Leeft ie nog wel?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:28 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Weet jij toevallig ook al wat het grote nieuws is? Ik ben wel erg benieuwd namelijk...![]()
Nou, hij zag er wel slecht uit op de laatste foto's maar zo slecht ook weer niet.quote:
Klopt, weten we.....quote:Op maandag 27 februari 2006 16:40 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Nou, hij zag er wel slecht uit op de laatste foto's maar zo slecht ook weer niet.![]()
Hier zie ik ook weer wat leven: http://www.robbertvandenbroeke.com/
Wst ik het maar. Ik vind mezelf er nogal koel onder trouwens.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:28 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Weet jij toevallig ook al wat het grote nieuws is? Ik ben wel erg benieuwd namelijk...![]()
Hmm lekker, verbrande cakequote:Op maandag 27 februari 2006 19:45 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Wst ik het maar. Ik vind mezelf er nogal koel onder trouwens.
(m'n net mislukte verbrande cake trouwens niet. Ik had de oven te hoog gezet door m'n chaotische ik. Weeeeeeh)
Leuk hè tegen jezelf pratenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:04 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Hmm lekker, verbrande cake![]()
Ik ben ook niet op van de zenuwen over het grote nieuws (stel je voor)maar ik ben toch wel benieuwd. Ik had ook gehoopt dat er vanmorgen al wel wat bekend zou zijn. Oh get a life
![]()
The proof of the cake is in the eating. Is Robbert misschien ook een soort verbrande cake (vanwege die genverbrander)? En zou er nog een stukje eetbaar zijn?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:16 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Trouwens de verbrande cake, mijn vriend heeft 'de kop' eraf gehaald en het onderste gedeelte was goed te eten
Goed opgemerkt, Para! Dat kan ook betekenen dat er meerdere kanten aan hem zitten (mijn gevoel zegt dat nog steeds, dat hij en ziek is en de boel belazert, maar dat hij daarbij ook paranormaal begaafd zou kunnen zijn)quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:39 schreef Parameter het volgende:
[..]
The proof of the cake is in the eating. Is Robbert misschien ook een soort verbrande cake (vanwege die genverbrander)? En zou er nog een stukje eetbaar zijn?
Ja precies, de cake was nog niet goed gerezen want er zat te veel graancirkelmeel in.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:42 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Trouwens, ik denk dat Robbert dan wel wat langer in de oven moet. We willen geen halfgare
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:53 schreef Parameter het volgende:
[..]
Ja precies, de cake was nog niet goed gerezen want er zat te veel graancirkelmeel in.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:16 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Leuk hè tegen jezelf praten![]()
Trouwens de verbrande cake, mijn vriend heeft 'de kop' eraf gehaald en het onderste gedeelte was goed te eten![]()
was best wel natte cake, maar eetbaar
Laatste opmerking over cakequote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:39 schreef Parameter het volgende:
[..]
The proof of the cake is in the eating. Is Robbert misschien ook een soort verbrande cake (vanwege die genverbrander)? En zou er nog een stukje eetbaar zijn?
Nietus, want cakebeslag is gewoon het zaligstquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:13 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Inderdaad, kan zo lekker verhelderend zijn.
Oh, en natte cake is zooo lekker![]()
Jouw avatar isquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:20 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Laatste opmerking over cake: Ik denk dat hij best nog smakelijk zal zijn voor sommigen.
Ik heb het al eerder gezegd maar ik vind het eigenlijk nog steeds. Of een medium wel of geen gaven heeft doet soms niet eens ter zake. Als Robbert niks of maar een beetje 'paranormaals' kan, maar toch mensen via readings met problemen kan helpen is het toch ook waardevol.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:20 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Laatste opmerking over cake: Ik denk dat hij best nog smakelijk zal zijn voor sommigen.
Ik heb het al eerder gezegd maar ik vind het eigenlijk nog steeds. Of een medium wel of geen gaven heeft doet soms niet eens ter zake. Als Robbert niks of maar een beetje 'paranormaals' kan, maar toch mensen via readings met problemen kan helpen is het toch ook waardevol.
Dit noem je mensen met problemen helpen? Ze worden er alleen maar gekker van!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:48 schreef Analyzing_Barb het volgende:
OMG...wat een idioot die John zeg![]()
john - vandaag 01:40:03
Robbert van den Broeke is de BESTE EN DAT ZAL EEUWIG BLIJVEN mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
john - vandaag 01:33:47
Die stomme Albert van der Linden blijf van mijne Robbert af ik ben een kamper ik hou van Robbert , begrijp je dat lelijke Albert valse nicht, vieze berm gay bossebol
john - vandaag 01:30:08
Ik ben kickboxer dus skepsis kijk uit laat deze jongen in zijn waarden ik vreet je op , Robbert is OKE ja man LUISER GOED JO ROBBERT IS OKE JO
john - vandaag 01:26:35
Ike schijt en beer boven op de stichting skepsis als en ik die skeptise vent met dat sure gezichtje eens zie sla ik hem plat ik hou van ROBBERT hij is mijn schat en niet rob nanienga
j
ohn - vandaag 23:10:21
ROBBERT VAN DEN BROEKE IS VOOR MIJ DE WONDER BOY HIJ IS VOOR MIJ DE HERE JEZUS VIA HEM GEBEUREN DE WONDEREN VOLG DEZE MAN HIJ IS DE VERLOSSER IK DENK NOG DAGELIJKS AAN DEZE WONDERBAARLIJKE ONTMOETING MET ROBBERT VAN DEN BROEKE HIJ IS DE WEG TOT VERANDERING LIEVE MENSENS IK HEB HET ZELF GEZIEN HIJ STEEGG OP ROBBERT IS DE BESTE DE MOOISTE DE KNAPSTE EN DE LIEFSTE EEN HETEROMAN ZO ER VERLIEFT OP WORDEN IK BEN ZELF HETERO MAAR VOEL HET WEL MMMMM IK HOU VAN DIT MENS
john - vandaag 22:56:14
hallo mensen ik was twee weken geleden bij Robbert van den BROEKE in de praktijk hij wis zo wat alles van mij hij liet mij zien hoe hij zo dertig centimeter met zij voeten van de grond kon opstijgen< ik was verslagen eerlijk is eerlijk ik denk hier nog dagelijks aan < en praat hier nog vaak over met vrienden en met mijn vrouw ik zo waren plots klaps mijn ringen en mij ketting verdwenen bij ROBBERT toen hij met zijn hand langs mijn vingers ging zaten mijn ringen er weer aan ik ben onder de indruk echt
Het niveau straalt er vanaf![]()
p.s.: hij scheldt Albert Verlinde uit voor nicht, maar hij zou zelf zowat homo worden voor Robbert, geeft ie zelf aan?![]()
Dankjewel, vond 'm zelf ook wel geslaagdquote:
Ach, half internet staat volgeplempt met dat soort crap. Of ik dat nou serieus moet nemenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:53 schreef Liefsten het volgende:
[..]
[..]
Dit noem je mensen met problemen helpen? Ze worden er alleen maar gekker van!![]()
Leuke link.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:35 schreef Bibelot het volgende:
Over dat berichtje van die John hierboven dat Robbert zou kunnen zweven,wat ik zelf
heel spectaculair vind,heeft een andere poster de volgende link geplaatst.
http://www.free-card-tricks.net/blainelev1.html
Dat zou inderdaad kunnen betekenen dat hij een cursus illusionist heeft gevolgd.
De nieuwe David Copperfield dan maar.
Precies. En nu even iets over de GGZ (RIAGG): In principe helpen zij niet echt mensen, zo ja dan gaat het gewoon tergend langzaam. Als zij echt mensen zouden helpen, zouden ze niet eens meer bestaan. Ze leven van subsidies. Ik heb dit van een insider gehoord, die veel met dit werk te maken heeft en ziet wat er gebeurt met de mensen. Het is gewoon gebakken lucht.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:30 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Ach, half internet staat volgeplempt met dat soort crap. Of ik dat nou serieus moet nemen![]()
Nu serieus: Er zijn heus zat mensen die niet zwaar psychisch in de war zijn maar gewoon wat aandacht en begrip nodig hebben. Als die mensen in plaats van de plaatselijke GGZ-instelling eerst naar een medium gaan en zo weer wat sterker in hun schoenen staan, is dat goed toch? Ik zou het zelf niet doen maar geloof wel dat het voor anderen genoeg kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |