Ik weet dat jij mod bent geweest en misschien wel terug weer wordt (quote:Op zondag 26 februari 2006 02:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Precies!![]()
Als er goede regels staan en er wordt volhardend op gemod... tuurlijk krijg je dan ook gezeur maar men weet dan wel waar men aan toe is. Streng moeten zijn is niet leuk maar wel nodig. Nu maar hopen dat 'ie er komt en het weer lekker druk wordt.![]()
Als 'ie er komt, komt er ook weer een nieuwe lichting newbies, dus we zullen zien.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:29 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat kon nog wel eens tegenvallen denk ik.
Sjet, we laten ons niet kennen meid!quote:Op zondag 26 februari 2006 02:30 schreef Sjet het volgende:
[..]
Enorme rellert![]()
Had ik al gedag gezwaaid Melke?![]()
Andersom hoeft jouw probleem mijn probleem niet te zijn.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:11 schreef Muerte het volgende:
Ik wil ook weleens wat en jouw probleem hoeft mijn probleem niet te zijn Pinball en als mensen al beginnen met ik wil, valt er in principe niet veel meer te bepraten, bovendien als er 100+ users zijn die het zo prima vinden, waarom moeten we dan dansen naar de pijpen van een paar "ik wil" figuren?
Ja vroeger kon je op FOK! op hoog niveau discussieren, dat kan je natuurlijk niet met deze zaagselhoofden, of zouden deze users het gewoon zien als ontspanning in plaats van universitaire eigen geilerei, onder het mom kijk mij nu eens slim zijn en ik vind dat iedereen dat moet weten..
In Venlo is op zaterdag de Boètegewoeëne Boètezitting, daar komt half limburg naar toe.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:31 schreef melke het volgende:
[..]
Hier noemen we dat opwarming. Officieel loop je vanaf zondag niet voor schut in een apenpak![]()
Waar woon je trouwens?
En dat is een goed ideequote:Op zondag 26 februari 2006 02:25 schreef frizti het volgende:
Even een dienstmedeling: de hotelliers staan op het punt om te gaan slapen.
Ik kom nooit meer van die newbie status af anders. Mijn nummer blijft altijd te hoogquote:Op zondag 26 februari 2006 02:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Als 'ie er komt, komt er ook weer een nieuwe lichting newbies, dus we zullen zien.![]()
Dat komt omdat jij er nu bent he Pinniequote:Op zondag 26 februari 2006 02:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Andersom hoeft jouw probleem mijn probleem niet te zijn.
En ja, ik beweer dat de SC (want dat was het toen ook al) in het begin van BB5 een hoger niveau had dan nu. En dat klinkt misschien kut, maar dat maakt het niet minder waar.
Lees er maar een paar door, dan zie je het verschil.
[knip]
Nee, maar misschien is het je opgevallen dat ik met 10 man tegelijk aan het praten ben.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:23 schreef melke het volgende:
Lizzy.. ze negeren je en onze gedeelde mening...
En toch snap ik het gezeik niet zo hoor.... sorry.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:22 schreef Arliator het volgende:
Ik denk niet dat iedereen het eens wordt.
De een wil minder caps, de ander vindt het wel meevallen, de een vind een zwaai gezellig, de ander vindt het irritant, enz, enz.
Ik denk dat de enige oplossing is dat tijdens een volgende BB de mods nadrukkelijk aanwezig zijn, en dat ze gaan modden volgens de regels (ik zal ze de volgende keer wel lezen)
Dan nog zullen er de nodige discussies ontstaan, maar als er rechtlijnig wordt gemod, dan heb je uiteindelijk het minste gezeur. Gezeur houdt je altijd. En natuurlijk zal er een keer een onterechte beslissing worden genomen, maar ja, modjes zijn af en toe net mensen.![]()
Beekerquote:
Ik blijf nog wel ff, was meer een poging iets ontopic te melden.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En dat is een goed idee![]()
Goed voorbeeld doet volgen toch ?
En waar wil jij dan heen zonder een kwijltje van mijquote:Op zondag 26 februari 2006 02:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En dat is een goed idee![]()
Goed voorbeeld doet volgen toch ?
Ik denk dat het wel mee zal vallen.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:29 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat kon nog wel eens tegenvallen denk ik.
Ja, daar ben ik ook al eens geweest! Super gezellig!quote:Op zondag 26 februari 2006 02:33 schreef frizti het volgende:
[..]
In Venlo is op zaterdag de Boètegewoeëne Boètezitting, daar komt half limburg naar toe.
Hallo Sjetquote:Op zondag 26 februari 2006 02:19 schreef Sjet het volgende:
[..]
Da's nou precies wat ik ook niet snap. Fok is groot genoeg toch?
Whello Pearlie *durf niet meer te zwaaien.... maar hier hadden anders kusjes en een zwaai gestaan![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 02:35 schreef Sjet het volgende:
[..]
En toch snap ik het gezeik niet zo hoor.... sorry.
Waar gaat het hier nou helemaal over? Over Big Brother......... en nu over een hotel wat zogenaamd gerunt wordt door bn'ers........
En daar moet dat strak in gemod worden?![]()
Ik lach me werkelijk helemaal slap![]()
Ik kan me voorstellen dat als je b.v. in het DIG-gedeelte continu loopt te zwaaien en chatten dat daar strak gemod moet worden. Maar in dit deel?
Over dit soort dingen?![]()
Hier moet je gewoon bewaken dat er geen akelige dingen worden gezegd, gescholden etc.
Verder? Lekker belangrijk.
Lees mijn laatste post is naar jou toe terugquote:Op zondag 26 februari 2006 02:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
En ja, ik beweer dat de SC (want dat was het toen ook al) in het begin van BB5 een hoger niveau had dan nu. En dat klinkt misschien kut, maar dat maakt het niet minder waar.
En dat kan je weer lekker provocerend eigen geilerij noemen, en 'ik vind dat iedereen dat moet weten', maar dat is niet echt opbouwend. Ik snap wèl dat 'jullie' een andere smaak hebben, en dat dat niet de mjin is.
ik moet inderdaad toegeven dat jou posts en die van je medebroeders altijd van een topniveau zijn!!quote:Op zondag 26 februari 2006 02:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
En dat kan je weer lekker provocerend eigen geilerij noemen, en 'ik vind dat iedereen dat moet weten', maar dat is niet echt opbouwend. Ik snap wèl dat 'jullie' een andere smaak hebben, en dat dat niet de mjin is.
Ikke ook zit naar dag 29 BB Zweden te kijken.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:35 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik blijf nog wel ff, was meer een poging iets ontopic te melden.![]()
Hej Repelquote:
Niet alle, als ik dat zou willen zou ik Breuls vragen om 'm eruit te slopen.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik weet dat jij mod bent geweest en misschien wel terug weer wordt (), maar zou jij echt alle zwaai-posten verwijderen? Uit de SC, bedoel ik? Lijkt mij onbegonnen werk? Of misschien zelfs wel een ban aanvragen als iemand daarin volhardt?
Die kunnen dan in samenwerking met de mods meteen keurig opgevoed worden, mits iedereen zich een beetje schikt en de mods prominet aanwezig zijn, zie ik geen enkele belemmering voor een goede beleving van BB6 voor iedereeen zowel de oude garde alswel de nieuwe generatie die BB leuk vindt.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Als 'ie er komt, komt er ook weer een nieuwe lichting newbies, dus we zullen zien.![]()
Joh! Echt waar?!quote:Op zondag 26 februari 2006 02:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, maar misschien is het je opgevallen dat ik met 10 man tegelijk aan het praten ben.
En ik probeer wèl alles te lezen, dus dat duurt even.
Nee, ik ga me niet bezondigen aan vastelaovend (aa verleden).quote:Op zondag 26 februari 2006 02:36 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook al eens geweest! Super gezellig!Ben je dit jaar ook geweest?
Heel Limburg is dat concept trouwens aan het kopieren. Hier in Maastricht is er nu op zaterdag ook zoiets. Maar de BBBB blijft toch de nummer 1 he![]()
Als jij je 'discussie' op deze manier wilt voeren doe het maar zonder mij.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:20 schreef Manu82 het volgende:
lamzak, jij loopt de hele tijd te rellen en je hebt de kans dat mensen dat van je over gaan nemen en het er straks niet gezelliger op gaat worden tijden BB6
quote:Op zondag 26 februari 2006 02:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Tagje voor jou in augustus: [newbie-begeleider]quote:Op zondag 26 februari 2006 02:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik kom nooit meer van die newbie status af anders. Mijn nummer blijft altijd te hoog![]()
kom jij mee aan???quote:Op zondag 26 februari 2006 02:38 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als jij je 'discussie' op deze manier wilt voeren doe het maar zonder mij.
Blijkbaar weet jij nog niet wanneer je voor de lol kan schelden en wanneer niet.
(dadelijk mogen die ook niet meerquote:Op zondag 26 februari 2006 02:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
En waar wil jij dan heen zonder een kwijltje van mij![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker sjunkelen Henk.quote:Op zondag 26 februari 2006 02:38 schreef henk.jansen het volgende:
Ik lees even niet terug, voordat mijn uitnodiging op Kralingse Zoom is aan genomen
Ben echt lief
Nu weer verder kijken naar WDR
Het is vrij apart te noemen dat Melke en ik het eens zijnquote:Op zondag 26 februari 2006 02:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, maar misschien is het je opgevallen dat ik met 10 man tegelijk aan het praten ben.
En ik probeer wèl alles te lezen, dus dat duurt even.
Duitse schlager?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:38 schreef henk.jansen het volgende:
Ik lees even niet terug, voordat mijn uitnodiging op Kralingse Zoom is aan genomen
Ben echt lief
Nu weer verder kijken naar WDR
Dat bedoel ik met ander soort humor. Dit vind ik dan weer niet om te lachen?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:14 schreef henk.jansen het volgende:
Als je a.s. dinsdag avond naar de Kralingse Zoom komt kunnen we even bij kletsen.
Jij een rode roos en ik in RET pak![]()
![]()
![]()
Pinball heeft denk ik geen vriendin en rukt zich graag af op sommige RE:'squote:Op zondag 26 februari 2006 02:38 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
OMG Hoe geil kun je zijn op jezelf????
![]()
en verder reageer ik niet meer op juo, uitlokker![]()
Cool! Jij zit vol goede ideeen!quote:Op zondag 26 februari 2006 02:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tagje voor jou in augustus: [newbie-begeleider]
![]()
Ja carnaval zonder alcohol is een soort van vissen zonder haak he.. Ook vroeger nooit naar toe geweest? Wat zeggen de Venlonaren ervan? Is het niet een beetje uit de spuigaten aan het lopen qua grote?quote:Op zondag 26 februari 2006 02:37 schreef frizti het volgende:
[..]
Nee, ik ga me niet bezondigen aan vastelaovend (aa verleden).
Maar heb wel op de tv gekeken.
quote:Op zondag 26 februari 2006 02:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Pinball heef denk ik geen vriendin en rukt zich graag af op sommige RE:'s
Mooie benamingquote:Op zondag 26 februari 2006 02:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tagje voor jou in augustus: [newbie-begeleider]
![]()
Ja, snap ik, maar hoe zou je dat als mod voor elkaar moeten krijgen behalve op je knietjes smekenquote:Op zondag 26 februari 2006 02:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niet alle, als ik dat zou willen zou ik Breuls vragen om 'm eruit te slopen.![]()
Maar die grens kun je niet trekken, en geen regel instellen van maximaal tienper pagina.
Geen overkill, dat is het eigenlijk.
hij stond vannacht vanmorgen toch achter jouquote:Op zondag 26 februari 2006 02:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Spreekt de kennerquote:Op zondag 26 februari 2006 02:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |