quote:Op maandag 27 februari 2006 15:08 schreef blieblie het volgende:
broeder zuster liefde op fok.
EY! OOIT GEHOORD VAN DEN TELEFOON?.
Wel vreemd hoor, de kelder blijft vol...quote:Op maandag 27 februari 2006 15:13 schreef daNpy het volgende:
Ben je aan de lijn?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:17 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Wel vreemd hoor, de kelder blijft vol...
Er is nog chips, zelfs na 1,5 week...
Alle koekjes liggen er nog, er is nog keiveel drinken.
Wat een verschil![]()
Gut, en met okketok?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:21 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wanouw....
Hoest trouwens met ons Debby?
Nee aan het werk, ik heb geen tijd om alles te plunderen hier...quote:
Bel 0900-Joost voor al uw vreetpartijen.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:31 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Nee aan het werk, ik heb geen tijd om alles te plunderen hier...
Mooi! Jaah wel okee.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:46 schreef blieblie het volgende:
[..]
Mooi! Jaah wel okee.
Heb vorige week te horen gekregen dat alles wat ik afgelopen half jaar gedaan heb in den prullenbak verdwijnt als ik klaar ben. Maar ach... boeiend.
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:00 schreef Classique het volgende:
Is het centrum morgen open? (Piazza)
Kun je vast wennen...dat gaat met zoveel projecten zoquote:
idd...viel me echt een partij tegenquote:Op maandag 27 februari 2006 22:02 schreef blieblie het volgende:
Wat is dat Kannibalenthingy programma enorm duf.
Juist ja, die werkt niet meerquote:Op maandag 27 februari 2006 23:23 schreef daNpy het volgende:
Al gedaan... naar @ppc-phones realiseer ik me nu.
Moet morgen eerst mn PC weer aansluiten voor ik ze opnieuw kan mailen
Ik ookquote:Op maandag 27 februari 2006 14:29 schreef _DeBje_ het volgende:
Horloge kwijt geraakt met carnaval gister![]()
TV kopuh?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:50 schreef blieblie het volgende:
Wat een idioten in Amerika.
Gekke godsdienstige maniakken die tegen homo's zijn en daarvoor op begrafenissen van gesneuvelde militairen de boel komen vergallen met antihomo protesten.
MET Analoge klok!quote:
Nee oeuf, dat meubel hebben we er niet bij.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:51 schreef blieblie het volgende:
[..]
MET Analoge klok!
Heb je dat plaatje zelf gesoept?.
Op die voet lijkt het net een beetje een B&Oquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee oeuf, dat meubel hebben we er niet bij.Plaatje komt n.b. van de Philips site zelf af, had beter zelf een foto kunnen nemen.
Prototype? Ik heb geen idee, deze TV is van 2001 ofzo.
Ok, ja maar deze Philips heeft dus een vlakke beeldbuis en die B&O niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:03 schreef blieblie het volgende:
[..]
Op die voet lijkt het net een beetje een B&O.
Vandaar prototype
Dees:
[afbeelding]
Die B&O is ouderquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ok, ja maar deze Philips heeft dus een vlakke beeldbuis en die B&O niet.
Uit welk jaar is die B&O?
Okke kun je die link uit jouw reply even verwijderen? Danku![]()
Erg mooie tv's, hebben je ouders zo'n meedraaiende?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Die B&O is ouder.
Mijn ouders hebben er eentje en die is uit 95 ofzo.
Met een videorecorder erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |