Dat je me niks kan makenquote:
Wéér een voordeel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:30 schreef WithMe het volgende:
[..]
Als de show uitloopt mag je niet gefilmd worden.
Zoohlang zuh haar mond houdtquote:
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:32 schreef Jesssica het volgende:
is die vriend van Floortje eigenlijk wel eens in beeld gebracht? Volgens mij zien we alleen maar die moeder van haar steeds..
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
Raf is een beetje vaag aan het doen vanavond
Volgens mij is ze gewoon supermelig. Ik moet er wel om lachenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
And I love itquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:32 schreef Jesssica het volgende:
is die vriend van Floortje eigenlijk wel eens in beeld gebracht? Volgens mij zien we alleen maar die moeder van haar steeds..
Die wil je niet in beeld zien..... Ik vind hem echt lelijk.... echt zo'n hockynerdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:32 schreef Jesssica het volgende:
is die vriend van Floortje eigenlijk wel eens in beeld gebracht?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:33 schreef babette21 het volgende:
was ik toch even m'n afstandsbediening kwijt![]()
ik ook hoor....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij is ze gewoon supermelig. Ik moet er wel om lachen.
Jij kan er om lachen, ik vind het irritant. (en dat week in week uitquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij is ze gewoon supermelig. Ik moet er wel om lachen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:33 schreef -Hans- het volgende:
Heb het eigenlijk wel gehad met die Angelique.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die wil je niet in beeld zien..... Ik vind hem echt lelijk.... echt zo'n hockynerd
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jij kan er om lachen, ik vind het irritant. (en dat week in week uit![]()
)
Gunu!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan veel zeggen van de moeder van Floortje, maar de vader(?) (Ghandi) van Raffaela is ook een smakelijk persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |