abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35515457
Boven zal steeds maar booozer worden , na dit groooottte nieuws .....
Achteraf bleek , dat Sten in audientie was geweest bij bij de Skepp Paus .....
pi_35515554
quote:
Op zondag 26 februari 2006 17:09 schreef Stenny het volgende:

[..]

Iedereen zal het zonder meer als groot nieuws ervaren, meen ik te mogen stellen.
Is dit binnen een week openbaar?
pi_35515686
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:58 schreef Stenny het volgende:

[..]

Sorry ik zei al, ik zei een beetje a, maar gewoon omdat ik na een week niet posten toch even mijn hart op de tong had, maar ik mag het puntje van mijn tong afbijten als ik het vertrouwen beschaam van iemand die mij in vertrouwen iets vertelt. Even geduld dus, het komt vanzelf. Flauw he, duizend maal excuus.
leuke smoes om onbanned te worden
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_35515715
Misschien wat nieuws:

http://www.robbertvandenbroeke.com/

Is under construction (Er staat weer wat in ieder geval)
pi_35516661
quote:
Op zondag 26 februari 2006 17:20 schreef Mr_Integrity het volgende:
Misschien wat nieuws:

Ben blij dat Robbert weer grootse plannen heeft , zo te zien aan deze véélbelovende website ......
pi_35517025
quote:
Op zondag 26 februari 2006 17:57 schreef totsy het volgende:

[..]

Ben blij dat Robbert weer grootse plannen heeft , zo te zien aan deze véélbelovende website ......
Maar hey... Tsotsy... er staat nog niks op
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_35517297
quote:
Op zondag 26 februari 2006 18:09 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Maar hey... Tsotsy... er staat nog niks op
Een mooie hemel ....is da ni genoeg , voor mij wel want er is méér in die hemel dan slechts dreigende drijvende wolken ....

totsy ipv tsotsy
pi_35518026
quote:
Op zondag 26 februari 2006 17:20 schreef Mr_Integrity het volgende:
Misschien wat nieuws:

Ja hoe doe je dat, doen alsof er niets gebeurd is? Het zal mij benieuwen.
pi_35518030
Waarom denk jij dat dit een goede site gaat worden, tosty?
pi_35518240
quote:
Op zondag 26 februari 2006 18:41 schreef iteejer het volgende:
Waarom denk jij dat dit een goede site gaat worden, tosty?
Die kraamt gewoon onzin uit, heb je dat nu nog niet door?
pi_35518817
Robbert is anders dan anders .....snappie ??

Totsy ipv tosty ....uuhhh
pi_35519331
quote:
Op zondag 26 februari 2006 19:08 schreef totsy het volgende:
Robbert is anders dan anders .....snappie ??

Totsy ipv tosty ....uuhhh
Tosty of niet, ga nou niet weer deze serie onderspammen met die onzinnige posts, die verzieken net zo goed de sfeer als dat obsessieve gejaag, extremen lokken extremen uit.
pi_35521240
Of je nou in Robbert gelooft ja of nee, vinden jullie dat hij er goed aan doet om te opereren als medium?

Ikzelf zie aankomen dat hij eraan onderdoor gaat. Dat hij zo aangespoord wordt door zijn omgeving moet een grote druk op hem leggen. Hij ontmoet zodoende alleen maar mensen die iets van hem willen. Hij wordt of belachelijk gemaakt of geadoreerd, maar in beide gevallen gaat daarbij geen vriendschap of liefde gepaard. Ik hoop serieus van niet, maar ik ben weleens bang dat hij vroeg of laat de hand aan zichzelf slaat. Of compleet krankzinnig wordt.
pi_35521690
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:29 schreef Netflier het volgende:
Of je nou in Robbert gelooft ja of nee, vinden jullie dat hij er goed aan doet om te opereren als medium?

Ikzelf zie aankomen dat hij eraan onderdoor gaat. Dat hij zo aangespoord wordt door zijn omgeving moet een grote druk op hem leggen. Hij ontmoet zodoende alleen maar mensen die iets van hem willen. Hij wordt of belachelijk gemaakt of geadoreerd, maar in beide gevallen gaat daarbij geen vriendschap of liefde gepaard. Ik hoop serieus van niet, maar ik ben weleens bang dat hij vroeg of laat de hand aan zichzelf slaat. Of compleet krankzinnig wordt.
dan zouden jomanda en char dit ook kunnen doen immers?
daarbij heb ik nooit gehoord dat mediums de hand aan zichzelf sloegen jij wel?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_35524166
quote:
Op zondag 26 februari 2006 18:41 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ja hoe doe je dat, doen alsof er niets gebeurd is? Het zal mij benieuwen.
Hij kan gewoon doorgaan waar ie mee bezig is, geloof er wel in wat James Randi erover zei: dat er mensen genoeg zijn de het nodig hebben dat het waar is wat ie zegt.
pi_35526606
quote:

Ik zie het anders, en volgens Jomanda al eens zei is hij wel 5 jaar te vroeg begonnen met ermee naar buiten en op tv te treden . En nu ie ziet op welke tegenstand en ongeloof hij stuit zal hjj idd anders te werk gaan , op een andere manier in zijn naar buiten treden, en het missch niet meer doen na nog enkele keren , en dan eerder via een website of boeken meedelen , of lezingen .
  maandag 27 februari 2006 @ 01:46:20 #92
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_35532473
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:25 schreef totsy het volgende:

[..]

Ik zie het anders, en volgens Jomanda al eens zei is hij wel 5 jaar te vroeg begonnen met ermee naar buiten en op tv te treden . En nu ie ziet op welke tegenstand en ongeloof hij stuit zal hjj idd anders te werk gaan , op een andere manier in zijn naar buiten treden, en het missch niet meer doen na nog enkele keren , en dan eerder via een website of boeken meedelen , of lezingen .
Vraagje tussendoor, zijn er volgens jomanda ook aliens ?
Of werkt zij vanuit een God,
hij vanuit aliens,
iemand anders vanuit een ander alien ras,
weer iemand anders vanuit Gaia (Moeder Aarde),
weer iemand anders vanuit de Illuminati,
en hebben ze allemaal gelijk - zolang het maar iets 'hogers' is ?
zzz
pi_35533291
ok, morgen ga ik verkleed als robbert. ik doe een t-shirt aan met "I google dead people".
pi_35534176
quote:

Mee eens.
pi_35534295
Kan iemand even een scan maken van dat artikel in Skepter en hier posten? Prst_ misschien? Of stenny?
pi_35535097
quote:
Op maandag 27 februari 2006 08:55 schreef Genverbrander het volgende:
Kan iemand even een scan maken van dat artikel in Skepter en hier posten? Prst_ misschien? Of stenny?
Okay, ik had het je al toegezegd, ik zal het even doen...
pi_35535309
quote:
Op maandag 27 februari 2006 09:58 schreef Stenny het volgende:

[..]

Okay, ik had het je al toegezegd, ik zal het even doen...
Maling aan copyrights?
pi_35535697
quote:
Op maandag 27 februari 2006 10:11 schreef Mr_Integrity het volgende:

[..]

Maling aan copyrights?
Skepter moet eraan geloven, ook zij zelf gebruiken foto's van Robbert enzovoort. Rob Nanninga vergeeft het me vast wel.

Zie ook: http://www.skepsis.nl
pi_35535754
quote:
Op maandag 27 februari 2006 10:11 schreef Mr_Integrity het volgende:

[..]

Maling aan copyrights?
Daarbij heeft Skepsis wel wat aan Fok te danken, die Genverbrander-ontdekking stond het eerst hier op dit forum.
Bedankt Sten!
pi_35535943
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 23:06 schreef visvogel het volgende:

[..]

Hier Stenny (ik schrijf het er steeds even bij om misverstanden te voorkomen)

Ik houd ervan te schrijven, dus het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Maar zodra ik meer dan een uur post per dag, mogen jullie er iets van zeggen want die tijd moet ik aan mijn tweede boek geven.
Haha, hoi Sten, welkom terug
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')