Wat doet die achterbank in de skuur?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:23 schreef r8ality het volgende:
Who is your instuur-overhang daddy?.
[afbeelding]
Ik ookquote:Op zondag 26 februari 2006 04:23 schreef FlowDesign het volgende:
Ja het was gezellig op stratumsend
Ik heb me wel vermaakt.
Ja op groot formaat is het helaas nog erger.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:36 schreef r8ality het volgende:
Geweldig hoe die omgeving stilstaat en je auto beweegt..
waar is je tegenstander?quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:16 schreef daNpy het volgende:
We deden de sprint 1 voor 1.
Ik geloof niet dat je nu ook maar een beetje in de buurt komt van ArTiC's puntquote:Op zondag 26 februari 2006 14:20 schreef daNpy het volgende:
Mensen die straatracen nemen we niet serieus
En gezien er ook mensen mee konden doen die absoluut geen sprint- of circuit ervaring hadden hebben we alle onderdelen één voor een gedaan. Zou lekker zijn als je een ongeluk krijgt door zo'n straatracertje dat het wel even 'voordoet'![]()
mwah, daar ben ik ondertussen wel aan gewend hierquote:Op zondag 26 februari 2006 14:28 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je nu ook maar een beetje in de buurt komt van ArTiC's punt.
Nope... Je hebt gewoon geen gevoel voor goeie filmsquote:Op maandag 27 februari 2006 11:01 schreef Ingridh007 het volgende:
Mn collega gaat hier helemaal uit haar dak over de film Amelie.
Zijn er nu ook mensen zoals ik die de film echt helemaal niets vonden.
Mijn omgeving vindt em namelijk ook prachtig.
Geen idee, kheb die film nog niet gezienquote:Op maandag 27 februari 2006 11:13 schreef Ingridh007 het volgende:
Hij vond Munich fantastisch en ik niet, wie zit er nu fout
Leuke van Films is dat er al redelijk vroeg bekend is wat er allemaal uit gaat komen. Al helemaal bij de Blockbusters.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:33 schreef amaranta het volgende:
Het jaar is nog jong blieb
Dan nog kan het zijn dat een film reuze meevalt, of juist reuze tegenvalt....(bv kingkong)quote:Op maandag 27 februari 2006 12:37 schreef blieblie het volgende:
[..]
Leuke van Films is dat er al redelijk vroeg bekend is wat er allemaal uit gaat komen. Al helemaal bij de Blockbusters.
Was het een duur anex bijzonder horloge?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:29 schreef _DeBje_ het volgende:
Horloge kwijt geraakt met carnaval gister![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 14:35 schreef gazylady het volgende:
[..]
Was het een duur anex bijzonder horloge?![]()
De sluiting gaat vaker los, maar hij blijft dan wel hangen. Maar met die drukte heeft ie het denk ik toch niet geredquote:Op maandag 27 februari 2006 14:48 schreef Ingridh007 het volgende:Die is mooooooooooooi!!!
Denk je dat ie is losgegaan of dat iemand em zeg maar los heeft gedaan...
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:04 schreef daNpy het volgende:
Ik heb vakantie
Ik kom vanavond naar huis. Mis je me ofzo
Of heb je weer iets nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |