Ja wat willen ze trouwens met die Jappenfilms. Echt ik vind er geen reet aan. Laatst ook zie je ze in een auto zitten zit er opeens een kind onder dat stuur en die jappen schrikken joh.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:08 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Eens is met Jim.Bean
Trouwens die japanse film die er nu op is is ook fokking vaag.
Het is een herhaling van gister, toen zag ik het einde. Aan het eind zo een gymleraar, met een rugbybal en een explosieve ketting om z'n nek, en dan waren er kinderen die tegen de volwassen vechten. Echt zo : WTF!!!![]()
Of dan zo'n kung-fu film waar de eindbaas een homo is, en de 'goede' uit eindelijk leert te winnen van hem door ook op een homo manier te vechten. Damn wat was dat lamequote:Op zondag 26 februari 2006 00:09 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Ja wat willen ze trouwens met die Jappenfilms. Echt ik vind er geen reet aan. Laatst ook zie je ze in een auto zitten zit er opeens een kind onder dat stuur en die jappen schrikken joh.![]()
Ranzige dwaasquote:Op zondag 26 februari 2006 00:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
http://rapidshare.de/files/7486329/BierEinlauf.wmv.html.
Ik heb het niet zo op gay-pr0n...quote:Op zondag 26 februari 2006 00:50 schreef Steve-O het volgende:
[afbeelding]
Niks mis met een beetje entertainment
Niet elke naakte man met een slang in zijn reet is een flikker hoor .quote:Op zondag 26 februari 2006 01:09 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op gay-pr0n...
jackass rip-off? het zíjn de jongens van jackass, alleen niet allemaal..quote:Op zondag 26 februari 2006 01:28 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Dirty Sanches is idd een flauwe Jackass rip-off, en terwijl Jackass af en toe nog uiterst![]()
![]()
was is Dirty Sanchez echt alleen maar
![]()
en
quote:Op zondag 26 februari 2006 09:33 schreef Thrilled het volgende:
[..]
jackass rip-off? het zíjn de jongens van jackass, alleen niet allemaal..
Oja, met Wildboys... foutjequote:Op zondag 26 februari 2006 09:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
ik heb het gevoel dat je in de war bent
Pauper.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:54 schreef Jim.Beam het volgende:
Kan vanavond niet uit wegens geldgebrek
Nee hoor, blijf jezelf dat maar wijsmaken.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:14 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Niet elke naakte man met een slang in zijn reet is een flikker hoor .
Beste gebruikersnaam hier op FOK! Jim Beamquote:Op zondag 26 februari 2006 00:09 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Ja wat willen ze trouwens met die Jappenfilms. Echt ik vind er geen reet aan. Laatst ook zie je ze in een auto zitten zit er opeens een kind onder dat stuur en die jappen schrikken joh.![]()
Op welke zender is dat eigenlijk, MTV ofzo?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:54 schreef Jim.Beam het volgende:
Kan vanavond niet uit wegens geldgebrek dus zet ik de tv maar aan. Weet je wat ik zie? Een stelletje kloten wat onwijs gore dingen doen. Moet er eentje puur zweet drinken, en kotsen jongen =D Daarna stopt er eentje de doucheslang in z'n poepert, haalt hem eruit en 't water wat eruitkomt doen ze in een glas. Moet diezelfde gozert dat weer gaan drinken, en hij vind 't nog lekker ook! Beginnen ze allemaal te kotsen!![]()
Tering dan vond ik Jackass toch wat leuker hoor.![]()
Ja, op MTV.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Op welke zender is dat eigenlijk, MTV ofzo?
Klinkt idd weerzinwekkend.![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 11:52 schreef swingerandfree het volgende:
[..]
Beste gebruikersnaam hier op FOK! Jim Beam(yummy)
battle royal 2quote:Op zondag 26 februari 2006 00:08 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Eens is met Jim.Bean
Trouwens die japanse film die er nu op is is ook fokking vaag.
Het is een herhaling van gister, toen zag ik het einde. Aan het eind zo een gymleraar, met een rugbybal en een explosieve ketting om z'n nek, en dan waren er kinderen die tegen de volwassen vechten. Echt zo : WTF!!!![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 16:58 schreef Repeat het volgende:
Kan er echt helemaal om dubbel liggen, geweldige tv![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |