abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35546020
quote:
Op maandag 27 februari 2006 16:28 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Weet jij toevallig ook al wat het grote nieuws is? Ik ben wel erg benieuwd namelijk...
Leeft ie nog wel?
pi_35546121
quote:
Op maandag 27 februari 2006 16:37 schreef Mr_Integrity het volgende:

[..]

Leeft ie nog wel?
Nou, hij zag er wel slecht uit op de laatste foto's maar zo slecht ook weer niet.

Hier zie ik ook weer wat leven: http://www.robbertvandenbroeke.com/
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_35546144
quote:
Op maandag 27 februari 2006 16:40 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Nou, hij zag er wel slecht uit op de laatste foto's maar zo slecht ook weer niet.

Hier zie ik ook weer wat leven: http://www.robbertvandenbroeke.com/
Klopt, weten we.....
pi_35548119
Jensen! is sinds vorige week weer terug op TV met nieuwe afleveringen, en Jensen was in de aflevering waarin Robbert te gast was erg gecharmeerd van Robbert, en hij gelooft ook in hem.

Maar ik heb hem nog niet gehoord over Robbert sinds al de negatieve publiciteit. Zou me niks verbazen als Robbert daar nog eens te gast zal zijn. Wie weet wel erg snel?
pi_35551857
Even wat info over de site www.entiteiten.net (waar Remko die hier een topic heeft over zijn ervaringen ook op staat)

Een interessant stukje en niet onbelangrijk hier dacht ik.

Even wat info m.b.t. geesten:

Wie kent de succesvolle film the Exorcist nou niet? Het was één van de eerste fims die het onderwerp exorcisme aansneed. Menig filmmaker werd geinspireerd door deze klassieker en er verschenen steeds meer films over kwade krachten vanuit het hiernamaals die het leven van de hoofdpersonen zuur maakten. Hiermee was het collectieve beeld van de Gene Zijde gezet. Vandaag de dag is deze media informatiestroom nog niet verdwenen, films en programma's over geesten zijn nog steeds angstaanjagend en laten een omgekeerde werkelijkheid zien. Een andere rol die meespeelt is dat het om paranormale gebeurtenissen gaat, wat inhoud dat het boven ons aardse denken en weten uitstijgt wat het onderwerp in een goed daglicht te zetten ook niet makkelijker maakt. Mensen hebben bijna van nature een angst voor het onbekende al is die angst erin gegoten door o.a. de media. In een lang vervlogen tijd was het contact met de doden een vrij normale gebeurtenis (denk aan de b.v. Indianen) maar door een verandering in ons bewustzijn zijn wij het contact verloren met ons innerlijk Zelf en met de Hogere Essentie.

Mediums, zoals ze vandaag de dag worden genoemd zijn mensen die hun eigen Zelf wéér hebben gevonden. Het zijn mensen die altijd al hebben geweten dat de algemene gedachtegangen niet reeël waren. En al is het onze natuur toch kost het veel moeite om te zijn als hoe je nooit niet bent, of makkelijker gezegd: Naar je Essentie te gaan. Kinderen zijn nog niet gesloten voor wat wij (op latere leeftijd) spirituele/paranormale gebeurtenissen noemen. Tijdens onze opvoeding leren we gelijk oogkleppen op te zetten om zo te weren wat we zien en horen om zo als een "normaal" mens de grote wereld in te stappen en dat lukt bij 98% van de mensen. Al deze onderwerpen zijn taboe geworden door angst of men lacht er om en/of verwijst het naar het land der sprookjes.

Sinds het contact met Gene Zijde is gelegd ontvangen we vriendelijke behulpzame antwoorden en vragen. Uiteraard zijn er zogeheten lage Entiteiten die zo nu en dan schelden maar u hoeft zich daar geen zorgen om te maken. U moet zich realiseren dat in dat opzicht de Gene Zijde waarschijnlijk helemaal niet zoveel verschilt van ons aardse bestaan, hoe meer u zich aantrekt van de lage Entiteiten hoe meer ze uw angst waarnemen en hoevaker ze komen. U kunt ze makkelijk weren door bijvoorbeeld goed te slapen. Dit heb ik zelf ondervonden toen ik al een hele tijd wakker was en eigenlijk zo moe was dat ik wel gelijk in slaap kon vallen als ik mijn bed zou betreden, maar ik besloot om nog snel een opname te maken. Er werd geen antwoord gegeven, ik hoorde alleen een overleg tussen 2 lage Entiteiten die mij mee wouden nemen naar hun wereld. Een zei zelfs tegen de ander:"Wacht maar even, hij gaat zo slapen". Ik was hier op het moment wel van geschrokken (tegen beter weten in), en belde Mivak op. Hij bevestigde wat ik al wist en ik zette me eroverheen. De volgende dag ben ik weer gaan opnemen en ze hebben zich niet meer laten horen.

Zoals ik al aangaf is het merendeel goed van aard en is van angst geen sprake als je het niet toelaat. Liefde wint altijd van haat, dus laat liefde de basis zijn van de opname.
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35552211
quote:
Op maandag 27 februari 2006 16:28 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Weet jij toevallig ook al wat het grote nieuws is? Ik ben wel erg benieuwd namelijk...
Wst ik het maar. Ik vind mezelf er nogal koel onder trouwens.

(m'n net mislukte verbrande cake trouwens niet. Ik had de oven te hoog gezet door m'n chaotische ik. Weeeeeeh )
pi_35567390
quote:
Op maandag 27 februari 2006 19:45 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Wst ik het maar. Ik vind mezelf er nogal koel onder trouwens.

(m'n net mislukte verbrande cake trouwens niet. Ik had de oven te hoog gezet door m'n chaotische ik. Weeeeeeh )
Hmm lekker, verbrande cake

Ik ben ook niet op van de zenuwen over het grote nieuws (stel je voor )maar ik ben toch wel benieuwd. Ik had ook gehoopt dat er vanmorgen al wel wat bekend zou zijn. Oh get a life
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_35567652
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 11:04 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Hmm lekker, verbrande cake

Ik ben ook niet op van de zenuwen over het grote nieuws (stel je voor )maar ik ben toch wel benieuwd. Ik had ook gehoopt dat er vanmorgen al wel wat bekend zou zijn. Oh get a life
Leuk hè tegen jezelf praten
Trouwens de verbrande cake, mijn vriend heeft 'de kop' eraf gehaald en het onderste gedeelte was goed te eten was best wel natte cake, maar eetbaar
  dinsdag 28 februari 2006 @ 11:39:05 #159
139235 Parameter
Magie is meetbaar
pi_35568216
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 11:16 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Trouwens de verbrande cake, mijn vriend heeft 'de kop' eraf gehaald en het onderste gedeelte was goed te eten
The proof of the cake is in the eating. Is Robbert misschien ook een soort verbrande cake (vanwege die genverbrander)? En zou er nog een stukje eetbaar zijn?
Meten is weten, als je weet wat je meet.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 11:42:17 #160
139452 gaai
zwarte poes
pi_35568289
Het geheime nieuws is nog steeds niet onthuld zeker?

En neej, ik heb ook geen leven, don't even go there.....
*I just realized.....i don't care*
pi_35568300
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 11:39 schreef Parameter het volgende:

[..]

The proof of the cake is in the eating. Is Robbert misschien ook een soort verbrande cake (vanwege die genverbrander)? En zou er nog een stukje eetbaar zijn?
Goed opgemerkt, Para! Dat kan ook betekenen dat er meerdere kanten aan hem zitten (mijn gevoel zegt dat nog steeds, dat hij en ziek is en de boel belazert, maar dat hij daarbij ook paranormaal begaafd zou kunnen zijn)
Een kern van waarheid....., het kaf van het koren kunnen scheiden....
Trouwens, ik denk dat Robbert dan wel wat langer in de oven moet. We willen geen halfgare
en misschien wordt het ooit toch een echt goed medium, wie zal het zeggen.

En zo is de verbrande cake toch nog een ontopic onderwerp
  dinsdag 28 februari 2006 @ 11:53:59 #162
139235 Parameter
Magie is meetbaar
pi_35568564
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 11:42 schreef Analyzing_Barb het volgende:

Trouwens, ik denk dat Robbert dan wel wat langer in de oven moet. We willen geen halfgare
Ja precies, de cake was nog niet goed gerezen want er zat te veel graancirkelmeel in.
Meten is weten, als je weet wat je meet.
pi_35569019
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 11:53 schreef Parameter het volgende:

[..]

Ja precies, de cake was nog niet goed gerezen want er zat te veel graancirkelmeel in.
pi_35569030
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 11:16 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Leuk hè tegen jezelf praten
Trouwens de verbrande cake, mijn vriend heeft 'de kop' eraf gehaald en het onderste gedeelte was goed te eten was best wel natte cake, maar eetbaar
Inderdaad, kan zo lekker verhelderend zijn.

Oh, en natte cake is zooo lekker
pi_35569228
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 11:39 schreef Parameter het volgende:

[..]

Laatste opmerking over cake : Ik denk dat hij best nog smakelijk zal zijn voor sommigen.
Ik heb het al eerder gezegd maar ik vind het eigenlijk nog steeds. Of een medium wel of geen gaven heeft doet soms niet eens ter zake. Als Robbert niks of maar een beetje 'paranormaals' kan, maar toch mensen via readings met problemen kan helpen is het toch ook waardevol.
pi_35571609
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:13 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Inderdaad, kan zo lekker verhelderend zijn.

Oh, en natte cake is zooo lekker
Nietus, want cakebeslag is gewoon het zaligst
pi_35571628
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:20 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Laatste opmerking over cake : Ik denk dat hij best nog smakelijk zal zijn voor sommigen.
Ik heb het al eerder gezegd maar ik vind het eigenlijk nog steeds. Of een medium wel of geen gaven heeft doet soms niet eens ter zake. Als Robbert niks of maar een beetje 'paranormaals' kan, maar toch mensen via readings met problemen kan helpen is het toch ook waardevol.
Jouw avatar is
pi_35571906
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:20 schreef Freethinker het volgende:

[..]

quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 21:48 schreef Analyzing_Barb het volgende:
OMG...wat een idioot die John zeg

john - vandaag 01:40:03
Robbert van den Broeke is de BESTE EN DAT ZAL EEUWIG BLIJVEN mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

john - vandaag 01:33:47
Die stomme Albert van der Linden blijf van mijne Robbert af ik ben een kamper ik hou van Robbert , begrijp je dat lelijke Albert valse nicht, vieze berm gay bossebol
john - vandaag 01:30:08
Ik ben kickboxer dus skepsis kijk uit laat deze jongen in zijn waarden ik vreet je op , Robbert is OKE ja man LUISER GOED JO ROBBERT IS OKE JO
john - vandaag 01:26:35
Ike schijt en beer boven op de stichting skepsis als en ik die skeptise vent met dat sure gezichtje eens zie sla ik hem plat ik hou van ROBBERT hij is mijn schat en niet rob nanienga
j
ohn - vandaag 23:10:21
ROBBERT VAN DEN BROEKE IS VOOR MIJ DE WONDER BOY HIJ IS VOOR MIJ DE HERE JEZUS VIA HEM GEBEUREN DE WONDEREN VOLG DEZE MAN HIJ IS DE VERLOSSER IK DENK NOG DAGELIJKS AAN DEZE WONDERBAARLIJKE ONTMOETING MET ROBBERT VAN DEN BROEKE HIJ IS DE WEG TOT VERANDERING LIEVE MENSENS IK HEB HET ZELF GEZIEN HIJ STEEGG OP ROBBERT IS DE BESTE DE MOOISTE DE KNAPSTE EN DE LIEFSTE EEN HETEROMAN ZO ER VERLIEFT OP WORDEN IK BEN ZELF HETERO MAAR VOEL HET WEL MMMMM IK HOU VAN DIT MENS

john - vandaag 22:56:14
hallo mensen ik was twee weken geleden bij Robbert van den BROEKE in de praktijk hij wis zo wat alles van mij hij liet mij zien hoe hij zo dertig centimeter met zij voeten van de grond kon opstijgen< ik was verslagen eerlijk is eerlijk ik denk hier nog dagelijks aan < en praat hier nog vaak over met vrienden en met mijn vrouw ik zo waren plots klaps mijn ringen en mij ketting verdwenen bij ROBBERT toen hij met zijn hand langs mijn vingers ging zaten mijn ringen er weer aan ik ben onder de indruk echt

Het niveau straalt er vanaf
p.s.: hij scheldt Albert Verlinde uit voor nicht, maar hij zou zelf zowat homo worden voor Robbert, geeft ie zelf aan?
Dit noem je mensen met problemen helpen? Ze worden er alleen maar gekker van!
pi_35572710
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:45 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Jouw avatar is
Dankjewel, vond 'm zelf ook wel geslaagd .
pi_35573109
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:53 schreef Liefsten het volgende:

[..]

[..]

Dit noem je mensen met problemen helpen? Ze worden er alleen maar gekker van!
Ach, half internet staat volgeplempt met dat soort crap. Of ik dat nou serieus moet nemen

Nu serieus: Er zijn heus zat mensen die niet zwaar psychisch in de war zijn maar gewoon wat aandacht en begrip nodig hebben. Als die mensen in plaats van de plaatselijke GGZ-instelling eerst naar een medium gaan en zo weer wat sterker in hun schoenen staan, is dat goed toch? Ik zou het zelf niet doen maar geloof wel dat het voor anderen genoeg kan zijn.
pi_35580746
Over dat berichtje van die John hierboven dat Robbert zou kunnen zweven,wat ik zelf
heel spectaculair vind,heeft een andere poster de volgende link geplaatst.

http://www.free-card-tricks.net/blainelev1.html

Dat zou inderdaad kunnen betekenen dat hij een cursus illusionist heeft gevolgd.
De nieuwe David Copperfield dan maar.
pi_35591427
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:35 schreef Bibelot het volgende:
Over dat berichtje van die John hierboven dat Robbert zou kunnen zweven,wat ik zelf
heel spectaculair vind,heeft een andere poster de volgende link geplaatst.

http://www.free-card-tricks.net/blainelev1.html

Dat zou inderdaad kunnen betekenen dat hij een cursus illusionist heeft gevolgd.
De nieuwe David Copperfield dan maar.
Leuke link.
Zelfs dat zgn. zweven is op een makkelijke manier te faken dus! Die John was dus wel dergelijk serieus. Geen wonder dat hij zo overenthousiast reageerde.
pi_35594357
john
pi_35596353
Ja kom op man, en jullie denken echt dat Robbert die lame-ass-zweef-truc gedaan heeft?

Get a grip.
Gaap Goals rulezzz!
pi_35596707
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 14:30 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Ach, half internet staat volgeplempt met dat soort crap. Of ik dat nou serieus moet nemen

Nu serieus: Er zijn heus zat mensen die niet zwaar psychisch in de war zijn maar gewoon wat aandacht en begrip nodig hebben. Als die mensen in plaats van de plaatselijke GGZ-instelling eerst naar een medium gaan en zo weer wat sterker in hun schoenen staan, is dat goed toch? Ik zou het zelf niet doen maar geloof wel dat het voor anderen genoeg kan zijn.
Precies. En nu even iets over de GGZ (RIAGG): In principe helpen zij niet echt mensen, zo ja dan gaat het gewoon tergend langzaam. Als zij echt mensen zouden helpen, zouden ze niet eens meer bestaan. Ze leven van subsidies. Ik heb dit van een insider gehoord, die veel met dit werk te maken heeft en ziet wat er gebeurt met de mensen. Het is gewoon gebakken lucht.
(ik denk dan wel, er zijn altijd wel mensen die geholpen moeten worden, en misschien hebben sommigen ook wel baat bij de GGZ maar er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')