn die het zo prima vinden, waarom moeten we dan dansen naar de pijpen van een paar "ik wil" figuren?
Ja vroeger kon je op FOK! op hoog niveau discussieren, dat kan je natuurlijk niet met deze zaagselhoofden, of zouden deze users het gewoon zien als ontspanning in plaats van universitaire eigen geilerei, onder het mom kijk mij nu eens slim zijn en ik vind dat iedereen dat moet weten..
pi_35500166
quote:
onder het mom kijk mij nu eens slim zijn
Wat een ego. voorlopig ben ik de berggod en de rest zijn allemaal gehaktballen die in een grote pan met grijze jus drijven. (exclusief de HBB'ers)
Er loopt een soort voetbalzenuw van het zere been naar het verkeerde keelgat, want telkens als je tegen het eerste aanschopt, schiet er iets in het tweede.
pi_35500169
quote:
Op zondag 26 februari 2006 02:14 schreef frizti het volgende:

[..]

Overdaad schaadt ja, maar ondertussen zitten hier een aantal cappers die prima met elkaar samenwerken dus dat zal wel los lopen.
Wel ja, ik heb tijdens BB5 zelfs meerdere malen caps weg gehaald van wege dubbel of overdaad en nu zijn we veel meer op elkaar ingespeeld en natuurlijk als er iets bijzonders gebeurd heb je meerdere caps van dezelfde actie, misschien moeten we daar ook iets over afspreken, dat is toch niet zo ingewikkeld?
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_35500170
De redactie belt hoeveel hele glazen er nog zijn
  zondag 26 februari 2006 @ 02:19:13 #142
242 Pinball
Electric Monk
pi_35500181
quote:
Op zondag 26 februari 2006 02:07 schreef White_Pearl het volgende:

Mag ik jou eens iets vragen Pinball? Ik zit nu even een poosje mee te lezen, en zie dat je geen zak aan HBB vindt, en je vindt dat wij het met zijn " allen " in de SC verkeerd doen, ivm het zwaaien enzo, als je nou niets aan HBB vindt en je zit je te ergeren aan de SC waarom zit je dan niet in een ander SC ? dan heb je er ook geen last van toch?
Ik probeer te voorkomen dat we tijdens BB6 deze hele discussie, en het eeuwige gerel, weer krijgen.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  † In Memoriam † zondag 26 februari 2006 @ 02:19:41 #143
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35500188
quote:
Op zondag 26 februari 2006 02:16 schreef melke het volgende:

[..]

Ja maar ik weet niet of dat mag hier
wij mogen alles we zijn nog jong en onwetend
Some memories are best forgotten
Room 23
  zondag 26 februari 2006 @ 02:19:59 #144
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_35500191
quote:

[..]

Liever lid van de kusjesbrigade, dan een elitaire bobo.
Op vrijdag 24 februari 2006 11:37 schreef regenworm het volgende:
Ja, ik kon niks vinden en een it-er is ook maar een mens
pi_35500192
quote:
Op zondag 26 februari 2006 02:07 schreef White_Pearl het volgende:

[..]

Mag ik jou eens iets vragen Pinball? Ik zit nu even een poosje mee te lezen, en zie dat je geen zak aan HBB vindt, en je vindt dat wij het met zijn " allen " in de SC verkeerd doen, ivm het zwaaien enzo, als je nou niets aan HBB vindt en je zit je te ergeren aan de SC waarom zit je dan niet in een ander SC ? dan heb je er ook geen last van toch?
Da's nou precies wat ik ook niet snap. Fok is groot genoeg toch?

Whello Pearlie *durf niet meer te zwaaien.... maar hier hadden anders kusjes en een zwaai gestaan
pi_35500196
Kunnen we niet een apart discussie topic maken?
Onderschriftloos
pi_35500199
quote:
Op zondag 26 februari 2006 02:11 schreef Morwen het volgende:

[..]

Mja, heen en weer gezwaai is misschien niet nodig, nee. Maar om bij te lezen kan men toch beter in de SV lezen. Een SC is er juist om te voorkomen dat dat overal gebeurt toch?
Er ontstond in het begin van BB5 al snel de behoefte om 'losjes' over de streams te kunnen praten zonder een SV te hoeven schrijven. Daar is toen aan voldaan, met bijbehorende regels.
Die regels worden nu niet meer toegepast, de mods hebben vaak gewaarschuwd maar er was geen houden meer aan, omdat dit hele HBB geen zak aan is. Dus hebben ze het maar laten gaan.
Het gaat mij (net als Pinball) om BB6, nu nog ingrijpen hier heeft geen zin met nog 9 dagen te gaan.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  † In Memoriam † zondag 26 februari 2006 @ 02:20:42 #148
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35500201
quote:
Op zondag 26 februari 2006 02:19 schreef Pinball het volgende:

[..]

Ik probeer te voorkomen dat we tijdens BB6 deze hele discussie, en het eeuwige gerel, weer krijgen.
lamzak, jij loopt de hele tijd te rellen en je hebt de kans dat mensen dat van je over gaan nemen en het er straks niet gezelliger op gaat worden tijden BB6
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_35500202
quote:
Op zondag 26 februari 2006 02:19 schreef Pinball het volgende:

[..]

hjadden wetijdens bb5 toch ook niet dus waarom in bb6 wel dan gebeurd meer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  zondag 26 februari 2006 @ 02:20:53 #150
84524 Morwen
I got life
pi_35500204
quote:

[..]

Ik ben het met je eens dat 1 keer zwaaien bij binnenkomst en vertrek beter is en dat was m.i. ook zo bij BB5. Het is nu wat uit de klauwen gelopen, maar dat komt voornamelijk omdat er niks gebeurt op de streams.

Ik denk echt dat dat nu zo is omdat het nog maar een week ofzo duurt. Geduld, volgens mij komt het helemaal goed
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')