Dank je, maar ik doe het rustig aan hier. Het blijkt dat er nog veel werk aan mijn tweede boek verricht moet worden en verder heb ik nog een andere werkzaamheid, dus ik moet prioriteiten stellen.quote:
Maar hoe lang moetne we nog wachten op HET nieuws ? Ik ben zooooo nieuwsgierig.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:56 schreef Stenny het volgende:
[..]
Dank je, maar ik doe het rustig aan hier. Het blijkt dat er nog veel werk aan mijn tweede boek verricht moet worden en verder heb ik nog een andere werkzaamheid, dus ik moet prioriteiten stellen.
Waar ben jij geweest? Lang niet gezien.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:58 schreef Genverbrander het volgende:
Leuk artikel van Skepsis.informatief, redelijk objectief en een lekker ironisch ondertoontje.
Op het moment dat de Genverbrander-ontdekking hier stond had Skepsis het al ontdekt maar ze zaten nog te wachten op een reaktie van Robbert.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:33 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Daarbij heeft Skepsis wel wat aan Fok te danken, die Genverbrander-ontdekking stond het eerst hier op dit forum.![]()
Bedankt Sten!
Ik blijf maar twijfelen en twijfelen.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:00 schreef CarDani het volgende:
Hmmmm een vriend van ons koopt wel eens (voor zijn bedrijf) googeltrucs in. Hij weet ook precies hoe die Uri Geller dat doet met "telepathie".
Daar gaan de inkomstenquote:Op maandag 27 februari 2006 10:33 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Daarbij heeft Skepsis wel wat aan Fok te danken, die Genverbrander-ontdekking stond het eerst hier op dit forum.![]()
Bedankt Sten!
Nee, dat was bij de nonnenontdekking.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:59 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Op het moment dat de Genverbrander-ontdekking hier stond had Skepsis het al ontdekt maar ze zaten nog te wachten op een reaktie van Robbert.
Toen die reaktie uit bleef hebben ze het gelijk gepublciteerd, dat was inderdaad een dag nadat het hier had gestaan.
Het is misschien leuk om deze in de herinnering te roepen, voor het geval Rob Nanninga er een tweede 'gate' van maakt dat ik zijn stuk online gezet heb.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:58 schreef Genverbrander het volgende:
Leuk artikel van Skepsis.informatief, redelijk objectief en een lekker ironisch ondertoontje.
Genny je bent in hoge mate paranormaal, want kijk eens wat ik op hetzelfde moment postte.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:02 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Nee, dat was bij de nonnenontdekking.
Er IS geen nieuwsquote:Op maandag 27 februari 2006 10:58 schreef CarDani het volgende:
[..]
Maar hoe lang moetne we nog wachten op HET nieuws ? Ik ben zooooo nieuwsgierig.
Oke, je hebt gelijk, sorryquote:Op maandag 27 februari 2006 11:02 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Nee, dat was bij de nonnenontdekking.
quote:Op maandag 27 februari 2006 11:04 schreef Stenny het volgende:
[..]
Genny je bent in hoge mate paranormaal, want kijk eens wat ik op hetzelfde moment postte.![]()
Ik was er gewoon hoor.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:58 schreef CarDani het volgende:
[..]
Waar ben jij geweest? Lang niet gezien.
Daarom wordt dit ook een anitclimax van jewelste.....quote:Op maandag 27 februari 2006 11:25 schreef CarDani het volgende:
[..]
Hoe lang nog![]()
![]()
![]()
ik plof bijna van ongeduld.
Genny en Stennyquote:Op maandag 27 februari 2006 11:04 schreef Stenny het volgende:
[..]
Genny je bent in hoge mate paranormaal, want kijk eens wat ik op hetzelfde moment postte.![]()
Lijkt me wel....quote:Op maandag 27 februari 2006 11:34 schreef totsy het volgende:
Is dat artikel nu het grooote nieuws, ?
Oudbakken , zo ja .
Waar blijft het nieuwe dan , of is de sceptische fantasie uitgeput momenteel ?![]()
vrouwen en geheimen bewaren, dat is zoiets als water en vuurquote:Op zondag 26 februari 2006 13:34 schreef Stenny het volgende:
De publicatie komt snel genoeg hoop ik. Ik viel in ieder geval bijna van mijn stoel toen ik de betreffende ontdekking onder ogen kreeg. Ja, misschien had ik geen a moeten zeggen (dat ik iets weet), maar mijn hart ligt op mijn tong, maar ondanks dat houd ik me aan beloftes. Er weten kennelijk al heel wat mensen van, het is nu gewoon afwachten.
skepsis watchers rule, ga zo door rinusquote:Op zondag 26 februari 2006 13:42 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Welke mensen zijn eigenlijk van Skepsis hier?Durven zij daar openlijk voor uit te komen?
Ik ben benieuwd wat ze van de Sepsis Watchers vinden. Ik vind het wel wat
Nou nou, begint het weer?quote:Op maandag 27 februari 2006 13:01 schreef zhe-devilll het volgende:
ik mis de rust, toen sten er nog niet was![]()
sten en gen sneren er weer lustig op los!
preciesquote:Op maandag 27 februari 2006 13:07 schreef CarDani het volgende:
[..]
Nou nou, begint het weer?
Laten we het bij Robbert houden.
krijg jij je info van gene zijde?quote:
Waarom zou alles van "gene zijde" zo perfect moeten zijn ?quote:Op maandag 27 februari 2006 11:49 schreef Genverbrander het volgende:
In het artikel van Nanninga beschrijft ie ook hoe Robbert als kind weigerde om wiskundige zaken te leren zoals de tafels etc. Hij zag er het nut niet van in of hij had er geen aanleg voor. Dit is wel terug te zien in de asymmetrische graancirkels in en rond Hoeven!Als je een echte goede graancirkel wil maken heb je toch wel een flinke basiskennis van wiskunde en geometrie nodig, ik wed dat Robbert zich nu voor de kop slaat dat ie niet wat beter had opgelet op school.
![]()
![]()
Zo erg vind ik het echt niet hoor, zij liften ook maar mee op de hype en niet altijd op een even vriendelijke manierquote:Op maandag 27 februari 2006 14:16 schreef Stenny het volgende:
[..]
Maak jij je nou maar niet druk, ik communiceer heus wel met de heren.
Ja ik weet 't, ik was benieuwd of het al bekend gemaakt zou worden misschien. Ik vraag me af wat 't zal zijn... Over "Mudman" misschienquote:
't Zou mij niks verbazen als het nooit bekend gemaakt gaat worden.......ik ben wel vaker doodgemaakt met een blije mus.....quote:Op maandag 27 februari 2006 15:57 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Ja ik weet 't, ik was benieuwd of het al bekend gemaakt zou worden misschien. Ik vraag me af wat 't zal zijn... Over "Mudman" misschien![]()
Totsy = Pikkiquote:
Ehm...tafels zijn toch niet wis- maar rekenkundigquote:Op maandag 27 februari 2006 11:49 schreef Genverbrander het volgende:
In het artikel van Nanninga beschrijft ie ook hoe Robbert als kind weigerde om wiskundige zaken te leren zoals de tafels etc. Hij zag er het nut niet van in of hij had er geen aanleg voor. Dit is wel terug te zien in de asymmetrische graancirkels in en rond Hoeven!Als je een echte goede graancirkel wil maken heb je toch wel een flinke basiskennis van wiskunde en geometrie nodig, ik wed dat Robbert zich nu voor de kop slaat dat ie niet wat beter had opgelet op school.
![]()
![]()
Hulde voor henquote:Op maandag 27 februari 2006 12:23 schreef huupia34 het volgende:
[..]
skepsis watchers rule, ga zo door rinus![]()
Ja, omdat het niet in jouw straatje past. Ik heb niets tegen jou maar ik vind dat wel zo.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:01 schreef zhe-devilll het volgende:
ik mis de rust, toen sten er nog niet was![]()
sten en gen sneren er weer lustig op los!
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:02 schreef gaai het volgende:
[..]
't Zou mij niks verbazen als het nooit bekend gemaakt gaat worden.......ik ben wel vaker doodgemaakt met een blije mus.....![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:22 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Nou ik verwacht het wel hoor. Als ik het goed begrepen heb zijn er al meerdere mensen op de hoogte? De eigenlijke bron zal het zelf wel als eerste willen brengen ofzo.
Weet jij toevallig ook al wat het grote nieuws is? Ik ben wel erg benieuwd namelijk...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |