nopequote:Op donderdag 2 maart 2006 08:42 schreef Mex_ het volgende:
BB, was het nog gelukt?
Wow, sickquote:Een twaalfjarig meisje uit het Duitse Hamburg is gisterochtend bevallen van een zoontje. Het meisje wist niet dat ze zwanger was, en heeft de vader van het kind nooit gekend. De Duitse politie stelt een onderzoek in.
De kersverse moeder klaagde dinsdagnacht over hevige buikpijn. Rond 02.00 uur 's nachts werd ze met een ambulance naar een kinderziekenhuis gebracht, waar doktoren vaststelden dat ze ieder moment kon bevallen.
Aangezien kinderziekenhuizen doorgaans geen verloskamers hebben, en het betreffende ziekenhuis geen uitzondering vormde, werd het meisje met grote spoed naar een kraamkliniek gebracht. Gisteren om 04.02 uur zag het jongentje het levenslicht. Het knulletje woog bij zijn geboorte 2.830 gram. Moeder en zoon maken het naar verluidt, goed.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:23 schreef amaranta het volgende:
Ben vanmiddag naar een crematie geweest. Ouddirecteur van de basisschool waar ik op heb gezeten.
Zijn kleinkinderen waren dr ook en op gegeven moment, het was heel erg stil in de zaal roept een kleinkind (denk een jaar of drie) kei hard "opa is dood" 'hij zit in de kist" "hij kan er niks aan doen"
Dat klonk echt heel zielig.
WIJN EN PIEMELS lalalalalaaaaaquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:04 schreef febster het volgende:
[..]
Wat hier na ruist in mijn hoofd is het liedje met de intellectuele tekst: Bier en tieten...
Aah nee hou op... in Maastricht is dat nog 10x zo erg, daar hoor je alleen maar van dat soort liedjes, maar dan in het plat dialect... Iets met Frietten bv, en ik kan me nog een liedje herinneren over een broodje frikandelquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:25 schreef gazylady het volgende:
..had een vliegje op z'n neus.... haha
Die heb ik gelukkig maar 1 keer voorbij horen komenquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:25 schreef gazylady het volgende:
..had een vliegje op z'n neus.... haha
ik ook, 1x per uurquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die heb ik gelukkig maar 1 keer voorbij horen komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |