wat zeg je nuquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:23 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Jaloers? Floortje is wel leuk!!
Vooral met die breede glimlach en dan die bruine hoektanden/kiezenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:23 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Jaloers? Floortje is wel leuk!!
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:24 schreef Godlike02 het volgende:
Wat een debielen zijn er toch in nederland
Als jij dat denktquote:
Je bent erquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:22 schreef Jesssica het volgende:
Ik breek even in![]()
Ik vond Ellen, Angelique en Raf superrrrrrrrrs
Floortje vond ik, maar ik vind haar uberhaupt niet leuk
en het derde oog (op der voorhoofdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:24 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Vooral met die breede glimlach en dan die bruine hoektanden/kiezen![]()
![]()
Damn, dan hoop ik niet dat ze weg moet!!!quote:
Yeah, dat vind ik dan weer minder erg om te lezen.quote:
Mwa, een beetjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:24 schreef Jesssica het volgende:
[..]
weet ikhihihi, ben jij ook anti-floortje dan?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben ook jaloers op Floortje. Ik zal nooit carriere maken als brandalarm, zij wel.
Met haar theezakjesquote:
hij is zo leuk....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:25 schreef Dizer het volgende:
Die zoontje van Angelique op de achtergrond![]()
Hij is best grappig.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:25 schreef Dizer het volgende:
Lekker he, breezersquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:22 schreef Jesssica het volgende:
Ik breek even in![]()
Ik vond Ellen, Angelique en Raf superrrrrrrrrs
Floortje vond ik, maar ik vind haar uberhaupt niet leuk
als ik 'n naam heb, kan ik checken of ie bekend is bij Jeugdzorg...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:25 schreef Dizer het volgende:
Pas op man, je haalt de 666 in m naar bovenquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:26 schreef Jesssica het volgende:
[..]
aha... aan je icoon te zien ben je Raf fan, goeie keus!
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
als ik 'n naam heb, kan ik checken of ie bekend is bij Jeugdzorg...![]()
Ach het is toch carnaval, dus dat neem ik niet serieus.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:27 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Pas op man, je haalt de 666 in m naar boven![]()
quote:
Die jurk die ze droeg hangt flodderig aan de bovenkant, er is geen boezemsupport en zit te strak om de onderkantquote:
Dat merkt ie 4 maart welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:27 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Pas op man, je haalt de 666 in m naar boven![]()
wel een dun potlood want veel om er voor de klem te zorgen is er nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:28 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op toen ze op de bank zat.
Ze kan vast en zeker een potlood onder borsten klemmen![]()
Ik ben minderjarig, dus wordt ik goed beschermd door allerlei wetten en regels, jij vieze ouwe man.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:28 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Die jurk die ze droeg hangt flodderig aan de bovenkant, er is geen boezemsupport en zit te strak om de onderkant
ik neem m'n vak heel serieus hoor.... die koter van Rafaëla heb ik zelfs al aangemeld, bij voorbaatquote:
vreselijke winkel......quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:29 schreef Cee het volgende:
KRUIDVAT, Martijn.
En dan tekent ze daar zo haar wurgcontractje mee.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:28 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
wel een dun potlood want veel om er voor de klem te zorgen is er niet
Wat insinueer je?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben minderjarig, dus wordt ik goed beschermd door allerlei wetten en regels, jij vieze ouwe man..
Kun je nagaan hoe het al hangtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:28 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
wel een dun potlood want veel om er voor de klem te zorgen is er niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |