Is dit binnen een week openbaar?quote:Op zondag 26 februari 2006 17:09 schreef Stenny het volgende:
[..]
Iedereen zal het zonder meer als groot nieuws ervaren, meen ik te mogen stellen.![]()
leuke smoes om onbanned te wordenquote:Op zondag 26 februari 2006 16:58 schreef Stenny het volgende:
[..]
Sorry ik zei al, ik zei een beetje a, maar gewoon omdat ik na een week niet posten toch even mijn hart op de tong had, maar ik mag het puntje van mijn tong afbijten als ik het vertrouwen beschaam van iemand die mij in vertrouwen iets vertelt. Even geduld dus, het komt vanzelf. Flauw he, duizend maal excuus.![]()
Ben blij dat Robbert weer grootse plannen heeft , zo te zien aan deze véélbelovende website ......quote:Op zondag 26 februari 2006 17:20 schreef Mr_Integrity het volgende:
Misschien wat nieuws:
http://www.robbertvandenbroeke.com/
Is under construction (Er staat weer wat in ieder geval)
Maar hey... Tsotsy... er staat nog niks opquote:Op zondag 26 februari 2006 17:57 schreef totsy het volgende:
[..]
Ben blij dat Robbert weer grootse plannen heeft , zo te zien aan deze véélbelovende website ......![]()
Een mooie hemel ....is da ni genoeg , voor mij wel want er is méér in die hemel dan slechts dreigende drijvende wolken ....quote:Op zondag 26 februari 2006 18:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar hey... Tsotsy... er staat nog niks op![]()
Ja hoe doe je dat, doen alsof er niets gebeurd is? Het zal mij benieuwen.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:20 schreef Mr_Integrity het volgende:
Misschien wat nieuws:
http://www.robbertvandenbroeke.com/
Is under construction (Er staat weer wat in ieder geval)
Die kraamt gewoon onzin uit, heb je dat nu nog niet door?quote:Op zondag 26 februari 2006 18:41 schreef iteejer het volgende:
Waarom denk jij dat dit een goede site gaat worden, tosty?
Tosty of niet, ga nou niet weer deze serie onderspammen met die onzinnige posts, die verzieken net zo goed de sfeer als dat obsessieve gejaag, extremen lokken extremen uit.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:08 schreef totsy het volgende:
Robbert is anders dan anders .....snappie ??![]()
Totsy ipv tosty ....uuhhh
dan zouden jomanda en char dit ook kunnen doen immers?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:29 schreef Netflier het volgende:
Of je nou in Robbert gelooft ja of nee, vinden jullie dat hij er goed aan doet om te opereren als medium?
Ikzelf zie aankomen dat hij eraan onderdoor gaat. Dat hij zo aangespoord wordt door zijn omgeving moet een grote druk op hem leggen. Hij ontmoet zodoende alleen maar mensen die iets van hem willen. Hij wordt of belachelijk gemaakt of geadoreerd, maar in beide gevallen gaat daarbij geen vriendschap of liefde gepaard. Ik hoop serieus van niet, maar ik ben weleens bang dat hij vroeg of laat de hand aan zichzelf slaat. Of compleet krankzinnig wordt.
Hij kan gewoon doorgaan waar ie mee bezig is, geloof er wel in wat James Randi erover zei: dat er mensen genoeg zijn de het nodig hebben dat het waar is wat ie zegt.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:41 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja hoe doe je dat, doen alsof er niets gebeurd is? Het zal mij benieuwen.
Ik zie het anders, en volgens Jomanda al eens zei is hij wel 5 jaar te vroeg begonnen met ermee naar buiten en op tv te treden . En nu ie ziet op welke tegenstand en ongeloof hij stuit zal hjj idd anders te werk gaan , op een andere manier in zijn naar buiten treden, en het missch niet meer doen na nog enkele keren , en dan eerder via een website of boeken meedelen , of lezingen .quote:Op zondag 26 februari 2006 20:29 schreef Netflier het volgende:
Of je nou in Robbert gelooft ja of nee, vinden jullie dat hij er goed aan doet om te opereren als medium?
Ikzelf zie aankomen dat hij eraan onderdoor gaat. Dat hij zo aangespoord wordt door zijn omgeving moet een grote druk op hem leggen. Hij ontmoet zodoende alleen maar mensen die iets van hem willen. Hij wordt of belachelijk gemaakt of geadoreerd, maar in beide gevallen gaat daarbij geen vriendschap of liefde gepaard. Ik hoop serieus van niet, maar ik ben weleens bang dat hij vroeg of laat de hand aan zichzelf slaat. Of compleet krankzinnig wordt.
Vraagje tussendoor, zijn er volgens jomanda ook aliens ?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:25 schreef totsy het volgende:
[..]
Ik zie het anders, en volgens Jomanda al eens zei is hij wel 5 jaar te vroeg begonnen met ermee naar buiten en op tv te treden . En nu ie ziet op welke tegenstand en ongeloof hij stuit zal hjj idd anders te werk gaan , op een andere manier in zijn naar buiten treden, en het missch niet meer doen na nog enkele keren , en dan eerder via een website of boeken meedelen , of lezingen .
Mee eens.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:29 schreef Netflier het volgende:
Okay, ik had het je al toegezegd, ik zal het even doen...quote:Op maandag 27 februari 2006 08:55 schreef Genverbrander het volgende:
Kan iemand even een scan maken van dat artikel in Skepter en hier posten? Prst_ misschien?Of stenny?
Maling aan copyrights?quote:Op maandag 27 februari 2006 09:58 schreef Stenny het volgende:
[..]
Okay, ik had het je al toegezegd, ik zal het even doen...
Skepter moet eraan geloven, ook zij zelf gebruiken foto's van Robbert enzovoort. Rob Nanninga vergeeft het me vast wel.quote:
Daarbij heeft Skepsis wel wat aan Fok te danken, die Genverbrander-ontdekking stond het eerst hier op dit forum.quote:
Haha, hoi Sten, welkom terugquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:06 schreef visvogel het volgende:
[..]
Hier Stenny (ik schrijf het er steeds even bij om misverstanden te voorkomen)
Ik houd ervan te schrijven, dus het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Maar zodra ik meer dan een uur post per dag, mogen jullie er iets van zeggen want die tijd moet ik aan mijn tweede boek geven.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |