Dat je me niks kan makenquote:
Wéér een voordeel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:30 schreef WithMe het volgende:
[..]
Als de show uitloopt mag je niet gefilmd worden.
Zoohlang zuh haar mond houdtquote:
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:32 schreef Jesssica het volgende:
is die vriend van Floortje eigenlijk wel eens in beeld gebracht? Volgens mij zien we alleen maar die moeder van haar steeds..
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
Raf is een beetje vaag aan het doen vanavond
Volgens mij is ze gewoon supermelig. Ik moet er wel om lachenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
And I love itquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:32 schreef Jesssica het volgende:
is die vriend van Floortje eigenlijk wel eens in beeld gebracht? Volgens mij zien we alleen maar die moeder van haar steeds..
Die wil je niet in beeld zien..... Ik vind hem echt lelijk.... echt zo'n hockynerdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:32 schreef Jesssica het volgende:
is die vriend van Floortje eigenlijk wel eens in beeld gebracht?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:33 schreef babette21 het volgende:
was ik toch even m'n afstandsbediening kwijt![]()
ik ook hoor....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij is ze gewoon supermelig. Ik moet er wel om lachen.
Jij kan er om lachen, ik vind het irritant. (en dat week in week uitquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij is ze gewoon supermelig. Ik moet er wel om lachen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:33 schreef -Hans- het volgende:
Heb het eigenlijk wel gehad met die Angelique.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die wil je niet in beeld zien..... Ik vind hem echt lelijk.... echt zo'n hockynerd
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jij kan er om lachen, ik vind het irritant. (en dat week in week uit![]()
)
Gunu!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan veel zeggen van de moeder van Floortje, maar de vader(?) (Ghandi) van Raffaela is ook een smakelijk persoon.
Je zit nu al met proppen in je oren, moet geen probleem zijn dus.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh god, dat gegil, ik weet niet of ik dat aan ga kunnen volgende week..
Andersom!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:34 schreef babette21 het volgende:
dus even voor de duidelijkheid: Floortje gaat eruit.... of Raf.... da's me om het even
La Grande Finale is iig voor Ellen en Angelique
Wat is dát nou voor onzin?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:34 schreef Lynx666 het volgende:
Een R&B zangeres kan ik geen idool noemen
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:34 schreef Lynx666 het volgende:
Een R&B zangeres kan ik geen idool noemen
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:35 schreef Cee het volgende:
OMFG Foorspelbare Floortje. Wat een droog Lu-koekjes trut.
Kun je nagaan hoe ik dat van Floortje vindquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jij kan er om lachen, ik vind het irritant. (en dat week in week uit![]()
)
Cee, je bent geweldig.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:35 schreef Cee het volgende:
Wat een droog Lu-koekjes trut.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
weer niet gewonnenIk wil die auto hebben
En Floortje erui!quote:
Wat?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:34 schreef WithMe het volgende:
Opletten Sven.
Ik ben benieuwd of ze Paris Bennett kan overtreffen. Ik denk het wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:37 schreef Cee het volgende:
Angelique please, please door. Midnight train to Georgia. Dat gaat ze helemaal BRENGEN als ze door is. En Raf met Aretha, ook cool.
Hoevaak heb je die uitdrukking al gebruikt vandaag?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:37 schreef Danzig het volgende:
Hahaaha, Rafaella kan Aretha Franklin helemaal niet aan, mocht ze doorgaan dan zakt ze zo ongelooflijk door mand.
jij snapt er niks vanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:35 schreef Lippie85 het volgende:
Andersom!
Of de versie van Kimberly Locke tijdens de AI2 finale.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze Paris Bennett kan overtreffen. Ik denk het wel..
Door de mand zakkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoevaak heb je die uitdrukking al gebruikt vandaag?.
Ah, okquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:38 schreef WithMe het volgende:
[..]
Je vroeg net wat ze volgende week gaan zingen, maar nu weet je het.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:38 schreef pberends het volgende:
Zo, is Jerney fout in de oorlog geweest?
Vaak, maar kan het niet helpen, is gewoon treffend voor Rafaellaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoevaak heb je die uitdrukking al gebruikt vandaag?.
Ik zal het straks lezen. Ik zit in Helsinki, heb hier geen tvquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij snapt er niks van
maar dat zul je straks wel zien
En d'r zwaaien is ook debiel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:39 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nu wordt zelfs haar klappen onder de loep genomen
ja hoorde ik ook... eikelquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
"het hoeft niet, maar het moet"?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:40 schreef WithMe het volgende:
Please Ellen, ga door!
Beetje raar inderdaad.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
"het hoeft niet, maar het moet"?
Hij zei dat hij ook denkt dat Ellen er uit gaat vanavond.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:39 schreef Lippie85 het volgende:
Wat doet, wat doet ie, wat zegt ie? Wat is er met HJ?
Dat knipperen met de ogen van Raffaela.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En d'r zwaaien is ook debiel.
Zo nu is dat ook out in the open.
Oww, maar dat denk ik ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij zei dat hij ook denkt dat Ellen er uit gaat vanavond.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil eigenlijk dat Floortje gaat, want die is het minste van de groep.
Dat was Kriek, sukkelquote:
Da's een andere Mark.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Mark! Screentime!
Nou ja, close enoughquote:
HJ zit er al tot zijn ellebogen bij Floortje erinquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij zei dat hij ook denkt dat Ellen er uit gaat vanavond.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron: Ellen eruit !
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:43 schreef Svensational het volgende:
Floor, blijf zitten alstjeblieft.
Niet terug, bljven zitten...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:43 schreef Yeahinho het volgende:
Terug naar de krukken? WTF is dit.
quote:
neuh niet twee keer achter elkaarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:44 schreef Lippie85 het volgende:
Op de kruk? Of doen ze weer net als vorige week, de grappenmakers?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Kut Floortjefans. Oeh, ik wordt echt boos. Bijna dan.
Je houdt niet meer van me?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
maar iemand is net zo populair........ 2 met 29% Nu maar hopen dat dat Ellen isquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ellen gaat eruitquote:
Dat hoop ik ook, zeker gezien de nummers die ze volgende week zingen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:45 schreef babette21 het volgende:
Ellen óf Angelique dus igg door
hopelijk allebei oftewel exit Rafaella
Ja maar, ja maar...m'n prono!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:45 schreef Dizer het volgende:
Hoe dan ook.. het is of Ellen of Angelique die doorgaat![]()
![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:45 schreef WithMe het volgende:
Ik hoop echt dat Angelique op de kruk moet blijven zitten straks.
hihi dat zei ik ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:45 schreef Dizer het volgende:
Hoe dan ook.. het is of Ellen of Angelique die doorgaat![]()
![]()
Dit zou betekenen dat het wel een FUCKING SPANNENDE FINALE GAAT WORDEN!! En niet zo een finale van... Ach.. Floortje wint toch...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mensen, on the bright side, Floortje heeft nog maar 29% van de stemmen over, net als waarschijnlijk Angelique..
Klopt helemaal, maar 29% haalt ze denk ik niet....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:45 schreef Danzig het volgende:
Zou onterecht zijn als Ellen eruit ligt, ze was de beste vanavond
Ja, dat kon ik je gister ook wel vertellenquote:
Sorry Kliek, maar Ellen was gewoon het beste.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:46 schreef WithMe het volgende:
*duimt voor Ellen*
Die zwartgeblakerde Neanderthaler is ook geen reclame voor Floortje hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:45 schreef jessie het volgende:
Nee he Floortjet valt me wel op dat ze de mama van Floortje niet meer zo graag in beeld hebben
Ja, ik ben echt zenuwachtig voor de uitslag. Echt ik zit met trillende handen te typenquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:47 schreef dolfg het volgende:
[..]
Die zwartgeblakerde Neanderthaler is ook geen reclame voor Floortje hoor.
Zoiets van: zo ga ik er later ook uitzien.![]()
Ik hoop het wel...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:47 schreef --Globe-- het volgende:
Zou Ellen 29% van de stemmen hebben? Ik denk het niet..
Inderdaad!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat kon ik je gister ook wel vertellen!
En eindelijk snappen ze hetquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:47 schreef dolfg het volgende:
[..]
Die zwartgeblakerde Neanderthaler is ook geen reclame voor Floortje hoor.
Zoiets van: zo ga ik er later ook uitzien.![]()
*meeduimt*quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:46 schreef WithMe het volgende:
*duimt voor Ellen*
ik hoop het..... waarom zou dat niet kunnen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:47 schreef --Globe-- het volgende:
Zou Ellen 29% van de stemmen hebben? Ik denk het niet..
ja nu ik erover nadenk is het een rare opmerkingquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:46 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat kon ik je gister ook wel vertellen!
Dat heb ik ookquote:
jah heb je de tv niet aanstaan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:48 schreef Lippie85 het volgende:
Is er weer reclame ofzo??
De X-factor?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:48 schreef Croupouque het volgende:
wat heeft ze dat ik niet zie?
Talent.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:48 schreef Croupouque het volgende:
Mijn god, ik bevind me hier in het hart van de Ellen-fanclub volgens mij. Vertel me nou eens wat er leuk en/of goed is aan die vrouw. Ze kan niet zingen, ze heeft een slechte uitspraak en is nog enger dan Martin Gaus in een felrode stringbikini, wat heeft ze dat ik niet zie?
Neehee, kzit in Helsinki en heb hier geen tv!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah heb je de tv niet aanstaan?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die eensgezindheid wat betreft Ellen..
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:49 schreef -Hans- het volgende:
Angelique eruit, dat zou mooi zijn !!!!!!!!!!!!!!!!!
Dikke tieten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:48 schreef Croupouque het volgende:
Mijn god, ik bevind me hier in het hart van de Ellen-fanclub volgens mij. Vertel me nou eens wat er leuk en/of goed is aan die vrouw. Ze kan niet zingen, ze heeft een slechte uitspraak en is nog enger dan Martin Gaus in een felrode stringbikini, wat heeft ze dat ik niet zie?
Volgens mij is haar fanbase samen met 'r meegegroeid.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoop het..... waarom zou dat niet kunnen?
Ik vond Ellen niet de beste............quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:48 schreef E.T. het volgende:
Ellen was toch echt by far de beste vanavond...
De rest volgde op grote afstand pas..
Dat is niet uit te leggen als je geen gehoor of smaak hebt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:48 schreef Croupouque het volgende:
Jammer dat dat niet uitgekomen is...quote:
Ze heeft gevoel voor muziek. Dat het niet altijd zuiver is, is jammer, maar ze teert niet op uithaaltjes en adlibjes.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:48 schreef Croupouque het volgende:
omdat ze al 4 x (ofzo) op de kruk gezeten heeft denk ik niet dat ze 1 derde van de stemmen dit keer heeft binnengehaald, maar het zou natuurlijk wel fantastisch zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoop het..... waarom zou dat niet kunnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |