Wat doet die achterbank in de skuur?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:23 schreef r8ality het volgende:
Who is your instuur-overhang daddy?.
[afbeelding]
Ik ookquote:Op zondag 26 februari 2006 04:23 schreef FlowDesign het volgende:
Ja het was gezellig op stratumsend
Ik heb me wel vermaakt.
Ja op groot formaat is het helaas nog erger.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:36 schreef r8ality het volgende:
Geweldig hoe die omgeving stilstaat en je auto beweegt..
waar is je tegenstander?quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:16 schreef daNpy het volgende:
We deden de sprint 1 voor 1.
Ik geloof niet dat je nu ook maar een beetje in de buurt komt van ArTiC's puntquote:Op zondag 26 februari 2006 14:20 schreef daNpy het volgende:
Mensen die straatracen nemen we niet serieus
En gezien er ook mensen mee konden doen die absoluut geen sprint- of circuit ervaring hadden hebben we alle onderdelen één voor een gedaan. Zou lekker zijn als je een ongeluk krijgt door zo'n straatracertje dat het wel even 'voordoet'![]()
mwah, daar ben ik ondertussen wel aan gewend hierquote:Op zondag 26 februari 2006 14:28 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je nu ook maar een beetje in de buurt komt van ArTiC's punt.
Nope... Je hebt gewoon geen gevoel voor goeie filmsquote:Op maandag 27 februari 2006 11:01 schreef Ingridh007 het volgende:
Mn collega gaat hier helemaal uit haar dak over de film Amelie.
Zijn er nu ook mensen zoals ik die de film echt helemaal niets vonden.
Mijn omgeving vindt em namelijk ook prachtig.
Geen idee, kheb die film nog niet gezienquote:Op maandag 27 februari 2006 11:13 schreef Ingridh007 het volgende:
Hij vond Munich fantastisch en ik niet, wie zit er nu fout
Leuke van Films is dat er al redelijk vroeg bekend is wat er allemaal uit gaat komen. Al helemaal bij de Blockbusters.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:33 schreef amaranta het volgende:
Het jaar is nog jong blieb
Dan nog kan het zijn dat een film reuze meevalt, of juist reuze tegenvalt....(bv kingkong)quote:Op maandag 27 februari 2006 12:37 schreef blieblie het volgende:
[..]
Leuke van Films is dat er al redelijk vroeg bekend is wat er allemaal uit gaat komen. Al helemaal bij de Blockbusters.
Was het een duur anex bijzonder horloge?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:29 schreef _DeBje_ het volgende:
Horloge kwijt geraakt met carnaval gister![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 14:35 schreef gazylady het volgende:
[..]
Was het een duur anex bijzonder horloge?![]()
De sluiting gaat vaker los, maar hij blijft dan wel hangen. Maar met die drukte heeft ie het denk ik toch niet geredquote:Op maandag 27 februari 2006 14:48 schreef Ingridh007 het volgende:Die is mooooooooooooi!!!
Denk je dat ie is losgegaan of dat iemand em zeg maar los heeft gedaan...
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:04 schreef daNpy het volgende:
Ik heb vakantie
Ik kom vanavond naar huis. Mis je me ofzo
Of heb je weer iets nodig?
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:08 schreef blieblie het volgende:
broeder zuster liefde op fok.
EY! OOIT GEHOORD VAN DEN TELEFOON?.
Wel vreemd hoor, de kelder blijft vol...quote:Op maandag 27 februari 2006 15:13 schreef daNpy het volgende:
Ben je aan de lijn?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:17 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Wel vreemd hoor, de kelder blijft vol...
Er is nog chips, zelfs na 1,5 week...
Alle koekjes liggen er nog, er is nog keiveel drinken.
Wat een verschil![]()
Gut, en met okketok?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:21 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wanouw....
Hoest trouwens met ons Debby?
Nee aan het werk, ik heb geen tijd om alles te plunderen hier...quote:
Bel 0900-Joost voor al uw vreetpartijen.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:31 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Nee aan het werk, ik heb geen tijd om alles te plunderen hier...
Mooi! Jaah wel okee.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:46 schreef blieblie het volgende:
[..]
Mooi! Jaah wel okee.
Heb vorige week te horen gekregen dat alles wat ik afgelopen half jaar gedaan heb in den prullenbak verdwijnt als ik klaar ben. Maar ach... boeiend.
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:00 schreef Classique het volgende:
Is het centrum morgen open? (Piazza)
Kun je vast wennen...dat gaat met zoveel projecten zoquote:
idd...viel me echt een partij tegenquote:Op maandag 27 februari 2006 22:02 schreef blieblie het volgende:
Wat is dat Kannibalenthingy programma enorm duf.
Juist ja, die werkt niet meerquote:Op maandag 27 februari 2006 23:23 schreef daNpy het volgende:
Al gedaan... naar @ppc-phones realiseer ik me nu.
Moet morgen eerst mn PC weer aansluiten voor ik ze opnieuw kan mailen
Ik ookquote:Op maandag 27 februari 2006 14:29 schreef _DeBje_ het volgende:
Horloge kwijt geraakt met carnaval gister![]()
TV kopuh?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:50 schreef blieblie het volgende:
Wat een idioten in Amerika.
Gekke godsdienstige maniakken die tegen homo's zijn en daarvoor op begrafenissen van gesneuvelde militairen de boel komen vergallen met antihomo protesten.
MET Analoge klok!quote:
Nee oeuf, dat meubel hebben we er niet bij.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:51 schreef blieblie het volgende:
[..]
MET Analoge klok!
Heb je dat plaatje zelf gesoept?.
Op die voet lijkt het net een beetje een B&Oquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee oeuf, dat meubel hebben we er niet bij.Plaatje komt n.b. van de Philips site zelf af, had beter zelf een foto kunnen nemen.
Prototype? Ik heb geen idee, deze TV is van 2001 ofzo.
Ok, ja maar deze Philips heeft dus een vlakke beeldbuis en die B&O niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:03 schreef blieblie het volgende:
[..]
Op die voet lijkt het net een beetje een B&O.
Vandaar prototype
Dees:
[afbeelding]
Die B&O is ouderquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ok, ja maar deze Philips heeft dus een vlakke beeldbuis en die B&O niet.
Uit welk jaar is die B&O?
Okke kun je die link uit jouw reply even verwijderen? Danku![]()
Erg mooie tv's, hebben je ouders zo'n meedraaiende?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Die B&O is ouder.
Mijn ouders hebben er eentje en die is uit 95 ofzo.
Met een videorecorder erin.
Jup. Maar we hebben als kids de remote en de vcr al geslooptquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:37 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Erg mooie tv's, hebben je ouders zo'n meedraaiende?
Je moet gemiddeld tegen de 100km/h aanzitten. Dat wil dus zeggen dat je ook HARDER moet kunnen, anders haal je dat gemiddelde niet. Aangezien 120-130 niet genoeg is voor dat gemiddelde moet ik helaas afhakenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:50 schreef blieblie het volgende:
Cannonball Run Europe September 2006
Iets voor jullie? R8al, Flow & daNpy? Kunnen jullie ook een keer winnen.
Wel met een HD reso mag ik hopen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:41 schreef FlowDesign het volgende:
Zijn wel mooi idd
Maar mn pa vroeg of ik deze Matchline voor minstens 400 kon verkopen want volgens mij wil hij zo'n plasma ambilight kopen.
Ze zijn iig allemaal "HD ready", ik heb me daar verder nog niet zo in verdiept.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:56 schreef febster het volgende:
[..]
Wel met een HD reso mag ik hopen?
Hmm oke... Bij de MM zag ik wat plasma schermen staan die qua contrast ratio etc wel ver boven de LCD's uitstegen, maar dan wel met reso's á la 800x600 enzoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ze zijn iig allemaal "HD ready", ik heb me daar verder nog niet zo in verdiept.
wrongquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ze zijn iig allemaal "HD ready", ik heb me daar verder nog niet zo in verdiept.
wrong again.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:15 schreef FlowDesign het volgende:
Tot zo'n 42" kost plasma tegenwoordig ongeveer evenveel als LCD en Plasma is gewoon veel mooier.
Bovendien is de levensduur van een plasmascherm ook nog ees veel langer dan LCD omdat die backlights in LCDschermen meestal als eerste sneuvelen.
Ok, ja ik zei al ik heb me er (nog) niet echt in verdiept.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wrong
[..]
wrong again.
Niet alle plasma's voldoen aan de HD ready richtlijnen (vaak worden ze wel als HD ready verkocht).
Levensduur van een plasma en LCD liggen tegenwoordig vrijwel gelijk...net zoals het gezegde dat het beeld van een plasma na verloop van tijd vervaagd..allemaal achterhaald.
Mijn richtlijnen:
tot 32" : LCD betere prijs/kwaliteit
32/37": LCD & plasma gelijk
groter dan 37" : voor een plasma gaan (wel een echte HD (ready)).
Ik ben er ook al maanden met bezig en eruit..ik kies voor een 32" LCD van Samsung (LE32M61B)
* 1366x768 resolutie
* 5000:1 contrast ratio
* 178 graden kijkhoek
* D-sub ingang
* volgens heel veel reviews gewoon goed beeld (analoog, digitaal, sateliet)
* dieper zwart dan veel andere LCD's
* 60.000 branduren
meer info over deze serie LCD's: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1062876
geloof me... koop geen plasma... lang niet zon goeie beeldkwaliteitquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ok, ja ik zei al ik heb me er (nog) niet echt in verdiept.
Maar volgens mij zijn alle Philips Ambilight Plasmaschermen wél HD(ready).
Ik had het nml. specifiek over die Ambilights.
Maar het lijkt me dus wel dat een plasmascherm over het algemeen een langere levensduur heeft omdat lang niet alle LCDschermen backlights hebben die net zo lang mee gaan.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:59 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
geloof me... koop geen plasma... lang niet zon goeie beeldkwaliteit
het hele probleem bij grote TV's is dat je je signaal moet verbeteren.. als je een TV groter hebt dan 32'' dan krijg je automatisch gewoon klote beeld omdat de TV uitzendingen te lage kwaliteit zijn..... aangezien je nu die aanbieding van UPC hebt met digital TV voor 2 euro meer, moet je dat nemen..quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:02 schreef blieblie het volgende:
[..]...
Die discussie is hier eerder geweest, en daaruit bleek dat dat niet waar is.
Ja okee, als je een plasma van 50inch koopt en je gaat er 2 meter vanaf zitten is het beeld tikkeltje matig. Maar dat ligt niet aan dat plasma. Dat ligt aan de idioot die er te dicht bovenop zit (en het signaal wat binnenkomt, en die problemen heb je ook bij LCD).
Of kan je met een fatsoenlijke onderbouwing uitleggen waarom Plasma lang niet zo goeie beeldkwaliteit heeft?
- Stroomverbruik is bull (komt door de grote maten en dat probleem krijg je ook bij grote maten LCD).
- Inbranden is bull (of kijk je elke dag 12 uur testbeeld?).
- Kleuren die minder worden naar verloop van tijd. Klopt, maar dat zal je amper merken en dat is ook niet zo ff in een jaartje gebeurd.
- Geen HD tv. Is afhankelijk van de Plasma die je aanschaft, de 1 heeft het wel de ander niet. Psies hetzelfde als bij LCD dus.
enz enz enz.
Ik kan me prima vinden in het lijstje van ArTiC. Bij welke maten welke technologie.
En beide technologieen hebben hun voordelen en nadelen. Het verhaal van "je moet LCD nemen want Plasma is kut" slaat nergens op.
i know.... maar ruimtegebrek....quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:24 schreef blieblie het volgende:
Overigens "hoor" (je moet immers niets en mag alles) je voor optimaal kijk "genot" per inch een 10cm verder van het scherm te zitten. Dwz. jij zit nu een 70cm te dicht op je LCD.
Daar doe ik dus niet aan hequote:Op woensdag 1 maart 2006 15:58 schreef Partygurl het volgende:
jammer carnaval is voorbij
Gelukkig bestaat haringhappen nog
Wat hier na ruist in mijn hoofd is het liedje met de intellectuele tekst: Bier en tieten...quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:02 schreef amaranta het volgende:
Alouette lieve alouette...
maar zo gaat dat liedje heel nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:04 schreef febster het volgende:
[..]
Wat hier na ruist in mijn hoofd is het liedje met de intellectuele tekst: Bier en tieten...
Nee snap ik, zal ook wel geen carnavalsliedje zijn wel?quote:
What the fuck!quote:
Jawat feat. Rico & Sticks - Zwarte Koffie komt regelmatig voorbij op the boxquote:
Moet je ff op internet kijken: http://www.opgezwolle.nl/quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:48 schreef Ingridh007 het volgende:
Wie of wat is Opgezwolle?
Hoor er iedereen over, maja, wat t nou is
de doelgroep klikt toch meteen op 'download'quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:55 schreef Ingridh007 het volgende:
Heb ik gedaan, maar hoe lang is die biografie!
Het is een webtekst hoor, maak em leesbaar!
Gebruik tussenkopjes en een stuk minder woorden!
Nu haakt de lezer af.
Mn studie speelt op
Downloadt?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:59 schreef Ingridh007 het volgende:
Je wil toch weten wat je downloadt
Ik word hier te oud voor
Ik heb geen geld voor dure LCD of plasma tv'squote:Op woensdag 1 maart 2006 18:44 schreef ArTiC het volgende:
Ik zit straks ook 3,5m van de TV
32" is voor mij voldoende
Betaal liever een bedrag A voor een goede 32" dan voor een brakke 37" ofzo.
Welke samsung heb jij dan Erwin?
Bouncende tietenquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:03 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik ga sporten, tegen t opzwellen zeg maar.
nopequote:Op donderdag 2 maart 2006 08:42 schreef Mex_ het volgende:
BB, was het nog gelukt?
Wow, sickquote:Een twaalfjarig meisje uit het Duitse Hamburg is gisterochtend bevallen van een zoontje. Het meisje wist niet dat ze zwanger was, en heeft de vader van het kind nooit gekend. De Duitse politie stelt een onderzoek in.
De kersverse moeder klaagde dinsdagnacht over hevige buikpijn. Rond 02.00 uur 's nachts werd ze met een ambulance naar een kinderziekenhuis gebracht, waar doktoren vaststelden dat ze ieder moment kon bevallen.
Aangezien kinderziekenhuizen doorgaans geen verloskamers hebben, en het betreffende ziekenhuis geen uitzondering vormde, werd het meisje met grote spoed naar een kraamkliniek gebracht. Gisteren om 04.02 uur zag het jongentje het levenslicht. Het knulletje woog bij zijn geboorte 2.830 gram. Moeder en zoon maken het naar verluidt, goed.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:23 schreef amaranta het volgende:
Ben vanmiddag naar een crematie geweest. Ouddirecteur van de basisschool waar ik op heb gezeten.
Zijn kleinkinderen waren dr ook en op gegeven moment, het was heel erg stil in de zaal roept een kleinkind (denk een jaar of drie) kei hard "opa is dood" 'hij zit in de kist" "hij kan er niks aan doen"
Dat klonk echt heel zielig.
WIJN EN PIEMELS lalalalalaaaaaquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:04 schreef febster het volgende:
[..]
Wat hier na ruist in mijn hoofd is het liedje met de intellectuele tekst: Bier en tieten...
Aah nee hou op... in Maastricht is dat nog 10x zo erg, daar hoor je alleen maar van dat soort liedjes, maar dan in het plat dialect... Iets met Frietten bv, en ik kan me nog een liedje herinneren over een broodje frikandelquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:25 schreef gazylady het volgende:
..had een vliegje op z'n neus.... haha
Die heb ik gelukkig maar 1 keer voorbij horen komenquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:25 schreef gazylady het volgende:
..had een vliegje op z'n neus.... haha
ik ook, 1x per uurquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die heb ik gelukkig maar 1 keer voorbij horen komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |