Inderdaad.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:08 schreef WithMe het volgende:
Verzin toch eens een keer een goede TT.![]()
dat zijn toch hartstikke bekende nummers?!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
FloortjeMet Anita Meyer en Ruth Jacott
Ze willen haar natuurlijk niet afkraken om de sympathiestemmen tegen te gaan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:10 schreef babette21 het volgende:
die jury is zo níet objectief meer
Inderdaad, ze vinden iedereen helemaal geweldig vandaag.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:10 schreef babette21 het volgende:
die jury is zo níet objectief meer
Slechter dan Ellen kan het niet worden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:11 schreef WithMe het volgende:
Nu nog even Raffaëla aanhoren.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, op een bruiloft is het misschien wel voldoende.
Ik zou haar niet op mijn bruiloft willen hebben hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, op een bruiloft is het misschien wel voldoende.
nou ik doel meer op de wijze waarop ze Floortje elke week weer ophemelen....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:11 schreef Lauzie het volgende:
Inderdaad, ze vinden iedereen helemaal geweldig vandaag.
Stem vooral daarop jaquote:
Ik zie me al in de platenzaak staan 'Waaaaattt de drummer heeft z'n opleiding afgemaakt! De zanger is best wel een aardige gast?! Nee, sorry dat hoef ik die cd niet meer'quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ik vind haar gewoon te braaf en te netjes...![]()
Was van tevoren al bekend hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:12 schreef WithMe het volgende:
Toch maar 2 nummers dus.
You might need somebody.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, floortje heeft me (weer) niet kunnen boeien. Wat een saai nummer trouwens, beetje een Harm-tekst. We all need somebody, we all need somebody...![]()
Zo goed heb ik dus opgeletquote:
ik heb Angelique en Ellen alvast voor ons besteld.......quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:13 schreef Dizer het volgende:
Ik zou haar niet op mijn bruiloft willen hebben hoor. Al het kristal zou dan breken
![]()
Elke week weer? Ik heb de afgelopen weken best wat kritiek gehoord hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou ik doel meer op de wijze waarop ze Floortje elke week weer ophemelen....
vaak terecht hoor, maar soms ook niet. bij de anderen kraken ze nog wel eens wat af,
maar met name Eric kan zich bij Floortje alleen maar inlikken....
alsof ie een kans maakt......![]()
![]()
Ja, vooral het: het was zeer goed. is erge kritiekquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:14 schreef WithMe het volgende:
[..]
Elke week weer? Ik heb de afgelopen weken best wat kritiek gehoord hoor.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb Angelique en Ellen alvast voor ons besteld.......
Je kunt ook moeilijk kritiek geven op iets wat zo goed isquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, vooral het: het was zeer goed. is erge kritiek![]()
Raffa danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:15 schreef WithMe het volgende:
Raffaëla of Angelique moet weg vanavond.
Eens, en eigenlijk dan het liefst Rafaellaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:15 schreef WithMe het volgende:
Raffaëla of Angelique moet weg vanavond.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:16 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
en Raffa mag de babygeluidjes komen doen... als komedian zeg maar
Kunnen we Floortje gebruiken als pinniatta (hoe je dat ook schrijft)
Amenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:16 schreef Lord Dreamer het volgende:
als we nu raffanogwat vergeten en gewoon naar de volgende uitzending gaan met ellen floor en angi ? dat is toch goed ?
Zo goed vond ik het niet. Het was allemaal even sterk (hard) ((schreeuwerig)) en het boeide niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je kunt ook moeilijk kritiek geven op iets wat zo goed is
Neequote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:17 schreef Svensational het volgende:
Kom je nou volgende week, Dizer?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:16 schreef Dizer het volgende:![]()
jij bent fan en dus al helemáál niet objectief.....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:14 schreef WithMe het volgende:
Elke week weer? Ik heb de afgelopen weken best wat kritiek gehoord hoor.
Dus dit bedoelen ze als ze zeggen dat floortje een ster isquote:
Floortje mag met de hapjes rond........quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:16 schreef Dizer het volgende:![]()
Bij Ellen welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Het vervangt gewoon de muziekband Cee, verder is het niet zo jazzy als ik had verwacht.
Die is solo.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:17 schreef Dizer het volgende:
Wat is er met die dikke gebeurd uit Replay?
WHEHEHHEquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus dit bedoelen ze als ze zeggen dat floortje een ster is.
Ik moest wel glimlachen...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:19 schreef Lynx666 het volgende:
Ow we gaan nu al Idols lens slaan.
We kunnen ook Raffies buik als trampoline gebruiken. Fun for the whole family
Die kwam niet door de conditietest.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:17 schreef Dizer het volgende:
Wat is er met die dikke gebeurd uit Replay?
HOE TRIESTquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die is solo..
http://www.markdakriet.nl/
Het was helemaal niet schreeuwerig. Gewoon een goed volume, en dat mag ook wel, want die band speelt behoorlijk hard.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo goed vond ik het niet. Het was allemaal even sterk (hard) ((schreeuwerig)) en het boeide niet.
Hehequote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
Floortje mag met de hapjes rond........
Nee hij kwam niet door de deur van de conditietest.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die kwam niet door de conditietest.
zo, jij hebt lef....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:19 schreef Lynx666 het volgende:
We kunnen ook Raffies buik als trampoline gebruiken. Fun for the whole family
Emmenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:20 schreef Yeahinho het volgende:
Idols-festival in Emmen gewonnen, wow.
En Raffaela kan het ook beter daarbij houdenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:20 schreef Yeahinho het volgende:
Idols-festival in Emmen gewonnen, wow.
Of THE RIVER OF DREAMS van Billy Joel ...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jammer dat niemand. Summertime.
. van
. Billie Holliday
. doet.
ik ben voorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kan het volgende week niet stiekem weer Bigband zijn?.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kan het volgende week niet stiekem weer Bigband zijn?.
Ik hoor nog gepieeeeeeeeeeep in mijn oren van Floortjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:22 schreef Lynx666 het volgende:
Ik hoor de zenuwen.
Floortjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:24 schreef Yeahinho het volgende:
Ze doen het allemaal best goed, wie moet er nu uit?!![]()
![]()
Ellenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:24 schreef Yeahinho het volgende:
Ze doen het allemaal best goed, wie moet er nu uit?!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:25 schreef Lynx666 het volgende:
1. Floortje / Ellen - vond ze allebei erg goed vandaag
2. Raffaela, ze deed het best goed
3. Angelique, te saai
Aandachtshoer dat ze isquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het leuk dat Raffaela steeds de microfoon pakt als Martijn wat zegt.. Ze steelt de show!
als fok aanwezig isquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:28 schreef Cee het volgende:
KELLY CLARKSON wtf Floortje gaat eraan volgende week. Als ze door is.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ah nee, Floortje moet Kelly gaan verkrachten..
Ze kan zich absoluut niet meten met Kelly.
amen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:29 schreef Dizer het volgende:
GODVER!!!! Floortje mag mijn huidige favoriete nummer verkrachten![]()
![]()
Dan mag ze er volgende week wel uit.quote:
fijn.... kan ze weer een nummer van één van mijn helden[groepen] verkrachtenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:28 schreef WithMe het volgende:
Raffaëla: De Poema's - Mijn houten hart
jah idd...... ik vind het een geweldig nummer.... zolang Kelly het zingt.... maar floortjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:29 schreef Dizer het volgende:
GODVER!!!! Floortje mag mijn huidige favoriete nummer verkrachten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:28 schreef WithMe het volgende:
Raffaëla: De Poema's - Mijn houten hart
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:29 schreef WithMe het volgende:
Because of you, dat wil ik echt live zien en horen!![]()
Vlak voor onze neuzenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:29 schreef WithMe het volgende:
Because of you, dat wil ik echt live zien en horen!![]()
Ach, wie weet doet ze het heel erg goed (en die kans is groot)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah idd...... ik vind het een geweldig nummer.... zolang Kelly het zingt.... maar floortje![]()
Echt, Dat nummer is zoo goed! Het beschrijft mijn gevoel van dit moment + het is gewoon fucking goed gezongenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah idd...... ik vind het een geweldig nummer.... zolang Kelly het zingt.... maar floortje![]()
vind ik ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Geweldige nummers om volgende week te horen.
Die zong Zij maakt het verschil.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:30 schreef BVO het volgende:
[..]Slechter dan Jim kan gelukkig niet.
ah een dramaqueen momentje van Diz....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:30 schreef Dizer het volgende:
Het beschrijft mijn gevoel van dit moment
helaas is het Mijn Houten Hart.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:31 schreef BVO het volgende:
Hey, maar dan zingt ze dus weer Nederlandstalig, das wel cool, deed ze goed.
Noem me dramaqueen en je krijgt geen antwoordquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
ah een dramaqueen momentje van Diz....![]()
maar vertel, wie is die "you" dan wel..........
maar goed dat ik toen in Australië zat want ik had het nooit overleefd als ik 'm míjn nummer had horen verkrachtenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Die zong Zij maakt het verschil.
Dus Raffa eruit volgende weekquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:33 schreef WithMe het volgende:
Floortje heeft het nummer dat het best bij haar past, Raffaëla het slechtste.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:34 schreef Yeahinho het volgende:
Raffaëla is best genaaid met haar Houten Hart.
Oh ja, das waar ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die zong Zij maakt het verschil.
ik noemde je geen "dramaqueen" maar "dramaqueenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:33 schreef Dizer het volgende:
Noem me dramaqueen en je krijgt geen antwoord
ik denk dat ze haar niet naar de finale willen hebbequote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:34 schreef Yeahinho het volgende:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
1. Ellen.
2. Raffaela/Angelique.
[gapend gat]
4. Floortje.
Dat moet ze hun dan betaald zetten en het nummer gran-di-oos zingenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:34 schreef Yeahinho het volgende:
Kan ze bestquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat moet ze hun dan betaald zetten en het nummer gran-di-oos zingen.
Sorry schat, maar het is persoonlijk! Ik vertel het je tijdens onze date in Novemberquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik noemde je geen "dramaqueen" maar "dramaqueen"
da's een groot verschil
dus zeg nou maar![]()
JIM - ZIJ MAAKT HET VERSCHILquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar goed dat ik toen in Australië zat want ik had het nooit overleefd als ik 'm míjn nummer had horen verkrachten
Met die vieze schrapende, rochelende G.quote:
En een verschrikkelijk Amsterdams accent.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met die vieze schrapende, rochelende G.
Ik ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vrees voor Angelique vanavond.
Je kunt het niet aan om te zeggen dat Ellen de minste kans maakt?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat is iets wat ik wél met je eens ben.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
IDDquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou het terecht vinden als Floortje op een kruk (een exit-betekende kruk) moet.
hm..... we komen er nog wel op terug....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:35 schreef Dizer het volgende:
Sorry schat, maar het is persoonlijk! Ik vertel het je tijdens onze date in November
Gelukkig ben je een van de weinige.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou het terecht vinden als Floortje op een kruk (een exit-betekende kruk) moet.
ze is gewoon raarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:39 schreef WithMe het volgende:
Wat heeft Jerney altijd een rare manier van antwoorden.
Ellen was zonder twijfel de beste van de avond en aan de reacties hier en van vrienden enzo te horen gaat ze echt niet exit.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:37 schreef Fir3fly het volgende:
Je kunt het niet aan om te zeggen dat Ellen de minste kans maakt?![]()
![]()
quote:
lekker gezellig toch?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:39 schreef Cee het volgende:
Ik kijk nu voor 't eerst sinds weken weer Idols Backstage... Wat 'n zooi-showtje is dat zeg!
Daarom is het ook backstage.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:39 schreef Cee het volgende:
Ik kijk nu voor 't eerst sinds weken weer Idols Backstage... Wat 'n zooi-showtje is dat zeg!
Ja, onder het excuus "live-televisie". Maar verder vind ik het wel vermakelijk, niet georganiseerd, maar gewoon natuurlijk. Bijna dan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:39 schreef Cee het volgende:
Ook al deed Ellen het goed, ze kwam elke keer weer op die kruk. Ze had toen altijd de mazzel dat degen waar ze naast zat die avond het gewoon slecht had gedaan. Vanavond was iedereen goed, dus Ellen gaat er gewoon uit.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ellen was zonder twijfel de beste van de avond en aan de reacties hier en van vrienden enzo te horen gaat ze echt niet exit.
Met 'n laptop op schoot en de voetjes op tafel, Fokkend en wel is Idols Backstage nog zeer te pruimen, ja.quote:
door die bakvisjesquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:41 schreef WithMe het volgende:
Er wordt een hoop geflitst in de Backstage.
ze heeft megaveel kapsones gekregenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze lacht irritant. Floortje dan he.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Met 'n laptop op schoot en de voetjes op tafel, Fokkend en wel is Idols Backstage nog zeer te pruimen, ja.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:42 schreef --Globe-- het volgende:
Ik ga straks in backstage ook wel flitsen denk ik![]()
Alleen omdat ze zei dat ze schrok om op de kruk te komen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze heeft megaveel kapsones gekregen![]()
Ja, en praat veel, maar zegt vrij weinig in de gesprekjes.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze heeft megaveel kapsones gekregen![]()
nee nog meer dingenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alleen omdat ze zei dat ze schrok om op de kruk te komen?![]()
Laat maar, bij sommige mensen kan ze nou eenmaal niks goeds doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
*check*quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:41 schreef Cee het volgende:
Met 'n laptop op schoot en de voetjes op tafel, Fokkend en wel is Idols Backstage nog zeer te pruimen, ja.
Ik hoor het ook niet echtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En voor andere personen geldt dat ook bij de andere kandidatenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:43 schreef WithMe het volgende:
[..]
Laat maar, bij sommige mensen kan ze nou eenmaal niks goeds doen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
ah een dramaqueen momentje van Diz....![]()
maar vertel, wie is die "you" dan wel..........
Spiegeltje, pffft. Wil je jezelf bekijken terwijl je Fokt?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
Achter de computer, met een kleine tv en een spiegeltje is dé manier.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En voor andere personen geldt dat ook bij de andere kandidaten.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:43 schreef Dizer het volgende:
Je moet niet naast Ellen zitten op de kruk, want dan weet je zeker dat je eruit ligt![]()
![]()
Als je op mij doelt, ik was vanavond best positief over Raf.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En voor andere personen geldt dat ook bij de andere kandidaten.
De tv staat achter me. En de hele tijd draaien is niet bepaald ontspannend voor de nekspierenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Spiegeltje, pffft. Wil je jezelf bekijken terwijl je Fokt?
![]()
![]()
hmmm lekker... ik ga straks ook even een koppie groene thee halen in de pauzequote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*check*
Dekentje over mijn benen, 2 poezen naast me, zakje Hamka's, koppie thee...
Mja... is best te doen zo!
Dat zal het idd zijn ofzo..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:43 schreef WithMe het volgende:
[..]
Laat maar, bij sommige mensen kan ze nou eenmaal niks goeds doen.
Ik doelde niet op jou specifiek, maar gewoon in het algemeen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:44 schreef WithMe het volgende:
[..]
Als je op mij doelt, ik was vanavond best positief over Raf.
Hoor je de kandidaten dan ook achterstevoren zingen? Zo ja, zitten er nog duivelse boodschappen in de liedjes van Floortje?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De tv staat achter me. En de hele tijd draaien is niet bepaald ontspannend voor de nekspieren.
Ik mag ze allemaal wel hoor, ook Raf.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik doelde niet op jou specifiek, maar gewoon in het algemeen.. Zo gaat dat. Je hebt favorieten, en mensen die je niet mag.
Helaas spiegelt de spiegel geen geluid. Hoewel, zo helaas is dat niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoor je de kandidaten dan ook achterstevoren zingen? Zo ja, zitten er nog duivelse boodschappen in de liedjes van Floortje?
Het is natuurlijk ook niet zo dat ik Floortje echt helemaal niks vind, maar in een discussie moet je het soms doortrekken tot in het extreme, anders heb je op het eind geen discussie meer overquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:45 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik mag ze allemaal wel hoor, ook Raf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |